Takie tam o kupcach
Re: Takie tam o kupcach
gildiom bojowym przydaje sie mysliwy :>
Re: Takie tam o kupcach
To musiałyby współpracować z niebojowymi, to chyba nie problem.
Maly zezowaty kurczak piszczy: Zostawilem Giannie dobre auto, ale zgubila.
"Najlepsza Gianna to martwa Gianna." Werbat
Obrazki
"Najlepsza Gianna to martwa Gianna." Werbat
Obrazki
Re: Takie tam o kupcach
Notka przed snem.
Faktycznie jest tak, ze zawody niebojowe w zaden sposob nie uczestnicza w wyscigu po legende+. To nie jest zle samo w sobie, ale w grze gdzie jedyne co sie liczy to sila przebicia druzyny 6+ na magikach, bo pk juz umarlo to dla mnie blad dizajnu. Jakis stan niby dla rpgowcow podwyzszenie poziomu trudnosci. Z tego co gralem to zupelnie latwiej mechanicznie stworzyc wojownika niz kupca gdzie sie pakuje w intelekt.
Skasowac odkrywce, dac rzemieslnika z craftingiem zbroj i broni z troszeczke lepszymi statami niz u kowala.
Dac mysliwemu duzo alchemii i crafting miksturek ktorymi moze sie dzielic.
Do kupca dodac umy bojowe i jakies piosenki z aurami pomagajacymi druzynie podczas spiewania... (nie mialem dobrego pomyslu)
edit. Z kupca zrobic medyka z alchemia, a mysliwy to nie wiem...
I wydaje mi sie ze to, by zblizylo te zawody do realnej gry czyli grindu mobow do legendy, bo kto bedzie mial umiejetnosci rpgowania to i bez zawodu se postac ustawi w gildii. Powiedzmy sobie tez szczerze, arkadia nigdy nie byla obfita w rozwiazania dla niebojowych graczy ot taki background do robienia umow zawodowych. Ktore jakby sie dobrze postarac mozna zrobic z piniedzy z zabitych mobow. Moze wizowie planuja to zmienic i byly proby gdzies za scena, ale puki co te zawody poprostu nie pasuja. Wydaje mi sie ze wazna jest indywidualnosc profesji bo kazdy przeniesie paczke i ma czasem lepszy zarobek niz z kamieni, a jakby dac ten nieszczesny crafting to podbilo by conajmniej kilkanascie serc graczy.
edit. Pomysl eltharisa jest fajny odnosnie podzialu na zawody bojowe i niebojowe. Chociaz ulepszyl bym go o to ze kazda gildia ma pule zawodow do wykorzystania. Typu OK to barbarzynca, fanatyk, partyzant
Faktycznie jest tak, ze zawody niebojowe w zaden sposob nie uczestnicza w wyscigu po legende+. To nie jest zle samo w sobie, ale w grze gdzie jedyne co sie liczy to sila przebicia druzyny 6+ na magikach, bo pk juz umarlo to dla mnie blad dizajnu. Jakis stan niby dla rpgowcow podwyzszenie poziomu trudnosci. Z tego co gralem to zupelnie latwiej mechanicznie stworzyc wojownika niz kupca gdzie sie pakuje w intelekt.
Skasowac odkrywce, dac rzemieslnika z craftingiem zbroj i broni z troszeczke lepszymi statami niz u kowala.
Dac mysliwemu duzo alchemii i crafting miksturek ktorymi moze sie dzielic.
Do kupca dodac umy bojowe i jakies piosenki z aurami pomagajacymi druzynie podczas spiewania... (nie mialem dobrego pomyslu)
edit. Z kupca zrobic medyka z alchemia, a mysliwy to nie wiem...
I wydaje mi sie ze to, by zblizylo te zawody do realnej gry czyli grindu mobow do legendy, bo kto bedzie mial umiejetnosci rpgowania to i bez zawodu se postac ustawi w gildii. Powiedzmy sobie tez szczerze, arkadia nigdy nie byla obfita w rozwiazania dla niebojowych graczy ot taki background do robienia umow zawodowych. Ktore jakby sie dobrze postarac mozna zrobic z piniedzy z zabitych mobow. Moze wizowie planuja to zmienic i byly proby gdzies za scena, ale puki co te zawody poprostu nie pasuja. Wydaje mi sie ze wazna jest indywidualnosc profesji bo kazdy przeniesie paczke i ma czasem lepszy zarobek niz z kamieni, a jakby dac ten nieszczesny crafting to podbilo by conajmniej kilkanascie serc graczy.
edit. Pomysl eltharisa jest fajny odnosnie podzialu na zawody bojowe i niebojowe. Chociaz ulepszyl bym go o to ze kazda gildia ma pule zawodow do wykorzystania. Typu OK to barbarzynca, fanatyk, partyzant
Tęczowe serce...
Re: Takie tam o kupcach
To Ty juz moze lepiej idz spac - z pozytkiem dla siebie, tego forum i ludzkosci spij mozliwie jak najdluzej.Tercoral pisze: ↑31 mar 2019 03:35 Notka przed snem.
Faktycznie jest tak, ze zawody niebojowe w zaden sposob nie uczestnicza w wyscigu po legende+. To nie jest zle samo w sobie, ale w grze gdzie jedyne co sie liczy to sila przebicia druzyny 6+ na magikach, bo pk juz umarlo to dla mnie blad dizajnu. Jakis stan niby dla rpgowcow podwyzszenie poziomu trudnosci. Z tego co gralem to zupelnie latwiej mechanicznie stworzyc wojownika niz kupca gdzie sie pakuje w intelekt.
W tej grze nie liczy sie tylko expienie, magiki i pk. NAPRAWDE.
Sa tacy, ktorym wieksza przyjemnosc sprawia owo slawetne erpegie, zbieranie ziol, krecenie interesow, zabawa w kupca, nauczyciela jezykow, truwera, itede.
"Umiesz sobie wyobrazic Isil na czele zbrojnej bandy, ktora udaje sie w swiat mordowac? (...) Jeszcze w polowie marszu zaczelaby spiewac, a jak doszloby do potyczki, to domagalaby sie kultury i kwiatow. To sie nie uda."
Re: Takie tam o kupcach
Ale ja jasno powiedzialem, ze to nie jest zle Problem polega na tym, ze dla mnie profesje niebojowe sa zle zaprojektowane, bo oprocz zielarstwa gdzie mozna zdobyc cos co sie przydaje, to obciete jezyki, i targowanie przy paczkach sa zwyczajnie nieprzydatne na dystans. A do twojego rpga nic nie mam. Marzy mi sie co innego na arkadii od strony mechanicznej.Sa tacy, ktorym wieksza przyjemnosc sprawia owo slawetne erpegie, zbieranie ziol, krecenie interesow, zabawa w kupca, nauczyciela jezykow, truwera, itede.
Tęczowe serce...
Re: Takie tam o kupcach
Isil to czemu w tak sweetasnych niebojowych gildiach ludziki co chwile chca rpgowac obroncow starszych ras Ug Ug a kupca nie uswiadczysz ?
Re: Takie tam o kupcach
W której niebojowej gildii ludziki odgrywają obrońców starszych ras? To jakiś nieudany żarcik na prima aprilis, tak?
"Umiesz sobie wyobrazic Isil na czele zbrojnej bandy, ktora udaje sie w swiat mordowac? (...) Jeszcze w polowie marszu zaczelaby spiewac, a jak doszloby do potyczki, to domagalaby sie kultury i kwiatow. To sie nie uda."
Re: Takie tam o kupcach
Jaka to niebojowa gildia ja sie pytam?
sam widzialem u nich title: OBRONCA czy Dowodca obrony czy jakos tak.
Jeszcze rozumiem zeby to bylo cos w stylu: WYKIDAJLO (wkoncu zajazd, bar, pub), ale ich title jednoznacznie okreslaja ze sa przygotowani na odparcie ataku
a odnosnie ISIL - to bardziej mi chodzilo o "ludziki - gracze" ;D