Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
RE...Urithair
nom nom a jesli na drodze poprostu pojawia sie sciana(czy lawina, czy cokoleiek), ktorej nie moge przejsc (a na mapie od pana W jest) da sie to jakos ominac? trening wspinaczki?
wiecej chyba nie wroce do karak(varn i kardin)
wrrrrrrrrrrrrrrr.........
nom nom a jesli na drodze poprostu pojawia sie sciana(czy lawina, czy cokoleiek), ktorej nie moge przejsc (a na mapie od pana W jest) da sie to jakos ominac? trening wspinaczki?
wiecej chyba nie wroce do karak(varn i kardin)
wrrrrrrrrrrrrrrr.........
Re: Porady dla graczy.
@Aler
Wydaje mi się, że to może oznaczać, że Twoja postać myli kierunki. Pomoże tu trening wyczucia kierunku. Albo tak jak mówisz, masz za niską wspinaczkę.
Generalnie bez wyczucia kierunku i wspinaczki na max nie łazi się po górach.
Wydaje mi się, że to może oznaczać, że Twoja postać myli kierunki. Pomoże tu trening wyczucia kierunku. Albo tak jak mówisz, masz za niską wspinaczkę.
Generalnie bez wyczucia kierunku i wspinaczki na max nie łazi się po górach.
Re: Porady dla graczy.
Mogę się mylić, ale:
1. Wspinaczka - ma znaczenie na lokacjach gdzie są jakieś niestandardowe komendy typu wespnij się/wdrap się etc. Wtedy jest sprawdzana wysokość tej umiejętności i jeżeli jest odpowiednio wysoka, można przejść tym niestandardowym wyjściem. Drugi rodzaj wyjść to takie, gdzie zacząć przechodzić można zawsze, jednak jak ma się za niski poziom wspinaczki to jest szansa, że odpadnie się od ściany (co implikuje upadek, stratę hp i ewentualny zgon).
2. Wyczucie kierunku - poziom tej umiejętności jest sprawdzany podczas przejść w niektórych lokacjach, najczęściej górach i pewnych lasach, na pustyni. Jeżeli test się powiedzie - idziesz tak jak zaplanowałeś, jeżeli nie - idziesz w dowolnym, losowym kierunku. Jeżeli jesteś w górach, jest noc, test wypadł negatywnie a kierunek który wylosowałeś jest przepaścią - spadasz w przepaść (najczęściej tracąc życie).
1. Wspinaczka - ma znaczenie na lokacjach gdzie są jakieś niestandardowe komendy typu wespnij się/wdrap się etc. Wtedy jest sprawdzana wysokość tej umiejętności i jeżeli jest odpowiednio wysoka, można przejść tym niestandardowym wyjściem. Drugi rodzaj wyjść to takie, gdzie zacząć przechodzić można zawsze, jednak jak ma się za niski poziom wspinaczki to jest szansa, że odpadnie się od ściany (co implikuje upadek, stratę hp i ewentualny zgon).
2. Wyczucie kierunku - poziom tej umiejętności jest sprawdzany podczas przejść w niektórych lokacjach, najczęściej górach i pewnych lasach, na pustyni. Jeżeli test się powiedzie - idziesz tak jak zaplanowałeś, jeżeli nie - idziesz w dowolnym, losowym kierunku. Jeżeli jesteś w górach, jest noc, test wypadł negatywnie a kierunek który wylosowałeś jest przepaścią - spadasz w przepaść (najczęściej tracąc życie).
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
W jakich rejonach w dzisiejszym Ishtar trenuje się zasłanianie, walkę w szyku, rozkazy i blokowanie wyjścia?
Re: Porady dla graczy.
mudy.republika.pl
Jeżeli tam nie ma, musisz popytać/poszukać na arce.
Ja nie znam żadnych takich miejsc w ishtar.
Jeżeli tam nie ma, musisz popytać/poszukać na arce.
Ja nie znam żadnych takich miejsc w ishtar.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Bjoern: np. w Bodrogu
Blob ponizej: nie o niego chodzi, ale sprawdz na Arce
Blob ponizej: nie o niego chodzi, ale sprawdz na Arce
Ostatnio zmieniony 10 sty 2010 07:35 przez Finmor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Porady dla graczy.
Jesli piszesz o pewnym mezczyznie to on mocno podrozowal zawsze po ishtar, chyba ze teraz osiadl.
Re: Porady dla graczy.
Aler:
w okolicach mostu do Karak Kadrim czasem zdarzają się lawiny blokujące przejście dalej , którego nijak nie da się ominąć ( no chyba , że jest sposób dla ludzi z wyższymi umami? ). Jednak lawina ta zagradza zwykle jedno przejście ( losowe ), natomiast do mostu można dojść / z mostu można odejść trzema różnymi ścieżkami. Po prostu wystarczy zawaloną ścieżkę obejść.
Tylko raz zdarzyło mi się aby zawalone były dwa przejścia - wciąż trzecie było wolne
Pozdrawiam
w okolicach mostu do Karak Kadrim czasem zdarzają się lawiny blokujące przejście dalej , którego nijak nie da się ominąć ( no chyba , że jest sposób dla ludzi z wyższymi umami? ). Jednak lawina ta zagradza zwykle jedno przejście ( losowe ), natomiast do mostu można dojść / z mostu można odejść trzema różnymi ścieżkami. Po prostu wystarczy zawaloną ścieżkę obejść.
Tylko raz zdarzyło mi się aby zawalone były dwa przejścia - wciąż trzecie było wolne
Pozdrawiam
Re: Porady dla graczy.
Mnie sie zdarzylo, ze wszystkie trzy byly zawalone.
Podobno jakis wplyw na te lawiny ma pewne bliskie temu miejscu stowarzyszenie.
Podobno jakis wplyw na te lawiny ma pewne bliskie temu miejscu stowarzyszenie.
Re: Porady dla graczy.
To tylko pomowienie.Urithair pisze:Mnie sie zdarzylo, ze wszystkie trzy byly zawalone.
Podobno jakis wplyw na te lawiny ma pewne bliskie temu miejscu stowarzyszenie.
Moga byc zawalone wszystkie trzy drogi od mostu na poludnie, ale nadal pozostaje droga wyjscia z Kadrin w tamtym kierunku.