Sonda: Zmiana kary za zgon.

Forum wieści z Arkadii.

W jakim kierunku ma pójść arkadia?

Chce maksymalnego lvl'u bez kary za zgon.
96
54%
Chce żeby zostało jak teraz z 10% kara za zgon.
79
45%
Nie mam zdania.
2
1%
 
Liczba głosów: 177

Niug
Posty: 3
Rejestracja: 10 paź 2018 22:06

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Niug »

No ilu kontach głosowałeś Tercoralu, żeby osiągnąć ten "demokratyczny" wynik?
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Tercoral »

Jak to ile? WSZYSTKIE i jeszcze dorabiam.

Hmm im spokojniej tym wiecej slusznej opcji :)
Tęczowe serce... :oops:
Yavoth
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2016 11:15

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Yavoth »

Liczba głosów: 165
A na arce 80 graczy online (w porywach).
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 143
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Derdhang »

I nie grają 24 na dobę.
Zgroza.
他に方法はありません
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Tercoral »

Dla nadania kontekstu sondzie wypada zaznaczyć, że w ostatnim miesiącu logowano się na Arkadię z 704 unikalnych kont.
Czyli jeszcze troche...
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Evandeil
Posty: 175
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Evandeil »

Kara za zgon zawsze byla i to chyba ona czyni gre tak ekscytujaca. Poza wyppadkami gdzie zgon nastepuje w wynku padu internetu, pradu i tym podobnych. W miejscach gdzie postac radzi sobie bez problemu w normalnych okolicznosciach. Kiedys juz ktos proponowal warhammerowe punkty przeznaczenia do uzycia przy takich zgonach z wylaczeniem tych w wyniku walk pvp i zawsze lubilem ten pomysl. Punkty do zdobycia za jakies epickie questy czy stwory na poziomie tych etatowych.
Obrazek
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Apolios »

Kara za zgon jak najbardziej, jednak gdy jednego zgona trzeba odrabiać zalóżmy dwa miesiące grając dwie godziny dziennie, czyni system expa niegrywalnym i zniechęcającym. A raczej nie powinno się balansować arkadii pod mniejszość grającą po 10h dziennie, odrabiającą takiego zgona w tydzień/dwa. To już nałóg a nie tylko gra:)
Zetu
Posty: 97
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Zetu »

co wy chcecie od tego balansu?
zakladasz nowa postac - w ciagu 2-3 tyg masz postac od zera do bohatera na calkiem grywalnym poziomie, gdzie tracisz po zgonie jakies 2-3 nieboty, przy srednim 20 min to 15 h tracisz. gdzie praktycznie z sily bojowej nic ci nie ubywa.

Problem w takim przypadku jest od zera wyidlowac zawod - 4,5 miecha + kasa ...

ale przeciez to caly urok tej gry rozwoj postaci. Problem zaczyna sie co robic pozniej :D

i tak powstaja expiarze :D


Balans jaki jest obecnie jest naprawde bardzo dobry i nie ruszalbym go.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Apolios »

Bohater to jaki level, że tracisz 2-3nieboty?
Zgon z dopiero co wbitego wielce to strata 150-180 nieznaków.
Zgon z wielce z niewielkim kawałkiem 250 nieznaków.
O ile wiem to nie są 2-3nieboty ;)
Kogo nie spytałem, również wśród lyrijczykow, średni exp to 30+ minut razem z naprawianiem/odpoczynkiem/innymi czynnościami.
Pewnie, że da się szybciej mając zawód pod expa/odpowiednią ilość magików, czasami mając średnią 30+ min da się zrobić przy odpowiednim randomie raz na jakiś czas 15min. Ale chyba nie o to chodzi by każdy grał tym samym.
180/30 = 90 godzin, 250/30 = 125 godzin. To jest według ciebie dobry balans? Jak ktoś już wspomniał, w takim czasie to Wiedźmina przejdziesz z misjami pobocznymi przy o wiele większym funie niż wciskanie kierunków na expowisku.
Zastanawiam się ile osób grałoby w takiego Wiedźmina czy inne rpg/arpg gdyby tracili przy zgonie 90-125 godzin. Tyle co w arkadie?:)

Edit: Przy twoich 20 min i tak wychodzi 60-80 godzin. Świetny balans:)
Zetu
Posty: 97
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Zetu »

zwiedzil to jakies 8-11 niebotow, dlawik odpala ci sie w polowie albo pod koniec.
zgon na lvl to 2,5 zgona na lvl:>
wiec dochodzac do dlawika odexpiasz ponizej dlawika i masz roznice kilku podcech, ktore wcale ci nie sa potrzebne ani do wypraw ani do szczescia zeby sobie spokojnie grac w Arke. Kazdy niebot powyzej dlawika jest na "wlasna odpowiedzialnosc" i tyle.
Po to jest wlasnie tak wrzucony dlawik a nie inaczej i balans swiata jest mniej wiecej wlasnie do tego podrobiony.

a pozniej robimy legendy i wyjmujemy magiki jednoosobowo :> i caly system balansu sie rozwala.


a odnosnie wiedzmina a arki - to moze porownajmy fife i arke, albo fife i wiedzmina :d

jeden lubi mudy, inny cos z grafa i tyle
Zablokowany