Znaleziono 381 wyników

autor: Torgen
29 kwie 2010 12:32
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Obroncami nazwal nas ktorys z graczy na tym forum. Wydaje mi sie ze nikt z administracji tworzac czy to ZS czy pozniej TW i ZT nie uwazal tych gildii jako 'Obroncow biednych gp'. Skoro ujednolicamy te gildie to dlaczego niby mamy miec zakaz noszenia zbroi? Bo juz na rpg nie patrze. A i za szal napra...
autor: Torgen
29 kwie 2010 12:06
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

re Tremor Nic nas nie laczy, ale to absolutnie nic. Nie podoba ci sie obecna sytuacja mozesz sie skasowac albo jak prawdziwy twardziel przeniesc sie do Isthar i dolaczyc albo do SC albo do Korsarzy, albo paczki nosic. re Rashnak Szal mozesz od razu zabrac. Kilka dni temu bilem sie na arenie z gladem...
autor: Torgen
29 kwie 2010 09:28
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

re up Mi pasuje taki spec jaki mam bo czescie chodze sam niz w ekipie. I jak sie bije z jednym czy dwoma przeciwnikami to mam emocje bo wbrew temu co powszechnie sie mowi nie wiem nigdy czy ja bede wiac czy przeciwnik bedzie uciekac. Czy uwazasz ze ze specem fanatyka dalej bede sie mogl tak bawic? W...
autor: Torgen
29 kwie 2010 00:05
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

re Pulp Ale ja pytalem powaznie, bez cienia ironi. Nie raz jak na kanale sojuszu rozmawialismy o was bo ktos wspominal ze OK wlasnie wpadlo do nuln lub okolic to od razu pytalem kto padl (od strony druzyny swiatla). Za to jak DS was dopadala w przewadze liczebno/elitarnej to pytalem 'I co? Nawiali w...
autor: Torgen
28 kwie 2010 17:09
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

re Momo Tak sobie obejrzalem bilans pod wzgledem czestotliwosci zgonow OK z reki ZS. I ostatni taki mial miejsce w lutym, padl Muskacz i o dziwo mowil ze akcja fajna itd. Wiec tak w glowe zachodze, przeciez wy jako OK bijecie sie z Zakonem, ktory jeszcze wpada na was z Gladami. Dlaczego tak malo zgo...
autor: Torgen
28 kwie 2010 16:02
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

A ja zartowalem, taki psikus wiesz.
autor: Torgen
28 kwie 2010 15:25
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Dzieki Pulp ze nie prosiles o etat ZT. TW i ZS to takie nie wiadomo co wiec se takie etety mozecie brac. Ale jakby ogr z OK mial etat ZT, uuuu to by mnie ruszylo.
autor: Torgen
28 kwie 2010 11:14
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Zawody elitarne
Odpowiedzi: 64
Odsłony: 16166

Re: Zawody elitarne

re Corben Cala moja notka odnosila sie do TW, jak ja przeczytasz uwaznie to do tego dojdziesz. Zaznaczylem ze ZT do tego nie wliczam. re Ropuk To sie odnosi w obie strony. Nie czarujmy sie, nie bedzie w tej kwesti nigdy dialogu. Kazdy bedzie bronil swojej strony, kazdy bedzie oskarzal druga o ignora...
autor: Torgen
28 kwie 2010 10:27
Forum: Archiwum
Temat: Zawody Elitarne [Ankieta]
Odpowiedzi: 602
Odsłony: 115976

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Czy mowisz o tych czasach kiedy zostaliscie pokasowani/poobcinani z umow i skasowano wam expowisko zupelnie niesprawiedliwie?
autor: Torgen
28 kwie 2010 09:07
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Zawody elitarne
Odpowiedzi: 64
Odsłony: 16166

Re: Zawody elitarne

No to chyba tyle w tym temacie. Raglak, Ennyen, Blob dzieki.