Opcje skrocone opisy ciosow
Opcje skrocone opisy ciosow
Czy widzielibyscie na arkadii "opcje skrocone opisy ciosow". Zamysl jest taki ze zamiast 3 linijek speca dostawac jedna skondensowana.
Tak z czystej ciekawosci chcialbym poznac statystyke.
Tak z czystej ciekawosci chcialbym poznac statystyke.
Tęczowe serce...
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Trzy linijkowe opisy to sa finishery, reszta takich opisow sa sporadyczne, fanatyk lub nozownik ma tak dlugie, reszta raczej nie i sie zamyka w 2 liniach.
edit.
edit.
Rpgowcy beda sobie mogli nie ruszac tej opcji, a osoby zainteresowane sami sobie skroca lub juz graja ze skryptow/shelli z takowymi skroconymi opisami. A reszta albo jest zbyt leniwa, albo nie ma odpowiednich patternow, albo wywodzi sie z gier graficzny gdzie im cyferki na ekranie wyskakiwaly przy trafieniu.Tercoral pisze: Ja bym widzial na arce opcje skrocone opisy ciosow ogolnie. Ale zaraz obroncy rpg sie rzuca ze jak to tak moze byc. Przeciez to splycanie gry, obraza dla piszacych opisy itp.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Jeszcze opcje chybione/wyparowane/uniknięte... #gag
Żeby nie było, jestem za.
Pytanie co na to wizowie i ile pracy to wymaga.
Żeby nie było, jestem za.
Pytanie co na to wizowie i ile pracy to wymaga.
Nuzu, myśliwy.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Osobiscie uwazam, ze to pewnie dosc duzo pracy. A Wizowie maja na pewno mase innych projektow.
Ale pomysl jest swietny. Wiekszosc graczy i tak uzywa subow. Byloby to sporym ulatwieniem.
Ale pomysl jest swietny. Wiekszosc graczy i tak uzywa subow. Byloby to sporym ulatwieniem.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Nie wiem jak wizowie to zrobia, ale
Taki smieszny pomysl mi przyszedl do glowy.
opcje walka wylacz i nie pokazuje zadnych ciosow.
ale "pod maska" idzie caly czas gmcp wedle jakiegos wzoru podanego dla ogolu i mozna se z tego zrobic ladne suby.
Taki smieszny pomysl mi przyszedl do glowy.
opcje walka wylacz i nie pokazuje zadnych ciosow.
ale "pod maska" idzie caly czas gmcp wedle jakiegos wzoru podanego dla ogolu i mozna se z tego zrobic ladne suby.
Tęczowe serce...
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Dalem 'TAK' a do tego dodam, ze fajnie jakby byla opcja wylaczenia pokazywania sparowanych/uniknietych ciosow. Bez przymusu gagowania wszystkiego samodzielnie. Mniej zzerania transferu przez server, mniej lagowania przy duzych walkach, same plusy.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Dostaliśmy mapę. Dostaliśmy kolory. Dostaliśmy oficjalnego klienta. Dostaliśmy GMPC. Dostaliśmy mniejszą karę za zgon. Czy kiedykolwiek gracze Arkadii zostaną usatysfakcjonowani?
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
To chyba dobrze, że Arkadia się rozwija.Narmaniel pisze:Dostaliśmy mapę. Dostaliśmy kolory. Dostaliśmy oficjalnego klienta. Dostaliśmy GMPC. Dostaliśmy mniejszą karę za zgon. Czy kiedykolwiek gracze Arkadii zostaną usatysfakcjonowani?
Nuzu, myśliwy.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Tylko gmcp jest dla starych graczy bo reszta gra na kombajnach od momentu pierwszego przyjecia do GZ.
Tęczowe serce...
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Nie demonizujmy. Nie bardzo rozumiem, po co "RPGowcy" mieliby bronić flood. Nie widzę wiele "rpga" w czymś, czego się nie ma szans przeczytać przy większej grupie. Ostatnio mam porównanie gry Mushem, gdzie mam podmiany i suby na pudła i webklientem, gdzie tego brak. Pewnie połowa dialogów odpływa sobie nieprzeczytana na tym drugim.
Co do "kiedy gracze będą zadowoleni" - sugerowanie/ankietowanie możliwych ulepszeń to nie jakiś płacz. Projekty niszowe, które się nie rozwijają, umierają. Rafgart nie po to odwala kawał dobrej roboty przy webkliencie, żeby się gracze odwalili albo bo mu się nudzi, tylko po to by w arke się przyjemnie grało (szczególnie tym niezaopatrzonym w własne kombajny). Sugestie, o ile rozsądne nie są grzechem przecież.
Nie będę gdybał, czy łatwiej to zrobić z poziomu MUDa, czy webklienta, od tego są ludzie, którzy się na tym znają ale pomysł, IMHO, wart rozpatrzenia.
Co do "kiedy gracze będą zadowoleni" - sugerowanie/ankietowanie możliwych ulepszeń to nie jakiś płacz. Projekty niszowe, które się nie rozwijają, umierają. Rafgart nie po to odwala kawał dobrej roboty przy webkliencie, żeby się gracze odwalili albo bo mu się nudzi, tylko po to by w arke się przyjemnie grało (szczególnie tym niezaopatrzonym w własne kombajny). Sugestie, o ile rozsądne nie są grzechem przecież.
Nie będę gdybał, czy łatwiej to zrobić z poziomu MUDa, czy webklienta, od tego są ludzie, którzy się na tym znają ale pomysł, IMHO, wart rozpatrzenia.
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.