Choroby
: 20 mar 2015 16:16
Fajny klimat gry stworzyło by dodanie chorób zakaźnych, nie smiertelnych ale oslabiajacych organizm. Można by sie zarazić przez lażenie na bosaka po bagnach, lub biegajac w zime bez plaszcza, lub w lato noszac kolczuge na gołą klate, lub od innego gracza.
choroby miały by nastepujące objawy:
1. niemoznosc najedzenia sie do syta, skutkowalo by wymiotami.
2. mimowolne emocje jak drżenie, kaszlenie, kichanie, sapanie.
3. zmiejszony poziom umiejetnosci, np spostrzegawczosci, wspinaczki, plywania
4. zmiejszone cechy.
5. niemożność upicia sie, skutkowalo by wymiotami.
6. zmiejszony maksymalny poziom kondycji.
oczywiscie nie wszystko na raz, rozne choroby rozne objawy i natezenie
osoby przebywające w bliskim otoczeniu przez dłuższy czas mogly by sie zarazic.
przebyte choroby zwiekszaly by bardzo nieznacznie odpornosci.
choroba trwala by 7 dni arkadyjskich.
mogłby to byc dodatek do wspomnianej wczesniej alchemii, lub alchemia do tego.
choroby miały by nastepujące objawy:
1. niemoznosc najedzenia sie do syta, skutkowalo by wymiotami.
2. mimowolne emocje jak drżenie, kaszlenie, kichanie, sapanie.
3. zmiejszony poziom umiejetnosci, np spostrzegawczosci, wspinaczki, plywania
4. zmiejszone cechy.
5. niemożność upicia sie, skutkowalo by wymiotami.
6. zmiejszony maksymalny poziom kondycji.
oczywiscie nie wszystko na raz, rozne choroby rozne objawy i natezenie
osoby przebywające w bliskim otoczeniu przez dłuższy czas mogly by sie zarazic.
przebyte choroby zwiekszaly by bardzo nieznacznie odpornosci.
choroba trwala by 7 dni arkadyjskich.
mogłby to byc dodatek do wspomnianej wczesniej alchemii, lub alchemia do tego.