Reforma qexpa

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Vicorin
Posty: 93
Rejestracja: 23 gru 2009 17:52

Reforma qexpa

Post autor: Vicorin »

Tak jak w tytule tylko prosze się powstrzymać od komentarzy typu:

-Tesh bym sie napil!
-Ale ta reforma zła!
-Rafgart musi odejsc!
-On się nie nie zna na expie/ortografii i musi znaleść sobie kolegów w realu.


Więc jak wam sie expi po zmianach, może ktoś zezgonił i chce się podzielić przemyśleniami:)
Awatar użytkownika
Cromal
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2009 17:08

Re: Reforma qexpa

Post autor: Cromal »

Ogolnie, zmiana ta byla proponowana pod rozpatrzenie juz od X lat. Dobrze, ze w koncu zaistniala.
Jak mozna sie domyslac, bylem i jestem jej piewca. Widzie jedynie jeden minus, o ktorym tez wiele lat temu rozmawialismy. Otoz, stary system niejako zmuszal do zrobienia przynajmniej nastu zadan podstawowych (jakies mumie czy trolle mozna bylo sobie olac) a byly one tak rozplanowane, ze gracz chcial czy nie ale podstawy mechaniki gry oraz geografie poznawal. Aktualnie, moze sie zdarzyc (ale nie musi), ze powstanie nowa grupa graczy "poqexpowych" ktorzy nawet nie beda wiedziec o instnieniu drugiej domeny.
Przed amnezją zwany Bierdolem.
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Reforma qexpa

Post autor: Deli »

I w końcu wizowie skasują domenę "easy mode" czyli Ishtar :)
Idzie ku lepszemu :P
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Awatar użytkownika
Vicorin
Posty: 93
Rejestracja: 23 gru 2009 17:52

Re: Reforma qexpa

Post autor: Vicorin »

Tak, a teraz jest mapa wakahiko... czyli geografia na 100%
Ale z mechanika to faktycznie.. Choc w sumie nikt starych questow nie kasuje. Tylko w sumie nie ma marchewki zeby je robic... Moze dalo by sie powiekszyc nagrody pieniezne za nie..
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Reforma qexpa

Post autor: Deli »

Pieniądze to nie wszystko - wolałbym aby pojawił się system reputacji i jej zdobywania przez odnawialne na danym terenie questy :)
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Reforma qexpa

Post autor: Zurwen »

Reforma na plus, gorzej dla secondów (i dobrze), lepiej dla całej reszty (i dobrze).
Deli pisze:I w końcu wizowie skasują domenę "easy mode" czyli Ishtar :)
Idzie ku lepszemu :P
No normalnie nie idzie cię czytać bez <facepalm>. Szczególnie ty masz hardcore mode, w tych halflingach, gnębiony przez wszystkich i wszystko, nawet orki na dzieńdobry nie odpowiadają!
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Reforma qexpa

Post autor: Buluar »

Ubolewam nad tym, iz obecna ekipa wizowska nie zasiadla za sterami Arkadii 3 lata temu. Czas ten zostal bezpowrotnie stracony podczas urzedowania hakonowskich partaczy.
W ogole to gwardia powinna atakowac za publiczne wypowiedzienie imienia tego nieudacznika.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Folko
Posty: 32
Rejestracja: 20 kwie 2009 12:45

Re: Reforma qexpa

Post autor: Folko »

Zmiana ogolnie bardzo dobra, zastanawia mnie tylko jak teraz bedzie liczona strata doswiadczenia przy zgonie. Ale zgon dzisiaj to male piwo, do reformy dodalbym jeszcze skrocenie listy poziomow doswiadczenia - z tych 17 na 15 na przyklad, albo jeszcze mniej, bo zdobycie legendy/doswiadczyl wszystkiego przy obecnym systemie jest pozbawione sensu, chyba ze jest sie hardcorem. Problem w tym, ze w tej grze zawsze sie tacy hardcorzy znajda, ktorzy odpalaja Arke w pracy, jest jeden prowadzacy i de facto przez okolo 8 ustawowych godzin po expowisku biegaja 3 albo 4 boty, ktore w tym czasie zrobia b. male :) I ich zabawa w Arke z reguly ogranicza sie do tej czynnosci, bo zgon jest dla nich wciaz zbyt traumatycznym doswiadczeniem.
Urisiel

Re: Reforma qexpa

Post autor: Urisiel »

Folko: Nie chcesz nie expisz. Jak dla mnie nawet wiecej poziomow by moglo byc, by takie legendy mialy co robic :P Bo jak rozmawialem z ludzmi, to robiac taki poziom juz sie nic nie chce... Traci gra sens, nic nie mozna wiecej osiagnac, no moze poza cechami :)
Awatar użytkownika
Vicorin
Posty: 93
Rejestracja: 23 gru 2009 17:52

Re: Reforma qexpa

Post autor: Vicorin »

Po legendzie jest jeden ukryty poziom "wyglada jakby nie mial zycia prywatnego" :D Ale summie mi sie expi tak samo jak wczesniej i nie odczuwam zadnej wiekszej zamiany...
ODPOWIEDZ