TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
A propos terminatora. Wie ktos jak zmusic terminator i tt++, zeby klawisze na numpadzie mialy inny kod niz strzalki/cyfry? W tym momencie num4 wysyla mi z numlockiem ten sam kod co cyfra 4 (\e4), a bez numlocka ten sam kod co strzalka w lewo (\e\e[D). Na razie uzywam xterma ktorego udalo mi sie zmusic do rozrozniania klawiszy numpada w kazdej kombinacji, ale terminator lepiej maskowalby sie w pracy z reszta terminali
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
sprobuj pobawic sie z #showme {\e>} i #showme {\e=}
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Niestety #sh {\e>} i #sh {\e=} nie dzialaja. Problem wydaje sie lezec po stronie terminatora/gnome-terminala. Na stronie tt++ jest informacja ze gnome-terminal nie wspiera numpad application mode, ale podejrzewam, ze mozna jakos przemapowac klawiature aby wysylala te same sekwencje.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Okazuje sie, ze problem jest nieco bardziej skomplikowany niz myslalem. #sh {\e=} i #sh {\e>} dzialaja jak nalezy. Niestety tryb 'application mode' jest zepsuty w bibliotece libvte (https://github.com/GNOME/vte), na ktorej oparty jest terminator i gnome-terminal. Sprobuje napisac patch wprowadzajacy poprawny 'application mode'.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Ok, jakby ktos byl zainteresowany to napisalem patcha, ktory naprawia numpad w gnome-terminator.
Instukcja instalacji: https://gist.github.com/mungr/f17a0a352 ... c62e9922db
Instukcja instalacji: https://gist.github.com/mungr/f17a0a352 ... c62e9922db
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Nowa wersja TinTin++
Kod: Zaznacz cały
tokenize.c Added support for local variables with the #LOCAL command. Most
commands that manipulate variables will use a local variable
if it has been declared.
utils.c Fixed crash bug on substitutions on system messages.
session.c Showing all connect retry attempts and seconds left.
session.c Any manual input while connecting will cancel connect retry.
main.c Can create macros for ctrl-d and ctrl-z again.
mapper.c Added #map color background option to set a background color
for the map display.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Calkiem przyjemna sprawa z dodaniem komendy #local od strony optymalizacji. Szkoda tylko, ze teraz nie mozna ustawic #map set roomcolor kodami kolorow typu <abc>, ale moze to bug.
Przy okazji, jest sens dodawania flag do kompilacji tintina?
Przy okazji, jest sens dodawania flag do kompilacji tintina?
Ug!
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
#map set roomlabel {<cfc><FCF>[ ]<088>}
a tak nie dziala?
a tak nie dziala?
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Jest lepszy sposob na aktualizacje zlozonych tablic w tintinie.Migr pisze:Kod: Zaznacz cały
#event {IAC SB GMCP objects.data IAC SE} { #var {obda} {%0}; #list {numwrog} clear; #list {nwrog} clear; #foreach {$obda[]} {vob} { #forall {$obda[$vob][]} { #var {obda2[$vob][&0]} {$obda[$vob][&0]}; } }; _gmcp }
Kod: Zaznacz cały
#event {IAC SB GMCP objects.data IAC SE}
{
#var {obda} {%0};
#list {numwrog} clear;
#list {nwrog} clear;
#var {obda2} {$obda2} {$obda};
_gmcp
}
Ug!
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
info dla fanow: udalo sie skompilowac tt pod androidem wiec nie trzeba robic ssh do vpsa a efekt jest zadowalajacy ale trzeba dopracowac troche
oto jak to wyglada
http://m.imgur.com/S0Xf6sW
http://m.imgur.com/Dtk2ZYS
oto jak to wyglada
http://m.imgur.com/S0Xf6sW
http://m.imgur.com/Dtk2ZYS