Pojedynki
: 23 paź 2017 09:42
Witam,
Chciałabym poddać pod dyskusje temat pojedynków.
Założenia:
Pojedynki dotyczą tylko 1vs1 i odbywają się za obustronną zgoda.
Odbywają się tylko i wyłącznie do określonego poziomu kondycji. Np. Ranny i tylko wtedy gdy postacie mają max hp.
Postaci walczącej w pojedynku nie można wesprzeć.
Każda ingerencja z zewnątrz przerywa pojedynek.
Wyjście z lokacji jest równoznaczne z przegraniem pojedynku.
Kwestie dodatkowe
Tytuł związany z takimi bitwami.
Możliwość pojedynkowania się o jakąś nagrodę.
Reakcja gwardii na pojedynkujace się osoby.
Rezultat pojedynku, osoby po pojedynku mają kilka dodatkowych emocji, np. Upokorzenie przegranej, gratulowanie walki, prośba o łaskę itp.
Jeżeli pomysł się spodoba mogę przygotować bardziej szczegółową rozpiskę.
Wydaje mi się że taki system mógłby dać więcej możliwości RPGu i być fajna odskocznią od stania na poczcie i zabijania graczy którzy Nas denerwują.
A opcja pojedynkowania się o fajny drop też może mieć smaczek.
Chciałabym poddać pod dyskusje temat pojedynków.
Założenia:
Pojedynki dotyczą tylko 1vs1 i odbywają się za obustronną zgoda.
Odbywają się tylko i wyłącznie do określonego poziomu kondycji. Np. Ranny i tylko wtedy gdy postacie mają max hp.
Postaci walczącej w pojedynku nie można wesprzeć.
Każda ingerencja z zewnątrz przerywa pojedynek.
Wyjście z lokacji jest równoznaczne z przegraniem pojedynku.
Kwestie dodatkowe
Tytuł związany z takimi bitwami.
Możliwość pojedynkowania się o jakąś nagrodę.
Reakcja gwardii na pojedynkujace się osoby.
Rezultat pojedynku, osoby po pojedynku mają kilka dodatkowych emocji, np. Upokorzenie przegranej, gratulowanie walki, prośba o łaskę itp.
Jeżeli pomysł się spodoba mogę przygotować bardziej szczegółową rozpiskę.
Wydaje mi się że taki system mógłby dać więcej możliwości RPGu i być fajna odskocznią od stania na poczcie i zabijania graczy którzy Nas denerwują.
A opcja pojedynkowania się o fajny drop też może mieć smaczek.