Przybliżenie zawodów - miecznik.
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
dziękuję.
a miecze 2h od kowala godne polecenia? skoro dwa moje ulubione to półtoraki (bastard z KV i miecz z Ebino)
dzięki raz jeszcze
a miecze 2h od kowala godne polecenia? skoro dwa moje ulubione to półtoraki (bastard z KV i miecz z Ebino)
dzięki raz jeszcze
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
Wybrałem miecznika jako zawód do drużyny i bardzo pasujący do klimatu mojej postaci.
Mam pytanie co do zasłaniania. Ponieważ według tabelki z Wikipedii ma on najgorsze zasłanianie z wszystkich zawodów.
Czy jest to odczuwalne podczas gry?
Mam pytanie co do zasłaniania. Ponieważ według tabelki z Wikipedii ma on najgorsze zasłanianie z wszystkich zawodów.
Czy jest to odczuwalne podczas gry?
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
Jesli sie staniesz czuly na wiatr i spadajacy snieg to... Tak, kazdy pkt umow ma znaczenie.
Jednak ja bym powiedzial ze nie tak bardzo.
Jednak ja bym powiedzial ze nie tak bardzo.
W oczekiwaniu na TE święta.
- Adventicus
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 sty 2017 23:00
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
Do tych, którzy ciągle grają... Jak to obecnie wygląda na mieczu jeśli idzie o solo exp i exp drużynowy na tle innych zawodów bojowych? Dzieki
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
Generalnie... trzeba mieć jakiegoś korsarza lub legionistę na pierwszą linię i możesz jako tako grać.
Moje wrażenie jest takie, że przy podobnym poziomie postaci to jednak u innych lecą szybciej postępy.
Moje wrażenie jest takie, że przy podobnym poziomie postaci to jednak u innych lecą szybciej postępy.
- Adventicus
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 sty 2017 23:00
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
Szukam optymalnego zawodu pod postać, która była prowadzona głównie 221 (zaczynałem jako myśliwy). Myślałem o mieczu, ale sam do końca nie wiem...
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
Po 221 chcesz offa, więc fanatyk/barb/miecznik/partyzant/nożownik. Zagaduję, że mówisz o cechach z człowieka. Ukrywajki generalnie odradzam, jeśli ktoś mówi o optymalnym zawodzie. Fanatyk wygrywa jako dps, jeśli masz tanka do teamu i możesz sobie wytrenować wszystkie bronie z czasem, więc na brak opcji nie da się marudzić. IMO expienie solo jest mało przyjemne, o ile nie masz jakiegoś potężnego setu, natomiast z dobrym setem chodzi bardzo przyjemnie. Barb wygrywa jeśli chcesz podexpić i masz blisko do szkieli/masz zamiar solować golemy i trolle, mam wrażenie że lepiej radzi sobie jako samotny wilk niż fanatyk (i ma większy potencjał do kombinowania z bugoexpem), ale ma mniej broni do wyboru, więc jest mniej uniwersalny jeśli chodzi o wybór expowiska; w teamie natomiast ogłuch jest bardzo, bardzo potężny przy bossfightach i pvp. Miecznik jest najbardziej naładowany drużynówkami. Nim i team fajnie pociągasz, i w walkach drużynowych się przydasz do łamania, i trochę może nawet coś potankujesz bo tego parowania jest sporo, do tego troszkę uników; solo też sobie będziesz pięknie radził. Najtrudniej jednak o magika albo po prostu solidną broń. Jeśli masz dużo magii/zapas solidnych mieczy 2h, to miecznika zdecydowanie polecam jako najlepszego z tych trzech. Nawet jeśli nie masz dostępu do obrażeń obuchowych, to defy i drużynówki są absolutnym gamechangerem. Jest w nim chyba najmniej kombinowania, nie ma absolutnie nic zbędnego i nie musisz aż tak się przejmować tym, że masz więcej niż 2 moby na lokacji.
Kod: Zaznacz cały
Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!
Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.
221 na gladzie też się świetnie sprawdzi, szczególnie z sensowną tarczą, gdyż jej skuteczność bazuje na sile. Mnie się najefektywniej expiło na gladzie, szczególnie z rogatą tarczą.