Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Jakiej komendy uzywa sie do zbierania chrustu?
Kiedys bylo "zbieraj chrust". Teraz cos sie w tej sprawie zmienilo?
Kiedys bylo "zbieraj chrust". Teraz cos sie w tej sprawie zmienilo?
Re: Porady dla graczy.
zbieraj chrust
Zaczynasz zbierac chrust.
> Udalo ci sie uzbierac spora wiazke chrustu.
Ot, nie na każdej lokacji masz chrust do wyzbierania i tyle
Zaczynasz zbierac chrust.
> Udalo ci sie uzbierac spora wiazke chrustu.
Ot, nie na każdej lokacji masz chrust do wyzbierania i tyle
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
czy istnieje jakis poziom umiejetnosci wyczucie kierunku, ktory pozwala na to, by nie gubic/mylic kierunkow na Pustyni Az'Rhat?
Re: Porady dla graczy.
Nie wiem jak teraz - ale historycznie z tego co donosili mi mieszkancy terenow najblizej pustyni polozonych to nie bylo dostepnego takiego poziomu tego uma, ktory by pozwalal swobodnie bez kompasu ganiać po piachach - były zaś osoby, które radziły sobie tam bez kompasu (czytajac dlugie opisy i tak dalej...).
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
Pytanie do osób walczących mieczami dwuręcznymi: zauważyliście może zwiększoną "łamliwość" dwuręków?
Mi osobiście często (raz-dwa razy dziennie przy niewielkiej ilości czasu spędzonego "w świecie") pękają miecze ze stanu świetnego/dobrego (np.: espa, bastard z drachen, mahakamski ze zbojow)...
Mi osobiście często (raz-dwa razy dziennie przy niewielkiej ilości czasu spędzonego "w świecie") pękają miecze ze stanu świetnego/dobrego (np.: espa, bastard z drachen, mahakamski ze zbojow)...
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
Tak to jest jak sie macha czyms wiekszym od siebie i tlucze po scianach zamiast przeciwniku
Sorry, nie moglem sie powstrzymac
Sorry, nie moglem sie powstrzymac
"Uwazaj o co prosisz, bo mozesz to dostac..."
Re: Porady dla graczy.
a zawod Odkrywcy?Deli pisze:Nie wiem jak teraz - ale historycznie z tego co donosili mi mieszkancy terenow najblizej pustyni polozonych to nie bylo dostepnego takiego poziomu tego uma, ktory by pozwalal swobodnie bez kompasu ganiać po piachach - były zaś osoby, które radziły sobie tam bez kompasu (czytajac dlugie opisy i tak dalej...).
Re: Porady dla graczy.
Duza waga miecza, duzy um parowania, duzo parujesz, czesciej jest mozliwosc zlamania, statystycznie - czesciej sie lamie. To tylko teoria.
Re: Porady dla graczy.
Statystyka przed zmianami w sprzęcie była o niebo łaskawsza - stąd moje pytanie...
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
Moze w ramach kompensacji braku AC plaszczy byl jakis wzrost skutecznosci defensow?