Strona 4 z 7
Re: Reklama!
: 25 lut 2019 14:25
autor: Gianna
Werbat pisze: ↑17 lut 2019 13:27
Tyle że na Pyrkonie nie można sobie ot-tak wieszać plakatów. Ale jak zrobicie, dajcie znać, się załatwi zgodę
Dzięki! Pewnie bym uderzyła do organizatorów jak już cokolwiek by było zorganizowane, ale na szczęście jest Werbat. <3
Mam kilka mniejszych i większych przemyśleń (żeby nie było, że rzuciłam pomysł i porzuciłam), więc dłuższy post się pewnie jeszcze potem pojawi.
Re: Reklama!
: 26 lut 2019 00:00
autor: Vonir
Żeby nie było, że rzuciłem pomysł i porzuciłem:
https://www.youtube.com/watch?v=E2UGbda22ew
Re: Reklama!
: 26 lut 2019 08:59
autor: Gianna
Mega.
Można by to wrzucić na jakieś strony lub fora o tematyce około-fantastycznej, może ktoś się skusi.
Slewhut pisze: ↑09 lut 2019 10:36 Do tego tekst: "Coś więcej niż interaktywna książka. Coś więcej niż MMO. Legendarny MUD z wieloletnią historią."
Fajny slogan, bardzo mi się podoba. I po namyśle stwierdzam, że nawet dość prosta wersja plakatu mogłaby w zupełności wystarczyć - jako tło grafika, która stanowi tło strony Arkadii, do tego logo, log i najważniejsze info czyli link do strony i Discorda. Byle czytelnie i ładnie zaaranżowane. Tylko tutaj pytanie do wizów (albo kogoś kto zajmuje się stroną) - czy można by poprosić o te grafiki ze strony (logo + tło)?
Imho nawet jeśli pięć nowych osób zacznie grać w Arkadię to już jest sukces, a dwadzieścia to by była kolosalna różnica - nie wydaje mi się to wcale nierealne.
Re: Reklama!
: 26 lut 2019 14:12
autor: Werbat
Tylko błagam, zróbcie ten 'link do discorda' jako qr. Kto normalny przepisuje posrane linki z plakatu na środku imprezy na 40k ludzi? ;-)
Re: Reklama!
: 26 lut 2019 18:31
autor: Gianna
Ja bym zrobiła fotę i przepisała sobie w domu, ale nic nie szkodzi, żeby zabezpieczyć wszystkie fronty - dla tych bardziej i mniej qr-świadomych.
Re: Reklama!
: 26 lut 2019 19:22
autor: Zetu
Jak bedzie mial prpblem przeklikac pare literek to chyba nie najlepszy material na mudowca
Re: Reklama!
: 27 lut 2019 11:49
autor: Werbat
Mamy już i tak wysoki próg wejścia, nie podbijajmy go sztucznie.
Re: Reklama!
: 27 lut 2019 15:08
autor: Vonir
Może post na FB wydarzenia Pyrkonu?
Jakaś wzmianka o Mudzie? -
Stoicie w kolejce na Pyrkon? Co wy wiecie o kolejkach, dawniej ludzie czekali w kolejce żeby pograć w gry tekstowe! Kiedyś to były czasy. Arkadia dalej istnieje i ma się dobrze, kolejki co prawda już nie ma, ale klimat dalej jest!
Film zamieścić? A gdyby tak pomieszać świat Warhammera i Wiedźmina, wrzucić do środka ponad setkę graczy i dać im możliwość pisania historii na nowo - to możliwe!
Oczywiście, wszystko w trosce aby nikt się nie nudził stojąc w kolejce.
Swoją drogą zaczynam się zastanawiać, czy gracze/wizowie mogą dać jakiś bonus osobom, które założą nową postać. Jak myślicie? Przejdzie coś takiego jeżeli na plakacie, czy w ramach naszej szeroko pojętej kampanii reklamowej pojawi się napis w stylu:
W Novigradzie zgłoś się do Cechu Kupców Novigradu i powołaj na Ziutka - Otrzymasz skromny upominek.
Re: Reklama!
: 27 lut 2019 15:36
autor: Gianna
Myślę że wydarzenie na FB związane z Pyrkonie byłoby fajne, ale nie jestem pewna na ile jest możliwe kiedy nie mamy żadnej MUD-wioski albo prelekcji w planach (chyba że ktoś byłby chętny?). Poza tym...
Vonir pisze: ↑27 lut 2019 15:08Stoicie w kolejce na Pyrkon? Co wy wiecie o kolejkach, dawniej ludzie czekali w kolejce żeby pograć w gry tekstowe! Kiedyś to były czasy. Arkadia dalej istnieje i ma się dobrze, kolejki co prawda już nie ma, ale klimat dalej jest!
... błagam, nie róbmy reklamy, która już od pierwszego zdania sugeruje, że kiedyś to było a teraz już nie jest.
Niezbyt to zachęcające.
A co do upominków od Ziutka to mam jednak nadzieję, że znajdą się gracze, którzy widząc te wszystkie nowe postacie (
) sami zadbają o ich dobre powitanie.
Re: Reklama!
: 28 lut 2019 11:20
autor: Slewhut
Co powiecie na takiego loga? Chyba malo oryginalny... Ale co mam powiedziec jako odkrywca?
Kod: Zaznacz cały
Przyklekasz i ukladasz zgrabne ognisko. Moze nie jest to dzielo sztuki, lecz powinno wystarczyc.
Plomienie skacza po drewnie.
Siadasz przy plonacym ognisku.
Ogien rosnie gwaltownie, by po chwili nieco przygasnac.
Wyjmujesz posrebrzany dlugi miecz z zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Dobywasz posrebrzanego dlugiego miecza prawa reka.
Namyslasz sie nad przeszloscia czyszczac miecz.
Przymykasz lekko oczy, tracac na krotka chwile swiadomosc i pozwalajac odpoczac swojemu zmeczonemu umyslowi. Jakas magiczna sila otula cie swoja moca, ukazujac tajemnicze miejsce, ktorego nie miales jeszcze okazji odkryc.
Snop iskier unosi sie nagle z ogniska i ulatuje do gory.
Ognisko pali sie niespokojnie.
Wstajesz od plonacego ogniska.
Ruszasz niespiesznie na polnoc.
Brama cmentarna.
Stoisz obok czegosc, co przy duzej wyobrazni mozna by nazwac brama cmentarna. Zadziwiajacy jest fakt, ze te dwie koslawe kolumny, spojone lukowatym sklepieniem, wygladaja, jakby jakas sila przeniosla je tu z innego miejsca, przy okazji obchodzac sie z nimi dosc brutalnie. Obecnie pozostalo tu tylko jedno skrzydlo otwieranej kraty, sluzacej za brame. Wokol nie ma zreszta zadnych sladow muru i brame mozna obejsc lasem, gdzie mozna dostrzec juz pierwsze usypane z ziemi groby. Powoli budzi sie zycie. Z ziemi wychodza pierwsze mlode pedy roslin probujac odnalezc dla siebie miejsce w tym ponurym otoczeniu. Gdzieniegdzie zalegaja jeszcze niewielkie, szare czapy brudnego sniegu a przy kazdym kroku ziemia wydaje dziwny, mlaskajacy odglos. Slonce stoi wysoko na niebie. Jednak nawet jego krzepiacy blask nie jest w stanie rozwiac tej przygnebiajacej atmosfery, ktora otacza cmentarzysko. Po niebie przesuwaja sie leniwie klebiaste chmury, rzucajac na ziemie migotliwe cienie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Centralna czesc cmentarza.
Znajdujesz sie przy sporej kamiennej scianie pelnej niewielkich nisz, w ktorych mozna dostrzec kamienne urny najpewniej z prochami zmarlych. Sciana ta wyrastajaca posrodku cmentarza otoczona jest przez groby i krypty czesciowo zniszczone przez czas i wandali. Tuz pod sciana znajduje sie sporej wielkosci, ziejacy czernia otwor - wybity zapewne przez rabusiow szukajacych w mogilach kosztownosci. W oddali na granicy cmentarza widac las probujacy sie wedrzec do tej starej nekropolii. Pod nogami znajduje sie sciezka wylozon kamiennymi plytami, spomiedzy ktorych wiosna i latem wyrasta trawa i inne zielsko. Powoli budzi sie zycie. Z ziemi wychodza pierwsze mlode pedy roslin probujac odnalezc dla siebie miejsce w tym ponurym otoczeniu. Gdzieniegdzie zalegaja jeszcze niewielkie, szare czapy brudnego sniegu a przy kazdym kroku ziemia wydaje dziwny, mlaskajacy odglos. Slonce stoi wysoko na niebie. Jednak nawet jego krzepiacy blask nie jest w stanie rozwiac tej przygnebiajacej atmosfery, ktora otacza cmentarzysko. Po niebie przesuwaja sie leniwie klebiaste chmury, rzucajac na ziemie migotliwe cienie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: dol, zachod i poludnie.
Cos przeslizgnelo sie w cien na skraju twojego pola widzenia.
W mauzoleum.
Kolejna czesc podziemnej sali, podobna poprzednim i zapewne nie odbiegajaca kolorytem nastepnym, jakie przyjdzie ci przejsc w tym dziwnym, tajemniczym i wionacycm groza podziemiu. Na zachodniej scianie arkady odbiegaja nieco od pozostalych. Oto jakby jeden z lukow zostal przebity w calosci tworzac przejscie do kolejnej z sal. Pozostale luki zamurowano szczelnie, chociaz niektore z nich posiadaja spore ubytki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Koscisty szalony potwor.
Koscisty szalony potwor atakuje cie!
Koscisty szalony potwor wydaje mlaszczace odglosy.
Ranisz koscistego szalonego potwora posrebrzanym dlugim mieczem, trafiajac go w prawa noge.
Koscisty szalony potwor probuje cie trafic wyszczerzonymi zebami, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Powaznie ranisz koscistego szalonego potwora posrebrzanym dlugim mieczem, trafiajac go w korpus.
Koscisty wsciekly potwor ledwo muska cie pazurami lewej reki, trafiajac cie w nogi.
Brudne pazury koscistego wscieklego potwora wpijaja sie w twoje cialo.
Zostales zatruty!
Bledniesz jak sciana.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne ciecie posrebrzanym dlugim mieczem w koscistego szalonego potwora, masakrujac go w glowe.
Zabiles koscistego szalonego potwora.
Czujesz sie gorzej.
Jeczysz bolesnie.
Klekasz na ziemi przy ciele koscistego szalonego potwora.
Wycinasz wyschniete czerwone oko ciala koscistego szalonego potwora.
Bledniesz jak sciana.
Otwierasz zielony podrozny plecak.
Wkladasz wyschniete czerwone oko do otwartego zielonego podroznego plecaka.
Zamykasz zielony podrozny plecak.
Czujesz sie gorzej.
Wzdrygasz sie. Brrr... !
Masz wrazenie, ze ktos skrada sie za toba krok w krok.