Znaleziono 17 wyników

autor: Hrath
09 mar 2015 11:59
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Prima Aprilis 2015 ?
Odpowiedzi: 218
Odsłony: 56157

Re: Prima Aprilis 2015 ?

Już tak nie zachęcaj żeby nie zrobili ;)
autor: Hrath
29 sty 2015 19:10
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Placze na wszystko inne
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 10840

Re: Placze na wszystko inne

Spoko, wyśmiewajcie sobie i bagatelizujcie sprawę. Oczywiście nikt nie oczekiwał, że ktoś publicznie się przyzna. Ale sam fakt, że posiadacie zabawki, które są przepakowane wam nie wystarczy i musicie jeszcze używać automatów? Po prostu spotkaliśmy się z sytuacjami, w których wykazaliście się nadlud...
autor: Hrath
18 sty 2015 12:05
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Podziekowania dla graczy.
Odpowiedzi: 784
Odsłony: 214465

Re: Podziekowania dla graczy.

Ostatnio elfy łatwiej spotkać w okolicznych górach niż w ich lesie :) #potwierdzoneinfo

Żeby nie było OT, chciałbym serdecznie podziękować OK. Za klimat, za akcje i że od kilku lat się nie nudzi z wami :)
autor: Hrath
15 sie 2014 09:08
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Pozostałe pytania
Odpowiedzi: 1951
Odsłony: 478840

Re: Pozostałe pytania

Polecam: wloz olej do plecaka;wez olej z plecaka;ob go
autor: Hrath
21 paź 2013 08:20
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Płacze na magów
Odpowiedzi: 1263
Odsłony: 295370

Re: Płacze na magów

I ogrzej karczmy też już nie ma ;(
autor: Hrath
04 sie 2013 12:04
Forum: Archiwum
Temat: Nowe, lepsze placze na Magów
Odpowiedzi: 1030
Odsłony: 213580

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Gruer pisze:Gra solo w tym momencie dla wiekszosci z nas nie bedzie miala sensu bo dzieki temu kretynskiemu wynalazkowi chwila i nie jestesmy w stanie nic zrobic.
Czekaj, piszesz o nowej broni czy o szarży bo się pogubiłem? :D
autor: Hrath
06 wrz 2012 09:42
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Reklama Arkadii vol.3 - Data sie pojawi...
Odpowiedzi: 221
Odsłony: 56815

Re: Reklama Arkadii vol.3 - Data sie pojawi...

A nie wrócił do gimbazy w poniedziałek? xD
autor: Hrath
07 wrz 2011 08:47
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Porady dla graczy.
Odpowiedzi: 7877
Odsłony: 1619159

Re: Porady dla graczy.

Na nasze nieszczęście tobie się nie znudziło panie Alias S i wkurzasz nas dalej ;(
autor: Hrath
29 cze 2011 06:57
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Komentarze do logów
Odpowiedzi: 547
Odsłony: 122456

Re: Komentarze do logów

Odczepcie się od Werbata.

Jakbyście go znali w rl to byście wiedzieli co i dlaczego rekompensuje sobie w internecie ;)
autor: Hrath
03 maja 2011 10:00
Forum: Archiwum
Temat: Płacze na wizów
Odpowiedzi: 134
Odsłony: 49664

Re: Podziękowania dla wizów

Za zmiany na poczcie również bardzo dziękuję :)