Doskonale zdanie! Trzymajcie sie go.Nuln to optymalne miejsce i dla nas i dla was. Kogo chcesz na ZC zabijć ? Orka ? Trolla ? Zwierza ?
Jak mozna napisac ze Nuln jest idealnym miejscem "i dla nas i dla was"... Brzmi to tak:
Bawimy sie w pk. My sie logniemy w 20 i mozemy przyjsc do nuln pobic wszystkich zalogowanych. Jesli jest ich za duzo, po prostu odpuszczamy. Strona dobra, gdyby chciala pojsc pobic mutantow,tu masz 100% racji kolego, moze sobie co najwyzej na zc zabic orka, trolla i zwierza. Azyl w postaci ZC jest nieoceniony do funkcji jaka pelnicie na arce.
W efekcie sprawa konczy sie tak, ze PRZEWAZNIE obrywaja od Was ci, ktorzy nie wybrali zabawy w pk, gracze slabi(fuj), erpegowcy(fuj), poeci(fuj) i inni nie umiejacy uciekac(fuj) takze przynalezacy do glidii, ktorej inny czlonek rok temu byl widziany z druzyna swiatla. Takze gracze uwiklani w konflikty ktorych dorwiecie na jakze bezpiecznych imperialnych expowiskach (np ostatnimi czasy gladiatorzy). Czy to wina gladiatorow, ze na byle info od przygodnych osob mc jest w stanie lognac sie w odpowiedniej ilosci graczy i sprintem w minute z ziemi czaszki wpasc bez zbroi im na expo i pozabijac? Oczywiscie ze sa. Powinni 10x dziennie w imie waszej dobrej zabawy i rownych szans, wyrzucac caly ekwipunek i uciekac bezpiecznymi i krotkimi imperialnymi traktami biegiem do nuln! A jaki odwet moga oni zrobic! Przeleciec fort i obozy, sploszyc jednego mutanta... zabic trolla i orka na zc.
I tu jest rola zakonu (zt i tw to tak na prawde nie wplywajacy na balans folklor). Do momentu gdy w grze sa zalogowani zakonnicy w impie jest spokoj, bo boicie sie o dowolnej porze dnia wpasc pozabijac graczy. Skasujmy zakon. Piekna idea. Oczekujecie, ze po imperium beda chodzily 20 osobowe patrole rycerzogladofanatykow by dorownac wybranej przez was sile bojowej ktora ot tak o kazdej wybranej przez was porze dnia i nocy mozecie wyslac z ziem czaszki? I tak przyjdziecie w odpowiednim wybranym przez was momencie, gdy takich sil obronnych nie bedzie lub beda "odpowiednio dopasowane do waszej oceny ryzyka". Kto oberwie? Patrz wyzej. Reakcja jasnej strony na zc konczy sie zawsze tym co doskonale opisales. Pogonieniem jednego mutka z obozu i fortu i zabiciem paru zwierzy i trolli.
Taka wizja arkadii jest przerazajaca. Glidie imperialne maja nie robic nic innego powyzej ciaglego wystawiania przeciwwagi sil mutantom, rzucmy wszystko, niech powstanie pk mud, innych celow gry wg kolegow z mc nie ma.
Rola elitarek jest ograniczanie takiej bezsensownej zabawy ilosciowo. Rycerze wsparci paroma dowolnymi zbrojnymi wystarczaja, by te 12 godzin na dobe byl wzgledny spokoj. Sa straszakiem, silami stabilizacyjnymi, straznikami teksasu, nazwij sobie to jak chcesz. Wzgledny bo i tak potraficie wystawic druzyne, ktora cale imperium wraz z obroncami obroci w pyl. A niech no tylko pootwieraja glidie :>