Drobne pomysly

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Mikkel

Re: Drobne pomysly

Post autor: Mikkel »

A ten, no, exp za zioła? Jest jakaś szansa? Szansiątko chociaż?
Saske
Posty: 15
Rejestracja: 09 sty 2015 02:31
Lokalizacja: G.

Re: Drobne pomysly

Post autor: Saske »

Ktoś wspominał o alkoholu, sprawdziłem na swojej postaci. Faktycznie to spory bonus do statystyk, chyba nie ma jakichś większych konsekwencji. Co, gdyby postać miała szansę na pomylenie kierunków od pewnego poziomu upicia? Jest bonus do statystyk, jest ryzyko, na trudniejszych expowiskach alkohol nie staje się przykrą koniecznością. Oczywiście nie znam systemu, wnioskuję po tym, co wyczytałem tutaj na forum.
Narmaniel

Re: Drobne pomysly

Post autor: Narmaniel »

Jak exp za zioła. To exp za erpegowanie free-emotami poproszę.

Co do gubienia kierunków w trakcie upicia... Nie. Po prostu nie.
Mikkel

Re: Drobne pomysly

Post autor: Mikkel »

Wolałbym jednak wypowiedź kogoś z administracji, nie zaś argumenty na zasadzie "nie bo nie".
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Drobne pomysly

Post autor: Enefghar »

Exp za niebojowe zajecia jak np. zbieranie ziol, scinanie drzew, handel (zeby kupcy nie plakali), wedkowanie i bieganie z paczkami brzmi calkiem smacznie, acz jesli do tej pory nic z tym nie zostalo zrobione to raczej nie mozemy spodziewac sie cudow. Szczegolnie, ze byloby to trudne do zbalansowania. Wlaczyc wszystko wszystkim? Czy sprawdzac stosunek mentali do cech fizycznych i w zaleznosci od wyniku "wlaczac/wylaczac" exp bojowy/niebojowy. Jak zminimalizowac naduzycia? Wprowadzic limit takiego expa na dzien/tydzien/miesiac?

Co nie znaczy, ze nie jestem za.

Z drugiej strony (pomijajac scinanke drzew) exp za powyzsze czynnosci jest... Tyle ze w postaci zarobionych monet. ;)
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Mikkel

Re: Drobne pomysly

Post autor: Mikkel »

"exp w postaci monet" to i za walkę jest... :P

Jak już gdzieś tam pisałem, exp za ziółka by szedł w całości w mentale (i wątpię, by wielu wojowników zaczęło masowo zbierać zioła - utrudnialiby sobie tym samym późniejsze nabijanie cech fizycznych). Po problemie.

Doświadczenia za noszenie paczek raczej sobie nie wyobrażam, podobnie za łowienie ryb. Ewentualnie za drwalstwo... Ale je egoistyczny jestem i myślę o swojej postaci, dlatego o ziołach piszę. :)
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Drobne pomysly

Post autor: Haern »

Odpowiedź na to pytanie padała już wielokrotnie przez lata trwania Arkadii - doświadczenia za proste niebojowe czynności nie będzie zapewne nigdy, ze względu (między innymi) na zbyt łatwą ich 'botowalność'.
Mikkel

Re: Drobne pomysly

Post autor: Mikkel »

A botów nie można łatwo wykryć i wielce surowo karać?

No nic, to tylko jeden z powodów był, widocznie są i inne. Mniejsza z tym, dzięki za jednoznaczną odpowiedź i macham marzeniom łapką na pożegnanie.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Drobne pomysly

Post autor: Tercoral »

Zeby tick "zerknij" co 20 min byl legalny w celu nieskonczonego idlowania na lokacji startowej :P
Tęczowe serce... :oops:
Huggo
Posty: 206
Rejestracja: 19 kwie 2009 11:25

Re: Drobne pomysly

Post autor: Huggo »

Pomysł: Mniej troski o mechanikę i botowalność ze strony wizów, więcej w kierunku przyjemnej i ciekawej rozgrywki.
ODPOWIEDZ