Strona 19 z 53

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 01 gru 2017 18:57
autor: Strideo
Albo /zlok

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 01 gru 2017 19:30
autor: Orrgar
dzieki Kerhennia /mm follow sciaga pomaranczowy kwadrat :) dziekuje.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 02 gru 2017 21:24
autor: Gianna
Ciągle gubi mi się mapa jak idę za kimś, bez żadnego wyraźnego powodu. W mieście, poza miastem, po zlokowaniu, po ręcznym ustawieniu numeru lokacji... Wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `southeast`

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `Ktostam na poludniowy-
wschod`

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 02 gru 2017 22:43
autor: Adremen
Gianna pisze:Ciągle gubi mi się mapa jak idę za kimś, bez żadnego wyraźnego powodu. W mieście, poza miastem, po zlokowaniu, po ręcznym ustawieniu numeru lokacji... Wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `southeast`

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `Ktostam na poludniowy-
wschod`
A było tak wczesniej? Ustaw sie w jakims miejscu, niech ktos cie prowadzi i podeslij calego loga.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 02 gru 2017 23:49
autor: Moira
Adremen pisze:
A było tak wczesniej? Ustaw sie w jakims miejscu, niech ktos cie prowadzi i podeslij calego loga.
U mnie się pojawiło od czasu ostatniej aktualizacji - wcześniej mapper w ogóle nie prowadził za kimś w części miejsc (wydaje mi się że tam gdzie nie ma GMCP). Teraz prowadzi do czasu aż napotka jakiś "niestandardowy opis przejścia" wtedy się gubi i pojawia się taki właśnie komunikat. No a potem jest niezsynchronizowany wiec komunikat pojawia się co chwila.

Przykład:
wejście na pocztę w Białym Kle to jest zwykłe "w" ale komunikat przy przechodzeniu jest "przez drzwiczki za kontuar". W efekcie mamy:

[2] Podazasz za Khirkiem przez drzwiczki za kontuar.
(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 542, spe: `Khirkiem przez drzwiczki za kontuar`

Mam tego więcej, zbieram listę, żeby nie słać na raty. Chyba ze wolisz w ratach? ;)

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 02 gru 2017 23:55
autor: Airhil
Gubi się tam, gdzie nie widzisz kierunku, w jakim podąża postać. Na przykład "Podążasz za XXX między opary mgły" albo "...między drzewa", itp.

Ale fakt, że gubi się teraz znacznie częściej nawet tam, gdzie GMCP jest.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 03 gru 2017 11:53
autor: Orrgar
Kazdy mapper gubi sie w takich miejscach i nie ma na to rady.

W miejscach gdzie trzeba uzywac kompasu, w mglach czy Burzy chaosu.

Tak ma byc.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 03 gru 2017 12:15
autor: Airhil
No to tak, rozumiem i nie czepiam się tego. Przepraszam, jeśli tak zabrzmiało.

Przeszkadza mi raczej to, że czasem gubi się nawet na traktach czy w miastach.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 03 gru 2017 14:17
autor: Gianna
Adremen: zrobiło mi się tak dopiero po zaktualizowaniu skryptów na najnowsze (czyli wczoraj, wcześniej miałam wersję 3.5b i Mudleta 3.4). Myślałam, że może to problem ze starszą wersją Mudleta, ale na 3.5 jest tak samo. Nie chodzi o gubienie się tam gdzie mapy nie ma albo jest jakieś niestandardowe przejście czy coś... raczej jak pisze Airhil w miastach, a także na expowiskach gdzie mam mapę i jeszcze w poprzedniej wersji się nie gubiła. Kilka razy ustawiałam swoją pozycję na nowo nawet ręcznie i za kilka kroków znowu mapper się gubił.

Plus to, że ten komunikat jest strasznie irytujący. Też go nie było wcześniej, a teraz we wczorajszym logu mam go dokładnie 901 razy...

Poszukam jakiegoś miejsca, w którym dobrze to widać i podeślę log.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 03 gru 2017 16:18
autor: Orrgar
Mapper sie gubi...i przestal reagowac na komende

Idz biegiem/marszem.

Szedlem z pustkowi srebrnym szlakiem... i postac podazala po odpaleniu komendy a mapper stal w miejscu.

Dodam do githuba.