Strona 4 z 7
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 31 paź 2014 17:50
autor: Werbat
To musi nieźle mulić.
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 31 paź 2014 18:06
autor: Herenvarno
Niekoniecznie, ogolnie caly skrypt jest nieaktywny, naprawde jestem zmuszony go uzyc moze raz, dwa razy na 12 godzin gry, oraz wyjatkowo kiedy "ide spac" w innym miejscu niz sie budze (a raczej gdy budze sie w nowym miejscu).
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 31 paź 2014 21:37
autor: Haern
Polecam pakiet triggerów w klasie Autostart, wyłączanej po pełnym zalogowaniu postaci, reagujących na short/long, i ustawiających mapper po zalogowaniu.
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 02 lis 2014 02:18
autor: Werbat
Mój klient jest bezklasowy, jak w marksistowskiej utopii.
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 09 lis 2014 19:03
autor: Thornag
Przy GMCP to w sumie teraz lajtowo nie trzeba shortow ani nic. Jelsi chodzi o gubienie sie to rozwiazalismy to mieszanka podazania za druzyna, druzyna za Toba, 'followem', GMCP lub podobnym, w sumie, w miejscu gubienia sie zawsze bedzie na trakcie opis z GMCP zeby ustawic na nowo.
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 18 lis 2014 10:07
autor: Aiwazz
Symon pisze:jestem za Draconem!
po pierwsze - wielu graczy, jak ja, nie umie sobie oskryptować cmuda, zmuda czy innych klientów tak, ze nawet mapper ukryte wyjścia pokazuje;
po drugie - panowie, to nie czasy, gdy arka była wielkości Novigradu - taką arkę sam sobie bym narysował
;
po trzecie - młodzi gracze, także wiekowo, często nawet o tym nie pomyślą, toż to różnica pokoleń;
po czwarte - co wam szkodzi mapa dla młodych i słabszych? - wy i tak biegacie już pewnie na pamięć
;
po piąte - zgadzam się z przedmówcami, że widok siatki lokacji na mapie, to i tak nie to samo co wejść, poczytać opisy, znaleźć coś ciekawego, zostać zaatakowanym przez niewidzianego dotąd moba.
po szóste - niedawno dodano nowy las w Brettonni - jego mapa jest na stronie Wakahiko - dopóki tam jednak nie poszedłem postacią, nic mi to nie odebrało radości z odkrywania tego miejsca - a jak pięknie się błąkałem po nocy ;d.
reasumując, uważam, że bez obawy można dodać wszystkie mapy do klienta
wszystkiego dobrego!
Nie bądź baba!
To że nie umie ktoś jeździć samochodem, nie znaczy że ma dostać voucher na TAXI za darmo
Jednym się chce poświęcić na coś czas, dzięki temu są w tym lepsi od tych, którym się nie chce. To samo jest z każdą inna dziedziną życia
I na tym polega jego urok, inaczej byłoby nudno.
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 05 mar 2015 20:53
autor: Irelia
Moja mapka do Zmuda wygląda już całkiem kozacko :3
Demo
Mam pozaznaczane wszystko fajnie kolorkami.
Tam gdzie są trakty i trzeba iść wolniej żeby się nie męczyć,
łąki i lasy gdzie można się ukryć,
góry + w którym kierunku są przepaście,
ukryte/nietypowe przejścia,
imiona npc,
expowiska z zaznaczonymi bossami,
imiona npc + jakieś podpowiedzi
+ do tego triggery na poruszanie się z druzyną, odnajdywanie sie(#teleport), znikające przejścia...
Zrobienie jej kosztowało mnie sporo pracy, nie wyobrażam sobie grania bez mapki, ale też nie chce sobie wyobrazić dziczy na Arkadii gdyby
wszyscy taką mieli. Trzeba trochę pozwiedzać i samemu narysować ^^ albo kupić.
Ir.
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 05 mar 2015 21:32
autor: Nuzu
Dla mnie tworzenie mapy to jedno z ciekawszych zajęć.
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 09 mar 2015 23:02
autor: Gruul
Jak robisz 'idź' to w miejscach, w których mud nie wysyła komunikacji 'idziesz na .*' się gubi. Przynajmniej mój, znaczy thornagowy
I nie widzę możliwości, żeby miał się nie gubić - 'wykonuje komende idz marszem' to nie jest wartościowa informacja o kierunku wykonanego ruchu, a to jedyny output
na przykladzie musha
Kod: Zaznacz cały
def go_w (name, line, wildcards):
global socket
world.Send('w')
send_to_mapper('navigate:exit:w\n')
tylko trzeba wtedy powylaczac czesc triggerow pewnie. zreszta imho takie rozwiazanie jest bardziej eleganckie od triggera
Re: wszystkie mapy dla wszystkich
: 23 lip 2015 20:04
autor: Darqhar
Jako, że mam słabą pamięć i trochę gubię się w światach wykreowanych zawsze chciałem mieć dostęp do map.
Ale... mapy nie mogą być za dokładne, bo odbiorą frajdę z zabawy. Na chwile obecną wydaje mi się, że oficjalny klient równoważy sytuację. Na kartce (tradycyjnie) będę nanosił własne notatki i poprawię sobie tym samym pamięć. Natomiast przeciwny jestem by mapy były dostępne całe i dla wszystkich. Najlepszym rozwiązaniem jest zdobywanie map w Arkadii; kup u kartografa, wymień się doświadczeniem z obieżyświatem, etc.
ale... co ja tam wiem, młody krasnolud jestem. Zresztą nie dawno chyba w łeb czymś twardym dostałem bo nic z dzieciństwa nie pamiętam.
a może... to piwa za dużo?