Znaleziono 235 wyników

autor: Adremen
05 mar 2018 00:46
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Pracuje nad nowa funkcjonalnoscia do okna kondycji. Zasugerowal ja @pprraavv. Celem tego rozwiazania jest umozliwienie sprawniejszego sledzenia co sie dzieje w trakcie walki. Cytujac: Przy dynamicznych walkach z wieloma użytkownikami kontrola pola bitwy wymaga zasłaniania, przełamywania i atakowania...
autor: Adremen
28 lut 2018 19:04
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `east` (mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `XXX na wschod` Da sie to czasowo wylaczyc? W najblizszych dniach bedzie aktualizacja, ktora bedzie logowala to do pliku zamiast na ekran. Mod...
autor: Adremen
28 lut 2018 09:07
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Adremenie, dobroczyńco nasz! Wielkie dzieki! Jest komenda do wlaczania/wylaczania osobnego okna rozmów z poziomu gry? Czy musze kazdorazowo zmieniac w pliku? Co do komendy to obecnie nie ma, ale dodam w 3.9. Dziękuje Adremem za świetną robote! Mam pytanie trochę z innej beczki. Zauwazyłem, że cały ...
autor: Adremen
28 lut 2018 00:06
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Wersja 3.8 Aktualizacja wprowadzająca spore zmiany, dlatego zalecam uprzednie zrobienie sobie kopii zapasowej. Najprosciej przekopiowac sobie caly katalog profilu w jakies inne miejsce. 1. Wszystkie bindy w skryptach stają się konfigurowalne Od wersji 3.8, kazdy bind mozna sobie ustawic pod jakakol...
autor: Adremen
26 lut 2018 06:26
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Przesiadłem się za to ostatnio na wersję 3.7 i mocno irytujące są komunikaty o zgubieniu mappera przy podążaniu za drużyną. Rozumiem, że w niektórych miejscach jest to nieuniknione (jak nie widać kierunków), ale komunikat spamuje też przykładowo w miastach. Powiedzialbym wlasnie na odwrot - komunik...
autor: Adremen
14 lut 2018 02:11
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Korzystajac z faktu, ze arka nie dziala stwierdzilem, ze nadrobie zaleglosci i przerzuce sie na najnowszego Mudleta (3.7). Po instalacji mam takie problemy. 1. Nie zapamietuje mi sie rozlozenie okien. Ustawilem jak trzeba, dalem w konsole 'lua saveWindowLayout()', restart i kupa. Dalej mapa mi nie ...
autor: Adremen
08 sty 2018 20:10
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Odnośnie braku logowania rozmów, to może obejść ten problem w ten sposób, że rozmowy byłby kopiowane do nowego okna. Wypowiedzi nie znikałyby z okna głównego, więc byłby logowane. A dzięki dublowaniu w osobnym oknie łatwiej prowadzić rozmowę. Mysle, ze to powinno byc definiowane jako opcja. 1. Brak...
autor: Adremen
07 sty 2018 21:22
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Skrypty 3.8 sa juz praktycznie gotowe. Wstrzymywalem sie przez tydzien bo czekalem na odzew od deweloperow Mudleta na temat logowania tekstu z wyodrebnionego okna. Opcjonalne wydzielenie okna rozmow jest juz gotowe, ale Mudlet wciaz tego nie loguje do logow. Jest to dosc bezsensowne. Ta funkcjonalno...
autor: Adremen
29 gru 2017 18:25
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Pytanie dot. nowej opcji wybierania typu monet, które chcemy zbierać. Po wklepaniu '/zbieranie 1/2/3' ustawia mi typ zbierania (monety, kamienie itp) a nie które monety. Sprawdziłem w configu i zarówno zmiana typu zbierania jak i rodzaju monet ma tę samą komende '/zbieranie' a wartości 1/2/3 zmieni...
autor: Adremen
24 gru 2017 08:21
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 121413

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Wersja 3.7 Aktualizacja naprawiająca masę błędów z Githuba i wprowadzajaca troche zmian. Cala lista poprawionych bledow i wprowadzonych zmian: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/milestone/1?closed=1 Miedzy innymi: 1. Opcja puszczania zaslon wprowadzone '/puszczaj_zaslony' oraz w configu do...