Sonda: Zmiana kary za zgon.
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Eventy? Czytaj tablice i zapraszam
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
czytaj bank pomyslow
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Brak kary za zgon i maksymalny level:
Plusy:
Ludzie rusza dupy z gildii
Zwiekszenie PVP
Zlikwidowanie jednego z glownych powodow odejscia z arki
Duzo lepsze mozliwosci zbalansowania swiata
Minusy:
Ci na legendach pewnie by sie obrazili
Ludzka mentalnosc - brak mozliwosci dowalenia innym
mapowanie obszarow (chociaz w sumie juz wszystko zmapowane na wszystkich klientach)
sprawdzanie mechaniki muda j/w
Plusy:
Ludzie rusza dupy z gildii
Zwiekszenie PVP
Zlikwidowanie jednego z glownych powodow odejscia z arki
Duzo lepsze mozliwosci zbalansowania swiata
Minusy:
Ci na legendach pewnie by sie obrazili
Ludzka mentalnosc - brak mozliwosci dowalenia innym
mapowanie obszarow (chociaz w sumie juz wszystko zmapowane na wszystkich klientach)
sprawdzanie mechaniki muda j/w
- Lieselotte
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 maja 2017 19:34
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Zwiększenie PvP byłoby chwilowe, później ludzie by stwierdzili, że w sumie nie ma różnicy, czy zginą lub zabiją - emocji brak.
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Powiedz to tym grajacym w WOW'a ESo Lineage'a i praktycznie w kazda inna gierke bo chyba nie wiedzaLieselotte pisze: ↑04 sty 2019 11:56 Zwiększenie PvP byłoby chwilowe, później ludzie by stwierdzili, że w sumie nie ma różnicy, czy zginą lub zabiją - emocji brak.
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Odnosnie zatrzymania nowych graczy, to moze nadszedl juz czas na koordynaty gmcp na expowiskach? Nie wiem tez, czy istnieje informacja przy tworzeniu postaci/w kliencie webowym o skryptach do mudleta/cmuda na forum.
- Lieselotte
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 maja 2017 19:34
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Dobre spostrzeżenie, ale pisałem o tym też wcześniej. WoW, ESO, Lineage i inne gry mają o wiele bardziej rozbudowaną otoczkę PvP wokół swoich gier. Mają systemy rankingów, mają turnieje, mają sezony, nagrody za PvP, unikalne zbroje za PvP, mają areny, mają battlegroundy, mają tryby typu siege. Na Arkadii masz czysty, surowy gameplay bez możliwości dołączenia do PvP w pięć minut przez party findera. I jeżeli ten gameplay ma porywać sam w sobie, to musi to jakkolwiek z jego formy wypływać.
Edit: I niestety - w sumie same starcia w tych grach również są o wiele ciekawsze, pod względem czysto technicznym, postacie mają większą ilość umiejętności do wykorzystania, różnice między klasami są większe, każde starcie będzie na swój sposób unikalne.
Na Arkadii 90% emocji z PvP zawsze wynikało właśnie z tego, że grałeś i podejmowałeś wszystkie decyzje ze świadomością tego, że zaraz możesz paść. Że zaraz możesz stracić ostatnich x miesięcy "pracy". I tylko dzięki temu decyzje o zasłonach, przełamaniach, wyborze ścieżki, którą będziesz zaraz biec dawały tyle adrenaliny. Naprawdę gracze tego nie widzą?
Ostatnio zmieniony 04 sty 2019 12:23 przez Lieselotte, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
My przecież mamy bardzo ważny bilans!Lieselotte pisze: ↑04 sty 2019 12:06Dobre spostrzeżenie, ale pisałem o tym też wcześniej. WoW, ESO, Lineage i inne gry mają o wiele bardziej rozbudowaną otoczkę PvP wokół swoich gier. Mają systemy rankingów, mają turnieje
Sometimes to stay alive you gotta kill your mind.
- Lieselotte
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 maja 2017 19:34
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
I szczerze myślę, że bez bilansu ta gra miałaby jeszcze niższy online.Mithari pisze: ↑04 sty 2019 12:21My przecież mamy bardzo ważny bilans!Lieselotte pisze: ↑04 sty 2019 12:06Dobre spostrzeżenie, ale pisałem o tym też wcześniej. WoW, ESO, Lineage i inne gry mają o wiele bardziej rozbudowaną otoczkę PvP wokół swoich gier. Mają systemy rankingów, mają turnieje