Znaleziono 95 wyników

autor: Morglum
09 lis 2011 00:45
Forum: Archiwum
Temat: Płacze na czarodziejów
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 40294

Re: Płacze na czarodziejów

Podpisuje sie pod poprzednim postem Werbata. Ta zmiana zabije i tak niewielki juz ruch na arce. No i da najwiekszy bonus stowarzyszeniom z duza liczba aktywnych graczy. A te mniej liczne pewnie w dluzszym lub krotszym czasie dobije.
autor: Morglum
08 lis 2011 12:17
Forum: Archiwum
Temat: Płacze na czarodziejów
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 40294

Re: Płacze na czarodziejów

Nie tylko przed grupa, ogolnie zaslony sa skopane.
autor: Morglum
31 paź 2011 01:42
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1719202

Re: Porady dla graczy.

Z b. doswa do zwiedzil nieznakow +- 120. Ja jestem zwolenniiem podpitego. Jak masz zawod i um broni wysoko to zreka do trafienia az tak nie potrzebna. Do tego jak masz zawod z defem tarczy to sila tu daje boosta. No i wytrzymalosc tez przyzwoicie podniesiona. Jak zawod na unikach to bym sie dopiero ...
autor: Morglum
27 paź 2011 02:11
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1719202

Re: Porady dla graczy.

Gdzie ci znow blednie odpowiedzial? Paulie jak juz cytujesz to cytuj wlasciwe fragmenty tj. zadane pytanie: "Czy sam fakt trzymania czegoś w ekwipunku co nie jest założone/włożone do pojemnika wpływa również na walkę? " I odpowiedz Armanzora: "Nie wplywa". I sie zgadza, to czy trzymasz item gildiowy...
autor: Morglum
26 paź 2011 18:43
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1719202

Re: Porady dla graczy.

Jedynie posrednio przez swoj ciezar. Przedmioty wiecej waza trzymane w inventory niz w plecaku, zalozone, przytroczone itd.
autor: Morglum
25 paź 2011 02:35
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1719202

Re: Porady dla graczy.

Ja tylko taka luzna porade rzuce. Nie pakujcie sie odrazu w starania/dolaczanie do stowarzyszen. Wiekszosc z nich prowadzi jakies wojny, ma swoja polityke, zobacza was raz drugi z wrogiem i beda lac. A jako poczotkujacy wiadomo, ze sie bedzie zbierac wpierdziel najczesciej. Bedac nowym graczem chyba...
autor: Morglum
04 wrz 2011 12:45
Forum: Bank Opisów
Temat: Opisy ubran/bizuterii/etc
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 10910

Re: Opisy ubran/bizuterii/etc

To teraz sobie sama to zakoduj :D
autor: Morglum
03 wrz 2011 01:14
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)
Odpowiedzi: 84
Odsłony: 21084

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Siemka, ja troche tylko nie rozumiem dlaczego takie stowarzyszenie czy tam klub czy inne cos wiedzminow mialoby dawac jakis super boost postaci. Przeciez geralt nie walczyl nigdy z zakonnikiem, gladiatorem z nuln tudziez mutantem chaosu i przeciez kazdy mogl go sklepac :]. Nie pral go tez mafiozo c...
autor: Morglum
30 sie 2011 22:50
Forum: Bank Pomysłów
Temat: Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 6356

Re: Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.

ok widze ze jestes swiecie przekonany o genialnosci swojego pomyslu i zadne argumenty do ciebie nie trafiaja. Wytlumacze wiec jak krowie na rowie. Twoj pomysl nie zlikwiduje spamu komenda "kondycja wszystkich" jak juz ci Rennz bodaj napisal. Wiesz juz chyba dlaczego nie zklikwiduje? Ba wprowadzi dod...
autor: Morglum
30 sie 2011 13:13
Forum: Bank Pomysłów
Temat: Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 6356

Re: Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.

Nie chce sie czepiac ale te 3 linijki walki z pierwzszego postu zamienily sie dzieki tej unifikacji w 2 x dluzszy tekst. :D Ktory tak samo trzeba bedzie oskryptowac, wiec nie widze w tym sensu. A duzo brzydziej to wyglada do czytania potem w logach. Autor wychodzi tez z blednego zalozenia, ze kazdy ...