Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Aler
Posty: 26
Rejestracja: 02 sty 2010 03:22
Lokalizacja: gostyń/wrocław

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Aler »

RE...Urithair

nom nom a jesli na drodze poprostu pojawia sie sciana(czy lawina, czy cokoleiek), ktorej nie moge przejsc (a na mapie od pana W jest) da sie to jakos ominac? trening wspinaczki?

wiecej chyba nie wroce do karak(varn i kardin)

wrrrrrrrrrrrrrrr.........
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Godar »

@Aler

Wydaje mi się, że to może oznaczać, że Twoja postać myli kierunki. Pomoże tu trening wyczucia kierunku. Albo tak jak mówisz, masz za niską wspinaczkę.

Generalnie bez wyczucia kierunku i wspinaczki na max nie łazi się po górach.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Mogę się mylić, ale:
1. Wspinaczka - ma znaczenie na lokacjach gdzie są jakieś niestandardowe komendy typu wespnij się/wdrap się etc. Wtedy jest sprawdzana wysokość tej umiejętności i jeżeli jest odpowiednio wysoka, można przejść tym niestandardowym wyjściem. Drugi rodzaj wyjść to takie, gdzie zacząć przechodzić można zawsze, jednak jak ma się za niski poziom wspinaczki to jest szansa, że odpadnie się od ściany (co implikuje upadek, stratę hp i ewentualny zgon).
2. Wyczucie kierunku - poziom tej umiejętności jest sprawdzany podczas przejść w niektórych lokacjach, najczęściej górach i pewnych lasach, na pustyni. Jeżeli test się powiedzie - idziesz tak jak zaplanowałeś, jeżeli nie - idziesz w dowolnym, losowym kierunku. Jeżeli jesteś w górach, jest noc, test wypadł negatywnie a kierunek który wylosowałeś jest przepaścią - spadasz w przepaść (najczęściej tracąc życie).
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Bjoern
Posty: 58
Rejestracja: 19 maja 2009 16:32

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bjoern »

W jakich rejonach w dzisiejszym Ishtar trenuje się zasłanianie, walkę w szyku, rozkazy i blokowanie wyjścia?
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

mudy.republika.pl
Jeżeli tam nie ma, musisz popytać/poszukać na arce.
Ja nie znam żadnych takich miejsc w ishtar.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Finmor

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Finmor »

Bjoern: np. w Bodrogu


Blob ponizej: nie o niego chodzi, ale sprawdz na Arce :P
Ostatnio zmieniony 10 sty 2010 07:35 przez Finmor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Blob
Posty: 179
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Blob »

Jesli piszesz o pewnym mezczyznie to on mocno podrozowal zawsze po ishtar, chyba ze teraz osiadl.
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Aler:

w okolicach mostu do Karak Kadrim czasem zdarzają się lawiny blokujące przejście dalej , którego nijak nie da się ominąć ( no chyba , że jest sposób dla ludzi z wyższymi umami? ). Jednak lawina ta zagradza zwykle jedno przejście ( losowe ), natomiast do mostu można dojść / z mostu można odejść trzema różnymi ścieżkami. Po prostu wystarczy zawaloną ścieżkę obejść.
Tylko raz zdarzyło mi się aby zawalone były dwa przejścia - wciąż trzecie było wolne

Pozdrawiam
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urithair »

Mnie sie zdarzylo, ze wszystkie trzy byly zawalone.

Podobno jakis wplyw na te lawiny ma pewne bliskie temu miejscu stowarzyszenie.
Grrid
Posty: 158
Rejestracja: 15 lut 2009 20:05

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Grrid »

Urithair pisze:Mnie sie zdarzylo, ze wszystkie trzy byly zawalone.

Podobno jakis wplyw na te lawiny ma pewne bliskie temu miejscu stowarzyszenie.
To tylko pomowienie.

Moga byc zawalone wszystkie trzy drogi od mostu na poludnie, ale nadal pozostaje droga wyjscia z Kadrin w tamtym kierunku.
Zablokowany