Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Skrypty 3.11
UWAGA: W tej aktualizacji wprowadzony jest nowy system bindowania wrogow. Aby uzywac poprawnie tego systemu, nalezy zaktualizowac plik imie.txt. Na dole pliku imie.txt musza znalezc sie dwa nowe elementy:
1. Nowy system bindowania wrogow. Konfiguracja w imie.txt:
W pliku imie.txt konfiguruje sie klawisze, ktore beda bindowane pod wrogow. Przykladowo aby zbindowac F1, F4 i F5, w pliku imie.txt bedziemy mieli:
Sa to nowe ustawienia. Stare ustawienia (scripts.keybind.configuration.attack_bind_obj) nie maja juz znaczenia.
W trakcie gry mozna zobaczyc osoby znajdujace sie na bindach:
Aby usunac zbindowanych wrogow z bindow (przydatne, kiedy utrzymuje sie je niezmiennie):
2. Dodatki w ziolach
2a) Od teraz mozna przeszukiwac ziola po nazwach (deliona), shortach (zolty jasny kwiat) i dzialaniach (-zmc), przyklad w screenshocie. Mozna tez szukac po czesciowych nazwach: '/przeszukaj_ziola jasny' znajdzie wszystkie ziola z przymiotnikiem 'jasny'.
Wyszukiwanie po '/przeszukaj_ziola -zmc' znajdzie wszystkie ziola regenerujace zmeczenie, w dodatku wyrozni te, ktore ma sie w swoich woreczkach.
2b) Dostepna jest teraz opcja w imie.txt do zbudowania triggerow do kazdego ziola:
domyslnie jest to wylaczone, aby wlaczyc, trzeba to ustawic na true
Po ustawieniu na true, 'zolty jasny kwiat' bedzie sie pojawial jako 'zolty jasny kwiat (deliona)'
Poprawki/drobne:
- skrocone pokazywanie kierunkow
- bledy w /postepy kiedy uzywalo sie /expstart
- bledy w /postepy2, ktore zliczaly postepy za zadania (kiedy np otrzymalo sie ogromne) jako 1.
- /zabici pokazuje teraz wiecej
- dodane sporo triggerow na bronie/zbroje
- dodane nowe kosze, stojaki, worki, itp
- opuszczanie bronie w odwrotnej kolejnosci do dobywania
- gnomia mowa poprawiona. Gdy uzywa sie gnomiej mowy i chce sie powiedziec 'do kogos' nalezy odseparowac kod dwiema spacjami:
"dzieki" i "witam" jest oddzielone dwiema spacjami.
zaktualizowany plik imie.txt w paczce.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'.
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.11
W razie problemow uniemozliwiajacych gre, powrot do 3.10:
UWAGA: W tej aktualizacji wprowadzony jest nowy system bindowania wrogow. Aby uzywac poprawnie tego systemu, nalezy zaktualizowac plik imie.txt. Na dole pliku imie.txt musza znalezc sie dwa nowe elementy:
Kod: Zaznacz cały
(...)
tempTimer(1.8, function () scripts.people:build_bind_table() end)
tempTimer(1.9, function () herbs:init_herbs() end)
Kod: Zaznacz cały
-- Czy utrzymywac bindy na stale po zbindowaniu.
-- Czyli, jesli pojawi sie pieciu wrogow i trzech z nich zostanie
-- zbindowanych pod F1, F4, F5, sa dwie mozliwosci:
--
-- jesli opcja ta jest ustawiona na true, wtedy dokladnie te postacie
-- beda utrzymywane w tych bindach na stale. Mozna je bedzie zresetowac
-- tylko poprzez '/nabindach-' lub poprzez reset klienta.
--
-- jesli opcja ta jest ustawiona na false, wtedy po wyjsciu z lokacji
-- i po ponownym wejsciu na lokacje, wrogowie zostana przebindowani.
-- Czyli moze sie zmienic ustawienie bindow do postaci, moga to byc zupelnie
-- inne postacie lub te same.
scripts.people.keep_binds_unchanged = false
-- W jaki sposob pokazywac bindowanie wrogow.
-- Ustawienie ma 3 mozliwosci:
--
-- 0 - nie pokaze bindowania w ogole. Wciaz mozna sprawdzi poprzed '/nabindach'
-- 1 - bedzie pokazywalo bindy tylko wtedy, gdy beda bindowane
-- po raz pierwszy. Jesli poprzednia opcja jest ustawiona na false,
-- nie ma to znaczenia, poniewaz bindy sa zawsze przebindowywane.
-- Jesli poprzednia opcja jest na true, wtedy pokaze bindy
-- tylko za pierwszym razem.
-- 2 - bedzie pokazywalo bindy zawsze. Nawet jesli ten sam wrog bedzie
-- wchodzil na lokacje, komunikat bedzie sie pojawial zawsze.
scripts.people.show_binds_setting = 1
Kod: Zaznacz cały
scripts.keybind.configuration.attack_bind_objs.key = {"F1", "F4", "F5"}
scripts.keybind.configuration.attack_bind_objs.modifier = {}
W trakcie gry mozna zobaczyc osoby znajdujace sie na bindach:
Kod: Zaznacz cały
/nabindach
F1 ATAKUJ: krotkowlosy niski mezczyzna
F4 ATAKUJ: pijany zagubiony mezczyzna
Kod: Zaznacz cały
/nabindach-
(skrypty): Bindy na atak zresetowane
2a) Od teraz mozna przeszukiwac ziola po nazwach (deliona), shortach (zolty jasny kwiat) i dzialaniach (-zmc), przyklad w screenshocie. Mozna tez szukac po czesciowych nazwach: '/przeszukaj_ziola jasny' znajdzie wszystkie ziola z przymiotnikiem 'jasny'.
Wyszukiwanie po '/przeszukaj_ziola -zmc' znajdzie wszystkie ziola regenerujace zmeczenie, w dodatku wyrozni te, ktore ma sie w swoich woreczkach.
2b) Dostepna jest teraz opcja w imie.txt do zbudowania triggerow do kazdego ziola:
Kod: Zaznacz cały
-- Czy uzywac triggerow dodawajacych nazwy ziol
-- (zolty jasny kwiat -> zolty jasny kwiat (deliona))
herbs["use_herb_triggers"] = false
Po ustawieniu na true, 'zolty jasny kwiat' bedzie sie pojawial jako 'zolty jasny kwiat (deliona)'
Poprawki/drobne:
- skrocone pokazywanie kierunkow
- bledy w /postepy kiedy uzywalo sie /expstart
- bledy w /postepy2, ktore zliczaly postepy za zadania (kiedy np otrzymalo sie ogromne) jako 1.
- /zabici pokazuje teraz wiecej
- dodane sporo triggerow na bronie/zbroje
- dodane nowe kosze, stojaki, worki, itp
- opuszczanie bronie w odwrotnej kolejnosci do dobywania
- gnomia mowa poprawiona. Gdy uzywa sie gnomiej mowy i chce sie powiedziec 'do kogos' nalezy odseparowac kod dwiema spacjami:
Kod: Zaznacz cały
Ulica Nadbrzezna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Szczupla radosna dziewka.
p do dziewki witam cie towarzyszko
Mowisz do szczuplej radosnej dziewki: WitamCieTowarzyszko
zaktualizowany plik imie.txt w paczce.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'.
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.11
W razie problemow uniemozliwiajacych gre, powrot do 3.10:
Kod: Zaznacz cały
/zainstaluj skrypty-3.10
- Załączniki
-
- Screen Shot 2018-09-30 at 11.39.34 PM.png (122.12 KiB) Przejrzano 3255 razy
Ostatnio zmieniony 03 paź 2018 01:14 przez Adremen, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Witam,
Wielkie uznanie i podziękowania do autora za stworzenie i rozwijanie tego projektu.
Pobrałem skrypty wczoraj i wszystko ładnie działa, poza mapperem na którym najbardziej mi zależało.
Po wpisaniu komendy "/pobierz_mape" nic się nie dzieje, chciałem więc pobrać i załadować mapę
manualnie, jednak wydaje mi się że jej pliku nie ma na serwerze.
Czy istnieje jakiekolwiek inne źródło z którego mógłbym takową pobrać?
Może jakaś dobra dusza ma jeszcze nienaruszoną kopię i byłaby skłonna się nią podzielić?
Wielkie uznanie i podziękowania do autora za stworzenie i rozwijanie tego projektu.
Pobrałem skrypty wczoraj i wszystko ładnie działa, poza mapperem na którym najbardziej mi zależało.
Po wpisaniu komendy "/pobierz_mape" nic się nie dzieje, chciałem więc pobrać i załadować mapę
manualnie, jednak wydaje mi się że jej pliku nie ma na serwerze.
Czy istnieje jakiekolwiek inne źródło z którego mógłbym takową pobrać?
Może jakaś dobra dusza ma jeszcze nienaruszoną kopię i byłaby skłonna się nią podzielić?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Chwilowo mapy rzeczywiście nie ma tam, gdzie powinna być. Jest to zgłoszone: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/issues/365
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Zmienialem proces wrzucania paczki i nie dodalem tego kroku. Juz wrzucilem mape, mozesz teraz zrobic "/pobierz_mape" i pozniej "/zaladuj_mape". Wyjdz gdzies do miasta/na trakt i zrob "/zlok", wtedy ustawi cie na lokacji z gmcp.Eldilor pisze:Witam,
Wielkie uznanie i podziękowania do autora za stworzenie i rozwijanie tego projektu.
Pobrałem skrypty wczoraj i wszystko ładnie działa, poza mapperem na którym najbardziej mi zależało.
Po wpisaniu komendy "/pobierz_mape" nic się nie dzieje, chciałem więc pobrać i załadować mapę
manualnie, jednak wydaje mi się że jej pliku nie ma na serwerze.
Czy istnieje jakiekolwiek inne źródło z którego mógłbym takową pobrać?
Może jakaś dobra dusza ma jeszcze nienaruszoną kopię i byłaby skłonna się nią podzielić?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wielkie dzięki, wszystko działa już jak należy
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Mnie natomiast nie działa.
"/nabindach" i "/nabindach-" nie powoduje nic. Tak absolutnie nic. Nawet "Slucham?". Nie widzę też żadnej informacji ze coś mi się zbindowało.
Przeszukiwanie ziół zwraca zero wyników. Pojawia się dokładnie tyle:
/przeszukaj_ziola -zmc
Znalazlem nastepujace ziola:
Chyba ze coś źle zrobiłam i to tylko u mnie?
"/nabindach" i "/nabindach-" nie powoduje nic. Tak absolutnie nic. Nawet "Slucham?". Nie widzę też żadnej informacji ze coś mi się zbindowało.
Przeszukiwanie ziół zwraca zero wyników. Pojawia się dokładnie tyle:
/przeszukaj_ziola -zmc
Znalazlem nastepujace ziola:
Chyba ze coś źle zrobiłam i to tylko u mnie?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Sprawdź plik imie.txt
Jeśli chodzi o /nabindach i /nabindach- to do pliku imie.txt w pliku zip zakradł się błąd. Już jest poprawione. Ściągnij sobie plik imie.txt z serwera i zaktualizuj swój obecny.
Jeśli chodzi o zioła, sprawdź czy w pliku imie.txt masz odpowiednie wpisu odnośnie ziół.
U mnie wszystko działa. Mudlet 3.13
Jeśli chodzi o /nabindach i /nabindach- to do pliku imie.txt w pliku zip zakradł się błąd. Już jest poprawione. Ściągnij sobie plik imie.txt z serwera i zaktualizuj swój obecny.
Jeśli chodzi o zioła, sprawdź czy w pliku imie.txt masz odpowiednie wpisu odnośnie ziół.
U mnie wszystko działa. Mudlet 3.13
Strideo
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Adremenie,
Dziekuje!
Dziekuje!