Reforma qexpa

Archiwum zamkniętych tematów.
Urisiel

Re: Reforma qexpa

Post autor: Urisiel »

Jedną z cech człowieka jest dążenie do ciągłej doskonałości, jeśli osiągnie tą "doskonałość" to się już mu wydaje to nudne. :P W życiu tego osiągnąć nie można, ale na arce jak najbardziej :]
Folko
Posty: 32
Rejestracja: 20 kwie 2009 12:45

Re: Reforma qexpa

Post autor: Folko »

Gra traci sens dla tych, ktorzy dotychczas cala swoja aktywnosc ograniczali wlasnie do expa i pogoni za legenda, ktora jak juz osiagneli, to bali sie wyjsc trzy kroki za gildie bez kilkuosobowej obstawy, zeby przypadkiem poziomu nie stracic.

Niby zasada jest prosta: nie chcesz, nie expisz, ale dopoki mozesz wyexpic poziom wyzszy niz masz, to bedziesz expic. Bylem niedawno w gildii, ktorej czlonkowie mimo reformy, 90% swojej aktywnosci wlasnie do tego sprowadzali. Chodzi wlasnie o zmiane priorytetow: legenda prosta sprawa, fajny zgon - to bylaby sztuka :)
Awatar użytkownika
Blob
Posty: 179
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Reforma qexpa

Post autor: Blob »

Folko: a za dawnych czasow zdobycie wielce ograniczalo expienie graczy?
Wydumany masz problem z poziomami
Urisiel

Re: Reforma qexpa

Post autor: Urisiel »

Ale to jest ludzki wybór. Nie można zmuszać ludzi do tego by robili to czego nie lubią. Ktoś lubi expić i to go rajcuje, to niech sobie expi, proste. Każdy robi to co lubi.
Folko
Posty: 32
Rejestracja: 20 kwie 2009 12:45

Re: Reforma qexpa

Post autor: Folko »

Blob: Nie wiem co masz na mysli. Ograniczalo do expienia, nie expienie.

Urisiel: Tak samo bedziesz sobie mogl posiedziec po 8h dziennie na expie majac legende. Ale wtedy moze dojdziesz do wniosku, ze moze jednak sa inne mozliwosci odgrywania postaci na Arkadii.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010 15:03 przez Folko, łącznie zmieniany 1 raz.
Urisiel

Re: Reforma qexpa

Post autor: Urisiel »

Urisiel: Tak samo bedziesz sobie mogl posiedziec po 8h dziennie na expie majac legende. Ale wtedy moze dojdziesz do wniosku, ze moze jednak sa inne mozliwosci odgrywania postaci na Arkadii.
No własnie, nie ;P Bo expienie straci sens. A co do odgrywania postaci nie mówię, że nie robię innych rzeczy, ale jak ktoś lubi tą jedną konkretną rzecz, to jakim prawem ma mu się zmieniać jego pogląd? Ktoś nie lubi rpgować, bo go to nudzi, ktoś nie lubi PK bo go to nudzi, podoba mu się exp i jak mu wskakują postępy to, to robi. Po prostu różni ludzie grają z różnych powodów w arkę.
Tu nie powinno się ograniczać, a poszerzać ;) Coś nowego, by były większe rzeszę miłośników.
Awatar użytkownika
Blob
Posty: 179
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Reforma qexpa

Post autor: Blob »

Folko: ty postulujesz obnizenie progow (ponowne) zeby gracze mniej expili.
Kiedys bylo wielce mimo to wielu expilo dalej wielce +1, Wielce+2 itd.
Wiec jak widac nic to nie zmieni. Jesli gracze beda chcieli expic to beda to robic.

Chyba ze celem bedzie zeby polowa arki biegala na "legendzie" (zamiast kilku).

Werbacie: pokaz loga

Re dol: Folko nie tylko gracze opieraja swoja gre na pk, expie rowniez wizowie przywiazuja duza wage do tego. W koncu wiekszosc wiekszosc reform tego aspektu dotyczy.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010 15:34 przez Blob, łącznie zmieniany 1 raz.
Folko
Posty: 32
Rejestracja: 20 kwie 2009 12:45

Re: Reforma qexpa

Post autor: Folko »

Urisiel: Pamietaj, ze poprzednia ekipa administracyjna tak wlasnie probowala poszerzac mozliwosci w expie, az w koncu doszlo do absurdu, ze nie dalo sie nawet do polowy mozliwego doswiadczenia dobic (no chyba, ze sie bylo wpietym w siec 24 godziny na dobe). Ta ekipa probuje to uproscic - ja bym uproscil jeszcze bardziej.

Blob: Zgadza sie, ale wciaz uwazam, ze im mniej progow i prostsze zasady, tym wiecej luzu u graczy i ciekawsze inicjatywy w grze. Z pretensjonalnej "legendy" mozna spokojnie zrezygnowac. Poza tym oczywiscie kazdy moze miec swoje zdanie :)
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010 15:30 przez Folko, łącznie zmieniany 1 raz.
Uglot
Posty: 15
Rejestracja: 28 lut 2009 12:55

Re: Reforma qexpa

Post autor: Uglot »

Zurwen pisze:Reforma na plus, gorzej dla secondów (i dobrze), lepiej dla całej reszty (i dobrze).
Byc moze czegos nie rozumiem - jesli tak, wyprowadzcie mnie z bledu. Mnie wydaje sie, ze secondom bedzie latwiej teraz - do tej pory tym, co najbardziej odpychalo od tworzenia secondow byla konieczosc zrobienia tych zadan (przynajmniej sporej czesci). W chwili obecnej przymus ten odpada, a co za tym idzie sekond moze szybciej zaczac funkcjonowac w arkowym swiecie inaczej, niz skupiajc sie na questach. No nie prawa to? :P
Thork
Posty: 55
Rejestracja: 18 sty 2010 00:34

Re: Reforma qexpa

Post autor: Thork »

Nie, bo nowe postacie maja minus do przyrostu expa z bicia mobkow
"Czyli podsumowujac dla starych postaci nie zmienia sie praktycznie nic,
nowe nie musza robic zadan, jednak maja przez kilka tygodni pewne
ograniczenie do zdobywania doswiadczenia z walki."
ODPOWIEDZ