To ja podkreślę jeszcze że odpowiedź "Nie." dotyczyła pytania w którym była część dalsza:
Trfog pisze:Argumentuje to tym, iz czesc przewinien ma sie nijak do terazniejszosci i na odwrot, czesc zachowan graczy z przeszlosci, przy dzisiejszych zmianach nie bedzie juz tolerowana.
Do tego odpowiedź brzmiała po prostu "nie" - bez żadnych klauzul ani uzupełnień. Stąd wniosek że przy rozpatrywaniu "recydywy" stare przewinienia jednak będą brane pod uwagę. Czyli jednak w jakimśtam sensie akta się czyszczą? Choćby w tym?
$4 Na pewnych terenach stowarzyszenia moga miec rozszerzone przywileje
obejmujace na przyklad mozliwosc przepedzania intruzow lub ograniczania
innym postaciom dostepu do pewnych zasobow. By uzyskac takie prawo
nalezy uzyskac akceptacje MG przesylajac uzasadnienie podparte klimatem
gildii.
A czy osoby postronne wchodząc na taki teren będą jakoś informowane czy też ewentualnie gildie będą musiały oznajmić światu, że to ich teren (a w takim wypadku jak rozróżnić czy to z błogosławienstwa wizów czy blef)? (http://farm9.staticflickr.com/8341/8196 ... 09e3_h.jpg) Dobrze by było wiedzieć czy z danego terenu maja nas prawo przepędzić czy nie, zwłaszcza, że pare razy z taką sytuacją się spotkałem (i nie mogłem zabić bo mi nie wypada ) (i to wcale nie przez tych 'złych' ogrów czy mutantów).
$4 Na pewnych terenach stowarzyszenia moga miec rozszerzone przywileje
obejmujace na przyklad mozliwosc przepedzania intruzow lub ograniczania
innym postaciom dostepu do pewnych zasobow. By uzyskac takie prawo
nalezy uzyskac akceptacje MG przesylajac uzasadnienie podparte klimatem
gildii.
A czy osoby postronne wchodząc na taki teren będą jakoś informowane czy też ewentualnie gildie będą musiały oznajmić światu, że to ich teren (a w takim wypadku jak rozróżnić czy to z błogosławienstwa wizów czy blef)? (http://farm9.staticflickr.com/8341/8196 ... 09e3_h.jpg) Dobrze by było wiedzieć czy z danego terenu maja nas prawo przepędzić czy nie, zwłaszcza, że pare razy z taką sytuacją się spotkałem (i nie mogłem zabić bo mi nie wypada ) (i to wcale nie przez tych 'złych' ogrów czy mutantów).
Tak ogólnie to dobra robota z zasadami .
Można to erpegowo zrobić bardzo łatwo, na wiele sposobów. Na przykład w postaci eventu który występuje podczas wychodzenia z jaskiń pod Carbon gdy 'wreszcie czujesz się bezpiecznie'
Tworzymy nowy lepszy regulamin. Teraz powstana do niego indywidualne interpretacje, ale w zwiazku z tym, ze nie ma precedensu, kazdy przypadek bedzie musial byc rozpartywany indywidualnie i oddzielnie. Przez co znowu beda sytuacja, gdzie dwie osoby z podobnym przewinieniem, beda roznie karane.
Pozdrawiam wszystkich, ktorzy maja do czynienia na co dzien z polskim prawodawstwem!
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Można to erpegowo zrobić bardzo łatwo, na wiele sposobów. Na przykład w postaci eventu który występuje podczas wychodzenia z jaskiń pod Carbon gdy 'wreszcie czujesz się bezpiecznie'
Tak, ale mnie intersuje jak faktycznie będzie to zrobione, a nie jak można to zrobić
Tworzymy nowy lepszy regulamin. Teraz powstana do niego indywidualne interpretacje, ale w zwiazku z tym, ze nie ma precedensu, kazdy przypadek bedzie musial byc rozpartywany indywidualnie i oddzielnie. Przez co znowu beda sytuacja, gdzie dwie osoby z podobnym przewinieniem, beda roznie karane.
Tak było, jest i będzie. Jest to jedyne możliwe podejście. Arbitralnie narzucana "równość" wcale jej nie wprowadza. Stawia jedynie arbitra na uprzywilejowanej pozycji. Zdecydowanie wolę w tej roli wizów niż ludzi wiecznie szukających dziury w całym.
W zaleznosci od poziomu ujawnionej zlej woli i wczesniejszego zachowania
gracza, naruszenie zasad moze sie skonczyc tylko ostrzezeniem, odebraniem
postaci czesci jej zgromadzonego doswiadczenia, zdolnosci, przedmiotow, czy
statusu lub czasowa blokada mozliwosci zalogowania sie na muda. W ostatecznosci
bedzie sie wiazac z usunieciem postaci lub calego konta.
Zdaje się, że powinno być:
W zaleznosci od poziomu ujawnionej zlej woli czarodzieja lub wczesniejszego
zachowania gracza ...