Wersja 3.4
WAŻNE: NIE należy aktualizować się do tej wersji, jeśli nie używa się Mudleta 3.2.
Mudlet 3.2 jest juz do pobrania:
http://www.mudlet.org/download/
WAŻNE 2: Przed aktualizacją należy wyłączyć (jeśli się używa) opcję "Force auto save on exit" w opcjach (Settings na górnym panelu). W Mudlecie 3.2 jest mały bug, który zostanie poprawiony w 3.3. W wersji 3.2 opcja "Force exit" nie może być w użyciu aby skrypty działały poprawnie.
Od tej wersji, wraz ze startem Mudleta, Mapa jest ładowana automatycznie.
1. Okno kondycji wyniesione do dedykowanego okna
Dzięki zmianom w Mudlecie 3.2, ta opcja stała się możliwa do zaimplementowania. Wygląda to teraz tak:
screenshot. Istotną zmianą jest, że okno to można sobie przenieść w dowolne miejsce. Czyli, nad mapper, na prawą stronę, można go całkowicie wynieść poza Mudleta (np na inny monitor). Można zmieniać jego rozmiar itp. Dzięki temu, okno systemowe Mudleta jest teraz całkowicie odsłonięte.
Ustawienia okien są zapisywane. Podczas zamykania Mudleta, należy wybrać "Yes" kiedy ten zapyta czy zapisać profil.
2. Depozyty per postać
Zmiana w depozytach, która pozwala na rozróżnienie postaci. W związku z tym, po aktualizacji, depozyty będą wyczyszczone i trzeba sobie je uzupełnić na nowo.
3. Zmęczenie a przełamywanie.
Skrypty poprzez GMCP na bieżąco śledzą kondycję i zmęczenie. Można sobie skonfigurować, poniżej jakiego zmęczenia, komendy '/prze' oraz '/prze [id]' mają przełamywać:
Kod: Zaznacz cały
-- Ustawienie do przelamania. Jakie wypoczecie (przynajmniej)
-- musi byc, aby lamac przy /prze (w przeciwnym razie nie zostanie wykonane).
-- Warunek ten mozna ominac korzystajac z '/prze!' oraz '/prze! [id]',
-- wtedy przelamanie zostanie wykonane bez wzgledu na zmeczenie
--
-- wartosci sa nastepujace:
-- 9 (domyslne) - przelamanie wystapi zawsze
-- 8 - przelamanie wystapi jesli jest sie "wycienczonym" i nizej
-- 7 - przelamanie wystapi jesli jest sie "bardzo wyczerpanym" i nizej
-- itp. az do 0 (tylko przy w pelni wypoczetym)
scripts.character.break_fatigue_level = 9
Tak jak opisane, można zawsze ten warunek ominąć korzystając z '/prze!' oraz '/prze! [id]'.
4. Bind +k
Szybkie dwukrotne "alt +" (czyli "alt + =") w przypadku, kiedy ten bind się aktywuje, powoduje wysłanie "+kondycja" do Arkadii. Można sobie skonfigurować kiedy ten bind ma się aktywować:
Kod: Zaznacz cały
-- Bindowanie dwukrotnego 'alt +' do uzycia +k.
-- podana wartosc jest wartoscia, przy ktorej pokazana
-- zostanie informacja o tym bindzie i dwukrotne wcisniecie jego zadziala.
--
-- wartosci sa nastepujace:
-- -1 - wylaczone dzialanie tego binda
-- 0 - bind wyskoczy, gdy bedzie sie ledwo zywym
-- 1 - (domyslne) bind wyskoczy, gdy bedzie sie ciezko rannym
-- itd..
scripts.character.bind_hp_level = 1
W przypadku powyżej, kiedy postać zejdzie do ciężko rannego, na ekranie pojawi się informacja o dwukrotnym "alt +". Bind automatycznie się dezaktywuje, kiedy kondycja jest powyżej ciężko rannego.
5. Kilka innych, drobnych zmian:
- Od teraz po wykonaniu/próbie zasłony i rozkazu, na dolnym pasku zamiast STOP zaczyna się odliczać czas do kolejnego manewru (dla zasłon 5 sekund, dla rozkazów 15 sekund).
- Kondycja na środkowym dolnym pasku będzie teraz 7/7, zamiast 6/6.
- Kliknięcie na pasku zdrowia kogokolwiek z drużyny wykonuje "gzwycofaj sie za .." (dla legionistów).
+ sporo drobnych zmian i poprawek. Dziękuję wszystkim, którzy na bieżąco zgłaszają błędy i sugestie. Przypominam, że oficjalnym miejscem do takich zgłoszeń jest github:
https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/issues
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty' dla ludzi na Mudlecie 3 i posiadających wersję skryptów >3.0 (wersja widoczna w nagłówku po zrobieniu wykonaniu /skrypty).
Tutaj jest pełna paczka:
Skrypty 3.4
W paczce znajduje się zaktualizowany plik imie.txt (są tam dwie nowe opcje do przełamywania i bindowania alt +).