Znaleziono 110 wyników

autor: Ravald
12 wrz 2011 13:02
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1710664

Re: Porady dla graczy.

Sivlaryan pisze:W takim razie polecam zastosowanie się do wskazówek Zurwena.
Zurwen pisze:Pewne klany zostały usunięte z dostępnej puli. Jak zgłosisz błąd w postaci z prośbą o zmianę na jedną z dostępnych obecnie nazw klanu, to zostanie ci ona ręcznie zmieniona.

Siv.
dzieki!
autor: Ravald
12 wrz 2011 11:24
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1710664

Re: Porady dla graczy.

Sivlaryan pisze:Sprawdź wieści 100. Może o to chodzi.

Siv.
Tak, wlaczylem opcje pochodzenie widoczne i... znow postac przedstawia sie jako Nors. :/
autor: Ravald
11 wrz 2011 23:30
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1710664

Re: Porady dla graczy.

Pomocy... Moj Nors zapomnial, z jakiego klanu pochodzi, i teraz przestawia sie jako... hmm... Nors. Dajacy pochodzenie NPC rznie ostro glupa, nie reagujac na pytanie o pochodzenie, o zmiane tegoz, etc. Wie ktos, jak zmusic go do wspolpracy? Czy zglaszac blad w NPCu? Z gory wielkie dzieki! OK, teraz...
autor: Ravald
03 wrz 2011 15:54
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Płacze do czarodziejów.
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 38095

Re: Płacze do czarodziejów.

Nie jest to placz ani prosba lecz pytanie: Nie chcialbym byc posadzany o sianie zepsucia wsrod spolecznosci arkadyjskiej ale czy administracja lub czarodzieje zastanawiali sie nad tym zeby Arkadia zarabiala na siebie poprzez umieszczanie reklam na stronie arkadyjskiej np. od wydawcow gier lub innyc...
autor: Ravald
02 wrz 2011 19:55
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1710664

Re: Porady dla graczy.

Hunrim pisze:Jednak czy zwierzęta bez skóry i mięsa to nie jakiś absurd. Gra ma być realistyczna podobno, jaki sens ma random w takiej kwestii jak skóry. Przecież to śmieszne.
Chcesz realistycznie zdjemowac skore ze zwierzaka, ktorego wlasnie zaszlachtowales toporem/mieczem po kilkunastu rundach walki? ;D
autor: Ravald
01 wrz 2011 19:15
Forum: Bank Opisów
Temat: Szczurołap w Quenelles
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2128

Re: Szczurołap w Quenelles

sie mi podoba sie :mrgreen:
autor: Ravald
31 sie 2011 23:53
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1710664

Re: Porady dla graczy.

Sivlaryan pisze:Zgłoś błąd w swojej postaci z poziomu konta.

Siv.
Dzieki, wlasnie to zrobilem.
autor: Ravald
31 sie 2011 23:25
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1710664

Re: Porady dla graczy.

Pomocy... Moj Nors zapomnial, z jakiego klanu pochodzi, i teraz przestawia sie jako... hmm... Nors. Dajacy pochodzenie NPC rznie ostro glupa, nie reagujac na pytanie o pochodzenie, o zmiane tegoz, etc. Wie ktos, jak zmusic go do wspolpracy? Czy zglaszac blad w NPCu?
Z gory wielkie dzieki!
autor: Ravald
18 sie 2011 17:44
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Komentarze do logów
Odpowiedzi: 547
Odsłony: 129477

Re: Komentarze do logów

Mahaila: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bestia sluchac juz was dluzej nie dala rady ;]

dobry log
autor: Ravald
05 sie 2011 09:19
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Apel!
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 27099

Re: Apel!

:shock:
Daj ktos linka do reklamy :)

edit: Znalazlem ;]