Znaleziono 712 wyników

autor: Tercoral
10 lip 2019 14:18
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Nowsze płacze na magów
Odpowiedzi: 523
Odsłony: 89351

Re: Nowsze płacze na magów

A ja czekam na domki i "pol-automatyczne gildie".

Koniec z pierdzeniem w stolki!
autor: Tercoral
07 lip 2019 14:22
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Nowsze płacze na magów
Odpowiedzi: 523
Odsłony: 89351

Re: Nowsze płacze na magów

Przeciez teraz jest komenda do zmiany cech. Na to i owo to mala strata
autor: Tercoral
07 lip 2019 13:46
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: PK w obliczu zmian.
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 7590

PK w obliczu zmian.

Chcialbym podyskutowac odnosnie zasad PK w obliczu zmian. Niby teraz jest latwiej dla umierajacego przez to ze sie nie traci expa, ale wizowie wprowadzili taki rezim, ze strach kogos zaatakowac kto nie jest w wrogiej gildii. Myslicie ze zelazna reka zasad zmian stopnieje? Teraz tylko ogry tylko sie ...
autor: Tercoral
26 cze 2019 13:28
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Forum
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3088

Re: Forum

Nie pozdrawiam.
autor: Tercoral
25 cze 2019 09:29
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Nowsze płacze na magów
Odpowiedzi: 523
Odsłony: 89351

Re: Nowsze płacze na magów

To ja jeszcze raz poplacze:

Ogolnie fajnie by bylo zeby znow zbalansowac czas pojawienia sie "nieznaka". Teraz po zmianach mam postep po okolo 80 min... Niebotow to ja juz nigdy chyba nie zobacze.
autor: Tercoral
23 cze 2019 08:37
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Nowsze płacze na magów
Odpowiedzi: 523
Odsłony: 89351

Re: Nowsze płacze na magów

Kiedys po przeczytaniu killku ksiazek motywacyjnych sobie wymyslilem ze czlowiek powinien w pewnym aspekcie traktowac sie jak "dobra firme" i miec przynajmniej ogolny plan rozwoju na najblisze piec lat. Widac na arkadii sie to sprawdza. :D A tak ogólnie to tez chciałbym mocno poplakac na brak widocz...
autor: Tercoral
21 cze 2019 14:08
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Koniec Arkadii
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 14061

Re: Koniec Arkadii

Dramatyzujesz.
autor: Tercoral
20 cze 2019 20:50
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Koniec Arkadii
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 14061

Re: Koniec Arkadii

Zwycięstwo! :D
autor: Tercoral
18 cze 2019 23:16
Forum: Bank Pomysłów
Temat: Bronie półmagiczne
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2605

Re: Bronie półmagiczne

Teoretycznie pomysl fajny, ale jakos dupy nie urywa.

Fajniej, by bylo zeby byl crafting trucizn, run, czy czego tam jeszcze. Chociaz wydaje mi sie ze tego juz na arkadi sie nie doczekamy.
autor: Tercoral
08 cze 2019 16:00
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Nowsze płacze na magów
Odpowiedzi: 523
Odsłony: 89351

Re: Nowsze płacze na magów

I widzisz "kolego" troche sie mylisz, bo kazde badanie na zwierzetach musi miec swoje papiery w radzie etyki. Po postach widac, ze masz malo wspolnego z naukowcami. :)

Koncze OT i pozdrawiam z należytym szacunkiem.