Strona 188 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 18 cze 2010 20:47
autor: Vicorin
re. up chyba było by ci ciężko coś takiego uzyskać do cmuda. Do zmuda chyba mam jakiś conf ale autor nie pozwolił się dzielić. Nawet jeśli bym ci go dał (a nie dam :P)to nie wiem czy byś uruchomił pod cmudem bo jak pamiętam były jakieś problemy.

Zainstaluj Ubuntu i Tf :D Do tf masz masę ogólnodostępnych confow w tym jeden mój "remix" :P

Re: Porady dla graczy.

: 18 cze 2010 20:52
autor: Zurwen
A ja z kolei polecę pobawić się we własnoręczne skryptowanie pod cMUDem.

Satysfakcja z napisania dobrego skryptu - gwarantowana.
Ja jak tylko przypomnę sobie mój (działający o dziwo) skrypt odmieniający imiona i przymiotniki to puszę się do siebie jak paw! O innych, trudniejszych rzeczach nawet nie wspomnę.

Jeżeli będziesz zainteresowany, mogę podać parę linków do stron 'uczących', chociaż większość rzeczy jest już wbudowana w cMUDowym helpie i wystarczy podstawowa znajomość angielskiego, by brać się do roboty.

Utknęłam w Nuln, co robić?

: 18 cze 2010 22:00
autor: Arabella
Niedawno zaczęłam grę, wydostałam się z jakiegoś statku i wysiadłam w Nuln. Teraz nie wiem co mam robić, żaden nowy statek nie przyjeżdża, a ja nie mam pieniędzy żeby kupić cokolwiek w mieście...

Re: Utknęłam w Nuln, co robić?

: 18 cze 2010 22:08
autor: Morholt
Polecam poczytac pomoc, do tego przejrzec dwie strony:

1. http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Historia_Arkadii -wikipedia arkadii
2. http://www.mudy.republika.pl/ - mapy i jakistam opis dla poczatkujacych

Poza tym polecam zadawac takie pytania w temacie 'pytania dla poczatkujacych' bo pewnie zaraz bedzie awantura...

Jak cos to pisz na priv do mnie, postaram sie pomoc :)

edit- ahm, tak sobie przejrzalem forum i nie widze tego slawnego z twoj.netu tematu. To polecam 'porady dla graczy' ;)

Re: Porady dla graczy.

: 18 cze 2010 23:32
autor: Balwur
Dzięki, o linki chętnie poproszę, bo chyba jednak będę musiał sam powolutku coś dłubać i zgłębić chociaż podstawowe tajniki programu. O zaawansowanych funkcjach nawet nie myślę, raczej sobie z tym nie poradzę. Nie za bardzo mam do tego głowę ani tyle czasu, aby się tego wszystkiego nauczyć. Kiedyś grałem na plus packu opala, był świetny. Teraz niestety już nie jest kompatybilny.

Re: Porady dla graczy.

: 18 cze 2010 23:51
autor: Zurwen
http://www.twoj.net/viewtopic.php?f=69&t=193&start=0
http://www.barsawia-mud.webpark.pl/zmud.html

Była jeszcze niegdyś (całkiem niedawno) stronka Mandreka, miał tam poopisywane sporo o skryptowaniu w zMUDzie, ale nie mogę tego znaleźć. Jeżeli ktoś inny wie jak tam trafić, to niech zamieści, naprawdę polecam dla początkującego skrypciarza.

Re: Porady dla graczy.

: 19 cze 2010 13:31
autor: Herenvarno
Takze polecam jeszcze "Mud Master 2000" lub jego wersje napisana kiedys przez Kulinga pod Arke - Arkdisk. Ten jednak nie jest 100% aktualny i wymagalby kilku poprawek, jednak da sie na nim osiagnac "cuda".
Kwestia kolorowania w nim jest sprawa banalna.

Re: Porady dla graczy.

: 19 cze 2010 16:45
autor: Zorrid
Kagain pisze:
Bjoern pisze:Co więcej, o ile nic się nie zmieniło, nie będziesz mógł mieć najwyższej reputacji w 3 różnych królestwach. Z moich doświadczeń wynika, że można mieć maksa tylko w dwóch. Wyrobienie sobie najwyższej reputacji w kolejnym królestwie będzie skutkować obniżeniem reputacji w innym.
Tu się mylisz. Jedną z postaci mam maksymalną reputację we wszystkich trzech krainach "paczkowych" w Imperium.
Zgadza sie, wlasnie zrobilem max reputacje w trzech krainach.Zastanawiam sie, czy nie daloby sie w czwartej, ale nie wiem czy bedzie mi sie to chciało sprawdzać.Bardziej mnie zastanawia ile i jak często bym musiał teraz roznosić paczki, żeby mi reputacja nie spadła.

Re: Porady dla graczy.

: 19 cze 2010 19:42
autor: Hegnar
Ostatnio zmienily sie umy w zawodach autojoin, czy te zmiany dotknely tez AJ korsarza? Czy tam jakies umy doszly?

dzieki

Re: Porady dla graczy.

: 19 cze 2010 21:13
autor: Urithair
Chyba chodzi Ci o marynarza?
Nie ma czegoś takiego jak AJ korsarz...

Zmiana w AJotach była globalna, więc zapewne i tutaj zawód został wzmocniony.