Z tych wszystkich postow powyzej zrozumialem tyle, ze ktos nie lubi zabijac idle gracza i by chcial wiedziec czy gracz jest idle, czy po prostu stoi i zbiera ciosy, nie uciekajac, nie mowiac nic ( strasznie ciezkie do zauwazenia
)
A reszta zwyczajowo chciala kogos zaje.. a sorry: rpgowo ukarac, czyli zamordowac, a ta swinia sie nie dala, tylko zrobila to co kazdy w naszych czasach: uciekala az znalazla chwile by sie wylogowac i wyszla z gry. Malo rpgowe, ale bardzo ludzkie zachowanie, chcecie ukrocic, bo komus frag uciekl i co na zezgonili wklei... Ojoj.
Ja opisze sprawe ze swojej strony : Jak widze grupe MC wpadajacych na expowisko na ktorym jestem, to wychodze z gry jak tylko system pozwoli. Niby nie powinnni mnie zabic, ale po co kusic los, pozniej sie beda tlumaczyc ze wygladam jak kolega kolegi ktorego akurat gonili itd. Czy to zle? Cenie swoj czas, gram w Arkadie bo mi sie podoba, odczuwam ekstatyczna wrecz przyjemnosc z poznawania swiata, uczenia sie ziol, ogladania niedostepnych poczatkowo twierdz i nie chce ryzykowac zgona w imie rpga, bo mam dziecko, prace a od niedawna jeszcze szkole i po prostu zal mi czasu jak cholera. System zakanczania daje wam 30s na pojawienie sie przy wrogu by mu to uniemozliwic, ucieka gosc dluzej i zakonczyl: jestes gapa, dzis nie zezgoni.
I nie, nie jestem w stowie ( moze wlasnie dlatego, ze nie chce sie bawic w poronione PK, gdzie cale ekrany tekstu migaja bo 10 osob na raz zmienia cele ataku, zaslania itd, nie korzystam z kombajna skryptow) ale nie uwazam, zeby ucieczka z pola walki (nawet zakanczajac ) byla uwlaczajaca, no chyba ze ktos odgrywa rycerza, ktory niczym Roland ginie, bo wstyd sie wycofac. Moim zdaniem, zwiekszenie limitu czasowego ZAKONCZ tez nie bedzie trafionym pomyslem, bo niektorzy po prostu czasem musza odejsc od komputera, wiec pod PKujacych nie powinna byc zmieniana cala gra i psuta mozliwosc zakanczania innym. Wprowadzono blokowanie, czego jeszcze wam brak?
EDIT: jedyny sensowny PK, ktory sam sie nakreca jest moim zdaniem w WOWie, a to z powodu zerowej straty po smierci bohatera, tam sie psuja tylko graty ktore nosimy na sobie, a to i tak wtedy jak zginiemy od moba)