Twoja wypowiedź ma się nijak do tego co napisałem. Jest po prostu bez sensu.Valdethruda pisze:Jeśli ktoś chce grać człowiekiem choć wie że jest słabszy od ogra i do tego mniej zreczny niż elf i do tego glupszy niż gnom to w zasadzie o co chodzi?
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Możecie powoli zamykać temat? Popcorn mi się kończy.
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Zaraz mutki beda apelowac ze skoro sa mutantami to powinny miec 3+ rece i zestaw topor lewak topor:D i Wez z tym walcz!
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Mam takie pytanie...
Czy ta gra nie jest osadzona w swiecie Warhammera?
Czy wydaje sie wam ze w swiecie Warhammera zwykly czlowiek nie mialby zadnych szans w starciu z ogrem?
Czy ogr mialby miec taka sama sile jak halfling?
Mowicie tu o RPG a nie bierzecie pod uwage realiow swiata w ktorym gracie?
A do tego 1 na 1 lepiej sprawdza sie czlowiek niz ogr czy krasnolud.
W walkach druzynowych odwaga daje wiecej wiec i krasnolud i ogr lamia lepiej, ale ta roznica nie jest jakas strasznie wielka.
A to ze Pulp czy inne spasy przekroczyly poziom dostepny dla ludzi posiadajacych zycie to juz ich poswiecony czas.
A co do Drachenfelsa to chyba nie wiecie ile czasu ogry poswiecaja na zdobycie potrzebnych do zdobycia i wspomnianych juz tutaj fragmentow.
Czy ta gra nie jest osadzona w swiecie Warhammera?
Czy wydaje sie wam ze w swiecie Warhammera zwykly czlowiek nie mialby zadnych szans w starciu z ogrem?
Czy ogr mialby miec taka sama sile jak halfling?
Mowicie tu o RPG a nie bierzecie pod uwage realiow swiata w ktorym gracie?
A do tego 1 na 1 lepiej sprawdza sie czlowiek niz ogr czy krasnolud.
W walkach druzynowych odwaga daje wiecej wiec i krasnolud i ogr lamia lepiej, ale ta roznica nie jest jakas strasznie wielka.
A to ze Pulp czy inne spasy przekroczyly poziom dostepny dla ludzi posiadajacych zycie to juz ich poswiecony czas.
A co do Drachenfelsa to chyba nie wiecie ile czasu ogry poswiecaja na zdobycie potrzebnych do zdobycia i wspomnianych juz tutaj fragmentow.
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Tak, ale jak rozpatrujesz ten wątek, to należy go rozpatrzeć albo w pełnym zakresie albo nie rozpatrywać wcale.Flig pisze:Mam takie pytanie...
Czy ta gra nie jest osadzona w swiecie Warhammera?
Czy wydaje sie wam ze w swiecie Warhammera zwykly czlowiek nie mialby zadnych szans w starciu z ogrem?
Czy ogr mialby miec taka sama sile jak halfling?
Mowicie tu o RPG a nie bierzecie pod uwage realiow swiata w ktorym gracie?
A do tego 1 na 1 lepiej sprawdza sie czlowiek niz ogr czy krasnolud.
W walkach druzynowych odwaga daje wiecej wiec i krasnolud i ogr lamia lepiej, ale ta roznica nie jest jakas strasznie wielka.
A to ze Pulp czy inne spasy przekroczyly poziom dostepny dla ludzi posiadajacych zycie to juz ich poswiecony czas.
A co do Drachenfelsa to chyba nie wiecie ile czasu ogry poswiecaja na zdobycie potrzebnych do zdobycia i wspomnianych juz tutaj fragmentow.
W takim wypadku Rycerz Sigmara nie powinien być na równi z np. podrzędnym mutkiem chaosu, albo rekrut najmów nie powninen walczyć jak równy z równym ze Straznikiem Światyń.
I ta różnica jest 'strasznie wielka' odnośnie łamania. Pomijając wszystkie starcia z Ogrami ( również masakre ze statku, ale nie tylko ), porównywałem się człowiek meicznik vs ogr gladiator na 50% zawodu . Poziom ten sam. Ogr glad łamał znacznie częściej i lepiej niż ja. Wszystkie inne starcia wyłącznie porównywają tą hipotezę.
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Re: Flig
Owszem to gra osadzona w realiach WHFRP ale "mlotek" nie opowiada historii zwykłych ludzi. Byli niezwykli z różnych powodów, obdarzeni łaską bogów, przekleci, wyposazeni w magiczny orez lub wiedze. Ludzie, chociazby czleczyna z Przygod Gotreka, dawali rade nie tylko ogrom a wrecz szczuroogrom. Dlatego powolywanie sie na rpgowe realia przy powergamingu nie ma sensu. Zroznicowanie ras mialoby sens wtedy, gdyby zawody umozliwialy wykorzystanie bonusow i wowczas robienie z halflinga zakutego w plytowke wojownika mijaloby sie z celem, bo halfling znacznie lepiej radzilby sobie lekko opancerzony ze sztyletami. Niestety tak chyba nie jest. Moge sie mylic, ale patrzac jakimi zawodami gra sie w Smajalu wydaje mi sie, ze ciezkie pancerze i zawody z tarcza sa skuteczniejsze. Czyli rasy, ktore maja bonus do sily maja lzej, bo szybciej moga smigac ciezko opancerzeni, latwiej im zabrac ze soba na xpa zapas tarcz czy toporow.
Owszem to gra osadzona w realiach WHFRP ale "mlotek" nie opowiada historii zwykłych ludzi. Byli niezwykli z różnych powodów, obdarzeni łaską bogów, przekleci, wyposazeni w magiczny orez lub wiedze. Ludzie, chociazby czleczyna z Przygod Gotreka, dawali rade nie tylko ogrom a wrecz szczuroogrom. Dlatego powolywanie sie na rpgowe realia przy powergamingu nie ma sensu. Zroznicowanie ras mialoby sens wtedy, gdyby zawody umozliwialy wykorzystanie bonusow i wowczas robienie z halflinga zakutego w plytowke wojownika mijaloby sie z celem, bo halfling znacznie lepiej radzilby sobie lekko opancerzony ze sztyletami. Niestety tak chyba nie jest. Moge sie mylic, ale patrzac jakimi zawodami gra sie w Smajalu wydaje mi sie, ze ciezkie pancerze i zawody z tarcza sa skuteczniejsze. Czyli rasy, ktore maja bonus do sily maja lzej, bo szybciej moga smigac ciezko opancerzeni, latwiej im zabrac ze soba na xpa zapas tarcz czy toporow.
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Nie znam zadnej gry w ktorej gracz o umiejetnosciach i wiedzy poziomu “beginner” moglby z powodzeniem grac na “survival”. Arkadia taka gra rowniez nie jest. Pograc, poznaj, zrozum, przeskocz lvl wyzej .
Re: Balans Arkadii w roku 2018
Dzięki Raf za przeczytanie tematu i odpowiedź!Rafgart pisze:Odnoszac sie do dwoch najwazniejszych kwestii:
- Kod ciosu w plecy zostanie jeszcze raz przejrzany. Byc moze jest cos, co nie bylo dotad brane pod uwage, a co powoduje, ze obecne rozwiazanie nie spelnia swojego zadania.
- Wszystkie miejsca takie jak Drachenfels beda konsekwentnie przerabiane na wzor wiezy skavenow, czyli do wejscia bedzie potrzebny 'klucz', ktory trzeba bedzie najpierw zdobyc gdzies 'w swiecie' na w miare neutralnych npcach. Nastepnie zostana w nich skoncentrowane przedmioty magiczne.
Zatem czekamy!
Re: Balans Arkadii w roku 2018
pkt 1 zrobionyRafgart pisze: ↑07 paź 2018 15:23 Odnoszac sie do dwoch najwazniejszych kwestii:
- Kod ciosu w plecy zostanie jeszcze raz przejrzany. Byc moze jest cos, co nie bylo dotad brane pod uwage, a co powoduje, ze obecne rozwiazanie nie spelnia swojego zadania.
- Wszystkie miejsca takie jak Drachenfels beda konsekwentnie przerabiane na wzor wiezy skavenow, czyli do wejscia bedzie potrzebny 'klucz', ktory trzeba bedzie najpierw zdobyc gdzies 'w swiecie' na w miare neutralnych npcach. Nastepnie zostana w nich skoncentrowane przedmioty magiczne.
czekamy na reszte
p.s. pomysl z tym zeby na 1 miejscu magikowym byl losowy magik tez brzmi niezle, tak samo jak uniemozliwic sprawdzanie magikow -> idziesz i albo jest albo nie ma ;D pochowac do skrzynek i tyle