Mam pytanie odnośnie mapera. Jak zrobić linka z lokacji - poziom 0 do lokacji - poziom inny niż zero? I drugie pytanie - co zrobić, żeby automaper działał poprawnie? Obecnie nawet prosty trakt muszę dodawać ręcznie
Morpen pisze:Mam pytanie odnośnie mapera. Jak zrobić linka z lokacji - poziom 0 do lokacji - poziom inny niż zero? I drugie pytanie - co zrobić, żeby automaper działał poprawnie? Obecnie nawet prosty trakt muszę dodawać ręcznie
Co do linka: wchodzisz w tryb edycji mapy, taki ołówek w górnej części okienka. Następnie prawym kliknięciem myszy w interesującą Cię lokacje i wybierasz: Properties>Exits. Na białym polu wybierasz "New link". W prawej górnej części okienka klikasz kratkę i wpisujesz tam ID lokacji do której ma prowadzić (z dowolnego poziomu). Niżej na dwóch różach wiatru zaznaczasz w jakim kierunku ma przebiegać link, odpowiednio od pierwszej lokacji do drugiej.
Drugi problem powinna rozwiązać re-konfiguracja: Config > Reconfigure... W otwartym okienku podajesz istniejący kierunek na Twojej lokacji, next, next, finish.
W pierwszym przypadku jest super. W drugim nie do końca. Myślałem, że da się rysować mapę po prostu wciskając kierunki. Czasami na mudzie nie widać ścieżki, ale można tam pójść. Czy da się to jakoś rozwiązać?
Trochę na około: normalnie na numerycznej masz kierunki, ale zrób makra na kombinacje np. ctrl+klawisze numerycznej, które będą wysyłały komendę #makeroom kierunek.
Poszukuję skryptu, który stworzyłby kilka list postaci (np. Mutanci, Korsarze, Gladiatorzy), a następnie koło opisu/imienia postaci wyswietlał informacje do jakiej gildii należy, np.
[MC]Mala grozna mutantka i [OK]duzy zly ogr przybywaja.
Nie dam rady przebić się przez wszystkie tematy, dobrnąłem przez chyba 20 i nie zbliżyłem się do odpowiedzi.
Jaki jest teraz pomysł na płynne przechodzenie przez bramy miast?
Trueno de Karak Varn fortaleza.
Niechaj broda twej matki długo ogląda piękno tego świata,
a kilof twój zgniata skałę przez długie lata.