Znaleziono 50 wyników

autor: Garar
13 sty 2015 00:29
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Płacze na magów
Odpowiedzi: 1263
Odsłony: 289049

Re: Płacze na magów

Hej! Juz kiedys o tym pisalem, nie bedzie zmiany w karze za zgon z kilku powodow: 1. Doprowadzi to do inflacji poziomow. Juz teraz ludzie narzekaja ze jest malo terenow dla duzych, mocnych grup. Kiedys poziomy byly nizsze, teraz sa wyzsze i znowu jest placz. 2. Nie trzeba miec wysokeigo poziomu zeby...
autor: Garar
03 lis 2014 20:23
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Płacze na magów
Odpowiedzi: 1263
Odsłony: 289049

Re: Płacze na magów

Hej!

Wydaje mi się, że największe szanse na odpowiedź masz jeżeli napiszesz email na adres: arkadia@arkadia.rpg.pl

Garar
autor: Garar
09 wrz 2014 19:54
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Płacze na magów
Odpowiedzi: 1263
Odsłony: 289049

Re: Płacze na magów

Hej! Nie tak działa TCP/IP. TCP/IP ponawia pakiety które nie dotarły. Nim zaczniemy spekulować proszę poczytać: http://en.wikipedia.org/wiki/Transmission_Control_Protocol#Reliable_transmission A ping działa po ICMP: http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Control_Message_Protocol Tu chciałbym zaznaczy...
autor: Garar
06 cze 2014 15:03
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: JESTEŚ NOWY? PRZYWITAJ SIE! :)
Odpowiedzi: 301
Odsłony: 75226

Re: JESTEŚ NOWY? PRZYWITAJ SIE! :)

Hej Łukasz!

Kiedyś się mówiło: nArkomani lub nArkomaniacy Czasy się zmieniają. I kiedyś była też ankiety:

Jak oceniasz ostatnie zmiany na Arkadii?

1. Podobają mi się.
2. Nie mam pieniędzy na narkotyki.

Powodzenia!
Garar
autor: Garar
05 cze 2014 14:02
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Rozwój postaci
Odpowiedzi: 617
Odsłony: 152663

Re: Rozwój postaci

Witam!

Gdzie mogę trenować umiejętności oceny bestii chaosu oraz walki z bestiami chaosu? W sensie na jakich potworach? Potwory koło Novi i kreatury/stwory koło Baccali nie pozwalają podnieść wyżej niż na zadowalająco.

Z góry dzięki!
Garar
autor: Garar
23 maja 2014 10:46
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Gildie, zawody i kluby
Odpowiedzi: 926
Odsłony: 231905

Re: Gildie, zawody i kluby

Czesc Sirgid!

Mozesz napisac gdzie znalazles? Zeby inni nie szukali?

Garar
autor: Garar
21 maja 2014 12:49
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Nowi gracze - żółtodzioby
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 12546

Re: Nowi gracze - żółtodzioby

Hej Cird! A moglbys ich zapytac w czym znalezli problem? W taki sposob uda sie moze cos poprawic. Za trudne bylo? Nie chcialo im sie tyle czytac? Bo minuta to krotka i dlugo jednoczesnie. Krotko, bo nie wiem co w jedna minute moglo ich zniechecic, dlugo bo zdazyli jednak przejscie kreacje postaci, k...
autor: Garar
09 maja 2014 15:23
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Gdzie mogę znaleźć... ?
Odpowiedzi: 542
Odsłony: 143019

Re: Gdzie mogę znaleźć... ?

Dziękuje! To jeszcze dodatkowe pytanie, czy sakwa zużyje się jak normalny plecak?
autor: Garar
09 maja 2014 14:34
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Gdzie mogę znaleźć... ?
Odpowiedzi: 542
Odsłony: 143019

Re: Gdzie mogę znaleźć... ?

Witam!

Gdzie można kaletnika? W sensie wytwórce torb i sakw. Rozumiem, że to pytanie może być nie odpowiednie na forum, ale może chociaż jakaś podpowiedź.

Garar
autor: Garar
25 kwie 2014 17:04
Forum: Logi i Opowieści
Temat: Wyprawa na smoka
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4399

Re: Wyprawa na smoka

Witam!

Zaciekawiła mnie ta opowieść, ma ktoś może loga z jednej z takich wypraw?

Garar