Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Tak, wielkie dzieki Adremen!
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Adremenie naprawdę wielkie podziękowania za ciężką pracę!
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Dzięki dzordzyk
Ps. To tak w ramach podziękowania można na piwo przelać paypalem e-mail jest w helpie skryptu
Ps. To tak w ramach podziękowania można na piwo przelać paypalem e-mail jest w helpie skryptu
W tej chwili uwaga Mrocznych Poteg skupia sie wylacznie na tobie. Nie zawiedz...
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Adremenie czy planujesz moze jakas aktualizacje podrecznika/pomocy do skryptow? Troche funkcjonalnosci przybylo przez ostatnie miesiace/lata i w sumie chyba nie ma jednego miejsca, gdzie wszystko zostalo zebrane w jednym duzym calosciowym ujeciu.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?
Dla przykładu niech to będzie mak_polny.
Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny
I nic
Dla przykładu niech to będzie mak_polny.
Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny
I nic
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Tak, bede aktualizowal zarowno github jak i www.
Czy zbudowales najpierw baze ziol?Anatolij pisze: ↑28 lip 2019 20:13 Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?
Dla przykładu niech to będzie mak_polny.
Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny
I nic
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Hej,
Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.
Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .
Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.
Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Jest problem z postepami i tym, ze czasami sie nie resetowaly po ponownym zalogowaniu. Poprawione w kolejnej aktualizacji.
Do tego czasu: proponuje usunac plik 'Database_improvee.db', uruchomic mudleta i dodac manualnie liczbe postepow. Do czasu aktualizacji z kolei sugeruje na wszelki wypadek sprawdzac czy postepy sa zresetowane i jesli nie to dac /postepy_reset.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Witam. Skrypty Andremena. Chciałbym dodać/zmienić atrybut 'lokacja' w bazie danych postaci. Czy jest taka możliwość?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
W sensie? Id przypisanej do npca lokacji? Czy coś innego? Dedykowanego narzędzia chyba do tego nie ma (mi coś nie chce zaskoczyć sklecony naprędce alias).
Jakaś tam drobna poprawka da pojedynczych npcy to można użyć defaultowego `echo do faketriggerow.
Ustawić mappera na pożądanej lokacji i wrzucić obie linie.
`echo Rozmowny jasnowlosy mezczyzna przedstawia sie jako:
`echo Stefan z Miedzyrzecza.
Wiadomo podstawić własciwy short i titla, id lokacji się zaktualizuje z mappera.
Mowisz do posiwialego wiekowego kruka w Khazalidzie: Co poradzisz jak nic nie uradzisz.
Posiwialy wiekowy kruk kracze w Khazalidzie: Niiic.
Posiwialy wiekowy kruk kracze w Khazalidzie: Niiic.