Wyznawcy Myrmidii: Klub wyznaniowy.
Typ organizacji: Klub o charakterze zolnierskim.
Zrzesza: Wyznawcow Myrmidii wsrod strategow i wojownikow Starego Swiata.
Dozwolone rasy i profesje: Ludzie, elfy, krasnoludy.
Lokalizacja: Nuln (Swiatynia nad portem okolice wyrwizeba) lub Urbimo albo Toskania.
Korzysci: Klub daje emoty zwiazane z kultem Myrmidii, patronki strategii i dzialan wojennych, Item klubowy w postaci wisiorka z symbolem tarczy na tle wloczni oraz Tytuly wyznaniowe.
Hierarchia: Brak
Wymagania: Przynajmniej dwie profesje bojowe za soba, z uwagi na niezbedne doswiadczenie bitewne kazdego wyznawcy.
Bogini Wojny
Myrmidia jest córką Vereny i Morra, patronką żołnierzy i strategów. Jest dokładnym przeciwieństwem tego, co ucieleśnia Ulryk, faworyzując taktykę i strategię wojenną ponad siłę i furię bitewną. Zwykle przedstawiana jest jako wysoka, dobrze zbudowana, młoda kobieta, uzbrojona i wyekwipowana jak żołnierze pochodzący z południa Starego Świata. W wierzeniach południowców może także przybierać postać orła.
Myrmidia cieszy się największym poważaniem na południu Starego Świata, szczególnie w Tilei i Estalii, ale jest także czczona we wszystkich częściach Starego Świata przez tych wojowników, którzy nie wyznają Ulryka.
Kult Myrmidii jest przyjazny wobec tych, którzy wierzą w jej rodziców: Verenę – bogini mądrości i Morra – boga śmierci. Sympatia ta rozciąga się też na wyznawców jej siostry, Shallyi, bogini leczenia. Z kolei wyznawcy Myrmidii oraz Ulryka nie darzą się sympatią, jako że ci pierwsi uważają Ulryka za bóstwo barbarzyńskie, a ci drudzy twierdzą, że oddawanie czci Myrmidii nie przystoi prawdziwym wojownikom. Jednak ta antypatia rzadko przeradza się w otwartą wrogość – wyznawcy tych bóstw wolą rywalizować na bitewnych polach, niż walczyć ze sobą. Wyznawcy Myrmidii otwarcie nie tolerują czcicieli Ranalda.
Emocje
Kod: Zaznacz cały
mrgotuj sie
Kladziesz instynktownie dlon na <broni> z mina zaprawionego w boju zolnierza, ktorego laska Myrmidii nie raz wybawila z opresji.
Smagly barczysty mezczyzna kladzie instynktownie dlon na <broni> przybierajac postawe zawodowego zolnierza, dla ktorego wojna to chleb powszedni.
Kod: Zaznacz cały
mrmodlitwa
Siegasz po <wisior> i calujesz go z czcia, pokładając losy nadciągającej bitwy swojemu wojennemu rzemiosłu i lasce niepokonanej Myrmidii.
Smagly barczysty mezczyzna siega po <wisior> i caluje go z pewna czcia, pokładając losy nadciągającej bitwy swojemu wojennemu rzemiosłu i lasce niepokonanej Myrmidii.
Kod: Zaznacz cały
mrwarunki
Mruzysz oczy spoglądając w niebo, starając się ocenic warunki do nadchodzącej bitwy.
Smagly barczysty mezczyzna mrużąc oczy spogląda w niebo, oceniając chlodno warunki do nadchodzącej bitwy, gdy na jego dotychczas skupionej twarzy ukazuje się nieznaczny uśmiech.
Kod: Zaznacz cały
mrokrzyk
Bierzesz plytki wdech i ostatnim tchnieniem w glosie przebijasz się przez bitewny zgiełk rozdzierającym okrzykiem: M Y R M I D I A!!!
Smagly barczysty mezczyzna bierze plytki wdech i ostatnim tchnieniem w glosie przebija się przez bitewny zgiełk rozdzierajacym okrzykiem: M Y R M I D I A !!!
Kod: Zaznacz cały
mrwybuchnij smiechem
Obracasz się delikatnie na piecie i oddalasz sie powolnym krokiem, by nagle przystanąć i roześmiać się w glos przygryzając lekko piesc, a nastepnie powracasz jak gdyby nic na swoje miejsce.
Smagly barczysty mezczyzna obraca się delikatnie na piecie i odchodzi powolnym krokiem, by nagle przystanąć i roześmiać się w glos za czyms przygryzając lekko piesc, a nastepnie powraca jak gdyby nic na swoje miejsce, z wciąż drgajacym rozbawieniem na twarzy.
Kod: Zaznacz cały
mrpowitaj <innego wyznawce>
Witasz ze zdumieniem <kogos>, rozpoznając w nim dawno niewidzianego towarzysza broni.
Smagly barczysty mezczyzna ze zdumieniem rozpoznaje w <kims> dawno niewidzianego towarzysza broni, wymieniając z nim pozdrowienia i wspominając wspolnie stoczone batalie.
KLUB W CIAGLEJ PRZEBUDOWIE