Ogólna mechanika muda
Re: Ogólna mechanika muda
Czy w takim razie lepiej nie pytać o imię i od razu atakować osobę która chodzi po terenie, który według założeń warhammera bądź świata sapka jest domem danej rasy czy społeczności ? Zwłaszcza jeśli ów intruz z rysopisu pasuje do wroga danej społeczności. Czy tak to powinno być rozumiane?
Jeśli nie, to byłbym wdzięczny za podanie przykładu jak powinna być rozegrana taka sytuacja.
Jeśli nie, to byłbym wdzięczny za podanie przykładu jak powinna być rozegrana taka sytuacja.
Czas goni nas goni nas cały czas...
Re: Ogólna mechanika muda
Zasady dotyczące wymuszania przedstawiania się oraz atakowania lub zabijania innych graczy są bardzo jasno opisane.
Ich łamanie będzie surowo karane.
Ich łamanie będzie surowo karane.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Ogólna mechanika muda
Do przedstawiania swoich 'pomyslow' jest zupelnie inne podforum.
Re: Ogólna mechanika muda
W ilosci zdobywanego doswiadczenia porownywane sa cechy i umiejetnosci? czym wieksza roznica na korzysc gracza tym mniej doswiadczenia za wroga? Jesli tak to czy szkolenie roznych umiejetnosci bojowych ma sens czy lepiej np szkolic tylko jeden rodzaj broni?
Re: Ogólna mechanika muda
Do Twojego CR (poziomu wyzwania) liczona jest tylko najwyższa umiejętność broni jaką posiadasz. Opłaca się zawsze trenować wszystko na co Cię stać.
Re: Ogólna mechanika muda
Okej, pytanie techniczne:
re: dol
Dzięki za odpowiedź.
Często widuję postaci, które mają bardzo krótkiego longa i ten komunikat wyżej, że są czymś szczelnie opatuleni. Jak to działa, całość ekwipunku kryje się pod płaszczem, ekwipunek jest widoczny a te postaci nic po prostu nie noszą, czy pod płaszczem chowają się tylko niektóre elementy ekwipunku? Pytam, bo z perspektywy pierwszej osoby ja widzę cały swój ekwipunek, natomiast nie mam pojęcia jak widzą mnie inni.Masz na sobie xxx kolczuge, yyy helm, zzz tarcze i qqq oslone nog.
Jestes szczelnie otulony dlugim czarnym plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
re: dol
Dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014 10:43 przez Erkhart, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Ogólna mechanika muda
Niektóre elementy się chowają. Normalnie widać shorta, kondycję i posturę. Wystają dobyte bronie i może coś tam jeszcze.
Re: Ogólna mechanika muda
@Erkhart: Ty sam widzisz swój ekwipunek po otuleniu się płaszczem (1.os.), ale inni widzą właśnie skrócony opis (3.os.).
Re: Ogólna mechanika muda
Zauważyłam dziwną prawidłowość - za każdym razem, gdy wykonuję jakieś zadanie mam po nim dużo mniejsze postępy niż dużo bardziej doświadczona postać mego znajomego. Wiem, że postępy nie zawsze są dokładnym wyznacznikiem zdobywanego doświadczenia, ale jednak wydaje mi się to dość dziwne... Ktoś wie, o co może chodzić? Trochę się obawiam, że ja tu sobie radośnie wykonuję questy a w rzeczywistości dostałabym za nie dużo więcej expa, gdybym wykonała je później, lub coś w tym stylu.
Edit: Dodam jeszcze przykład - niedawno oboje wykonaliśmy zadanie z Pieterem i ja miałam bardzo małe postępy a ów znajomy niebotyczne.
Edit: Dodam jeszcze przykład - niedawno oboje wykonaliśmy zadanie z Pieterem i ja miałam bardzo małe postępy a ów znajomy niebotyczne.
"His eyes were cold. As cold as the bitter winter snow that was falling outside. Yes, cold and therefore difficult to chew..."
Re: Ogólna mechanika muda
Za kazde tak samo wykonane zadanie kazda postac dostaje tyle samo doswiadczenia. Jedyna roznica jest we wzglednym ocenianiu postepow.