Arkadia 2019
Re: Arkadia 2019
Valdethrudo, apropo lamentu i nieuczciwości. Całkiem niedawno mieliśmy reformę języków. Ludzie także potrącili godziny idlowania many i stosy mithryli. Cel? Zrównoważenie systemu.
I znowu przytyk do OK - sama musisz przyznać, że ogr poliglota to było cos dziwnego.
Czy możemy sobie pozwolić na miesiąc testu innego systemu poziomow i kary za zgon? Ja myślę, że tak.
I znowu przytyk do OK - sama musisz przyznać, że ogr poliglota to było cos dziwnego.
Czy możemy sobie pozwolić na miesiąc testu innego systemu poziomow i kary za zgon? Ja myślę, że tak.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 28 mar 2015 21:52
Re: Arkadia 2019
Zgoda.
Tylko napisz jeszcze co na ten miesiac zrobisz z zona i dziecmi. Bo chyba jestes swiadomy ze zeby cos testowac to trzeba wiecej niz 5 godzin na tydzien?
Wybacz, nie moglam sie powstrzymac
Tylko napisz jeszcze co na ten miesiac zrobisz z zona i dziecmi. Bo chyba jestes swiadomy ze zeby cos testowac to trzeba wiecej niz 5 godzin na tydzien?
Wybacz, nie moglam sie powstrzymac
Re: Arkadia 2019
5 godzin nie wystarczy?
Podaj adres, za chwilę wysyłam do Ciebie rodzine, a ja wracam do gry!
Podaj adres, za chwilę wysyłam do Ciebie rodzine, a ja wracam do gry!
Re: Arkadia 2019
Patrząc na moje statystyki jestem w stanie Was zapewnić, że dałoby się wbić bezboleśnie legendę w ciągu roku idloexpiąc w pracy, pod prysznicem, przy ziemniakach i w taksówce, być może również nawet czytając dziecku bajki (zakładając jednak dostęp do magików, nie bycie idiotą i niepakowanie formy w zawody). Grając w arkadię czuję się trochę tak, jak 10 lat temu przy jakichś plemionach, gladiatusie, ikariamie czy innym the weście. "Pro" są nie ci, którzy grają dobrze i wiedzą co robią, tylko klikają sobie cośtam cały czas mając dostęp do telefonu/komputera.
Punkciki zbiera się powoli i można je szybko stracić. W zbieranie punkcików bawiłabym się dużo lepiej, gdyby zbierało się je szybko i można by je bardzo szybko stracić. Permadeath! W dodatku połączony z większym ryzykiem śmierci (zniesienie formy na +kondycja i +zmeczenie? silniejszy cios w plecy? umieranie w każdej przepaści? nie wiem, może nawet od chodzenia bez butów zimą, albo jedzenia w niewłaściwej gospodzie mogłoby zabijać?). Albo chociaż dużo większa kara za zgon! I boost do expa. Czy tak właśnie nie ożywia się półmartwych gier? Czy gladiatusy i inne plemiona nie dostały serwerów z przyspieszeniem czasu trwania akcji x razy? Taki system promowałby też wreszcie prawdziwe umiejętności gracza, a nie jego bezwstydność w zabieraniu laptopa do łazienki w celu defekacji, bo przecież mogę w tym czasie zabić jeszcze n orków.
Żadne eventy nie poprawią jakości gry, jeśli dalej będą dla mnie tylko koniecznością kliknięcia jakiegoś klawisza na dany kolor czy dźwięk. Myślę, że to jest właśnie jej główny problem. Nie ma kompletnie potrzeby skupiania na niej uwagi, ba, jak skupiasz na niej uwagę, to bardziej się meczysz więc mniej grasz, a co za tym idzie zostajesz z tyłu w wyścigu szczurów. Ciągła potrzeba odexpiania na słabych expowiskach by takie expowiska ożywiła, rozprowadzając graczy po świecie równomiernie, bo padaliby i odexpiali, z każdego zgona mając motywację do bycia technicznie lepszymi i wciąż zachowywaliby szansę na dogonienie spasów, którzy w celu odzyskania miejsca w "top spaśnięcia" musieliby faktycznie pokazać, że są kozakami, a nie tylko pielęgnować swój wysoki lvl i uciekać w lekko, bo i oni prędzej czy później zbalansowaliby się w przepaściach. To by było takie danie wszystkim równych szans bez walcowania. Więcej zmian, większa rotacja, więcej zajęć, mniej monotonii.
Można też nic nie zmieniać. Koniec końców, powtarzam - arkadia jest grywalna, tylko troszkę nudnawa.
Punkciki zbiera się powoli i można je szybko stracić. W zbieranie punkcików bawiłabym się dużo lepiej, gdyby zbierało się je szybko i można by je bardzo szybko stracić. Permadeath! W dodatku połączony z większym ryzykiem śmierci (zniesienie formy na +kondycja i +zmeczenie? silniejszy cios w plecy? umieranie w każdej przepaści? nie wiem, może nawet od chodzenia bez butów zimą, albo jedzenia w niewłaściwej gospodzie mogłoby zabijać?). Albo chociaż dużo większa kara za zgon! I boost do expa. Czy tak właśnie nie ożywia się półmartwych gier? Czy gladiatusy i inne plemiona nie dostały serwerów z przyspieszeniem czasu trwania akcji x razy? Taki system promowałby też wreszcie prawdziwe umiejętności gracza, a nie jego bezwstydność w zabieraniu laptopa do łazienki w celu defekacji, bo przecież mogę w tym czasie zabić jeszcze n orków.
Żadne eventy nie poprawią jakości gry, jeśli dalej będą dla mnie tylko koniecznością kliknięcia jakiegoś klawisza na dany kolor czy dźwięk. Myślę, że to jest właśnie jej główny problem. Nie ma kompletnie potrzeby skupiania na niej uwagi, ba, jak skupiasz na niej uwagę, to bardziej się meczysz więc mniej grasz, a co za tym idzie zostajesz z tyłu w wyścigu szczurów. Ciągła potrzeba odexpiania na słabych expowiskach by takie expowiska ożywiła, rozprowadzając graczy po świecie równomiernie, bo padaliby i odexpiali, z każdego zgona mając motywację do bycia technicznie lepszymi i wciąż zachowywaliby szansę na dogonienie spasów, którzy w celu odzyskania miejsca w "top spaśnięcia" musieliby faktycznie pokazać, że są kozakami, a nie tylko pielęgnować swój wysoki lvl i uciekać w lekko, bo i oni prędzej czy później zbalansowaliby się w przepaściach. To by było takie danie wszystkim równych szans bez walcowania. Więcej zmian, większa rotacja, więcej zajęć, mniej monotonii.
Można też nic nie zmieniać. Koniec końców, powtarzam - arkadia jest grywalna, tylko troszkę nudnawa.
Kod: Zaznacz cały
Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!
Re: Arkadia 2019
Isila ma racje jesli idzie o fantazje niektorych!
A moze tak zwizuj sie jeden z drugim i poswiec x godzin na forsowanie zmian/kodowanie?
Hie hie hie
A moze tak zwizuj sie jeden z drugim i poswiec x godzin na forsowanie zmian/kodowanie?
Valdethruda pisze: ↑05 sty 2019 17:15 Ahh, wszystko jasne.
Myslalam, że chodzi nam o uzdrowienie pvp, pve itd.
A tu tylko o balans wrogow chodzi.
Smutne.
To moja ostatnia notka w tym temacie.
Bawcie sie dobrze!
Hie hie hie
Re: Arkadia 2019
Przepraszam, ale w czym wam legendy przeszkadzaja? Czego nie mozecie robic, a co zaczniecie robic kiedy wyzebrzecie ich zbalansowanie? To jest gra, rozwijasz swoja postac poprzez nabieranie doswiadczenia. To doswiadczenie to nie tylko xp z zabitych mobkow. To dobranie zawodu do stylu gry. To wiedza o tym, skad brac ekwipunek. To znajomosc expowisk, dobierania gearu do bitych mobkow. Nie rozumiem pomyslu, wg ktorego umieranie i odexpianie - w kolko, na tych samych slabych expowiskach sprawi, ze Arkadia bedzie ciekawsza, przyciagnie nowych graczy, utrzyma starych. Arka jest naprawde dobra gra, klient www jest genialny, system zlecen, zawodow, wiele naprawde fajnych krainek. Brakuje jej troche reklamy, aby przyciagala nowych graczy. Starym malkontentom nie potrafia dogodzic skladajace sie z setek, jezeli nie tysiecy osob sztaby duzych korpo, ktore zarabiaja na swiatowej klasy mmo. Predzej czy pozniej przychodzi moment, ze gracz wie wszystko, widzial wszystko i jezeli gra go nie pociaga, nie sprawia frajdy zalogowanie sie na nia, zeby sobie pograc (niekoniecznie cos wygrac) to odpusci. Potrzebne sa krotko i dlugoterminowe cele. Rzeczy, ktore mozna robic samemu, w malych druzynach i w czasie wieloosobowych wypraw. I sa na arkadii takie cele. Tylko trzeba je sobie znalesc. Nie pytajcie co wizowie moga zrobic dla was. Zastanowcie sie, co samemu mozecie zrobic aby arkadia byla fajniejsza. Najlepszy nawet kod nie zastapi dobrych graczy. Warto oczywiscie dzielic sie swoimi pomyslami. Niech jeden na tysiac bedzie warty zakodowania, to juz sukces. Ale to zaden pomysl, zeby grac przez 10 lat w szachy i w momencie kiedy sa ludzie z samymi figurami na planszy a sa tez tacy, co maja same piony - zamienic to na warcaby. Aby wyrownac szanse...szanse na co?
Re: Arkadia 2019
Wedlug mnie wazny w tym wszystkim jest aspekt psychologiczny. Masz kilkanascie dni w komendzie stan i poziom wielce, ktory kiedys znaczyl mniej wiecej tyle co b.dosw. Juz dawno nie widziales awansu cech bez medytacji, bo pojawily sie epiki i bez skryptow nie wiesz ile brakuje wyzej. Tak samo nowe postacie szybko wylapuja trzeci poziom za exp z zadan i wszystko sie strasznie zweza.
Po przeczytaniu wiekszosci ostatnich wpisow trzymam kciuki za:
- eventy z magikami z banku pomyslow,
- zapowiedzi z postu Rafgarta,
- rozciagniecie opisow leveli,
- zatrzymanie kary 10%, przy alchemii dla niebojowek, ktora pozwala bardzo wolno odrabiac zgon za mane na sobie i innych
Po przeczytaniu wiekszosci ostatnich wpisow trzymam kciuki za:
- eventy z magikami z banku pomyslow,
- zapowiedzi z postu Rafgarta,
- rozciagniecie opisow leveli,
- zatrzymanie kary 10%, przy alchemii dla niebojowek, ktora pozwala bardzo wolno odrabiac zgon za mane na sobie i innych
Re: Arkadia 2019
Głównie brak interakcji między graczami, gdyż większość boi się wchodzić w te bardziej ryzykowne ze względu na ewentualną konieczność odexpania miesięcy gry. No ale jak ktoś lubi solo gry, to niech sobie ma te legendy, później tylko niech nie płacze, że nie ma takiego pvp;) A płaczów było mnóstwo na tym czy innym forum w ostatnim roku.
Zdania są podzielone pół na pół w ankiecie, może zatem najlepiej otworzyć drugi serwer ze startem od zera i maksymalnym levelem zwiedził cały świat, kto chce pójdzie sobie na niego, legendy i inni chętni zostaną tutaj, dla nich i tak nic się nie zmieni nawet po odpływie połowy graczy. I tak grają solo między sobą.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 28 mar 2015 21:52
Re: Arkadia 2019
Osoby z legendami które znam są aktywne, zarówno w pvp jak i pve.
Często podejmują ryzyko, którego ja bym nie podjęła i z którego to powodu nieraz już było mi wstyd.
W problemie pvp nie chodzi o walkę legendy z legenda, tylko stowarzyszenia ze stowarzyszeniem.
Wspominał już o tym Pulp - obecnie na 10 walk pvp 9 kończy się remisem, a raz na ruski rok ktoś wygra i to nie dzięki temu, że lepszy jest lepszy tylko bardziej z przyczyn losowych.
To jest irytujące.
PS :Jeśli ktoś na legendzie jest tchórzem kiedy ma wielką ilość hp i wysokie cechy to jakim cudem będzie odważny mając niski lvl, mało hp i słabe cechy?
Nie rozumiem tego
Często podejmują ryzyko, którego ja bym nie podjęła i z którego to powodu nieraz już było mi wstyd.
W problemie pvp nie chodzi o walkę legendy z legenda, tylko stowarzyszenia ze stowarzyszeniem.
Wspominał już o tym Pulp - obecnie na 10 walk pvp 9 kończy się remisem, a raz na ruski rok ktoś wygra i to nie dzięki temu, że lepszy jest lepszy tylko bardziej z przyczyn losowych.
To jest irytujące.
PS :Jeśli ktoś na legendzie jest tchórzem kiedy ma wielką ilość hp i wysokie cechy to jakim cudem będzie odważny mając niski lvl, mało hp i słabe cechy?
Nie rozumiem tego
Ostatnio zmieniony 06 sty 2019 13:31 przez Valdethruda, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Arkadia 2019
A dlaczego kończy się remisem? Bo większość nie chce podejmować większego ryzyka ze względu na straty czasowe i zerową ewentualną nagrodę, zatem wycofuje się w czas. Mocny cios w plecy by tylko sztucznie zwiększył aktywność w pvp. Podczas ostatniej jego zmiany, połowa gildii z siedzib nie wychodziła, gdy był za mocny.
Czego nie rozumiesz?:) Wszystko rozbija się o poświęcony czas. Na niskim levelu straty są na tyle małe, że nie ma problemu z podjęciem ryzyka. Kto prędzej zaryzykuje, osoba mogąca stracić tydzień expienia czy pół roku?Valdethruda pisze: ↑06 sty 2019 13:24
PS :Jeśli ktoś na legendzie jest tchórzem kiedy ma wielką ilość hp i wysokie cechy to jakim cudem będzie odważny mając niski lvl, mało hp i słabe cechy?
Nie rozumiem tego
Ostatnio zmieniony 06 sty 2019 13:36 przez Apolios, łącznie zmieniany 1 raz.