Zupełne początki
Zupełne początki
Witam wszystkich. Dopiero rozpoczynam przygodę w tym świecie i chciałem zapytać jak wgl ugryźć ten temat ? Powiniennem powoli eksplorować każde odwiedzone miejsce czy mogę pozwolić sobie na losowy spacer w którymś kierunku i brać się za rzeczy które zwrócą moją uwagę ? + Jak mogę doskonalić umiejętności swojej postaci i na czym warto sie skupić na starcie ?
Re: Zupełne początki
Możesz zacząć zwiedzać główne miasta, szukać osób którym możesz pomóc.
Dzięki temu zdobędziesz trochę doświadczenia oraz zarobisz parę monet - może je przeznaczyć na treningi nowych umiejętności.
Zapoznaj się z ArkadiaWiki i będziesz miał jakiś obraz tego, jak wygląda Arkadia i czego możesz się spodziewać.
Jednak przede wszystkim poznawaj nowe osoby, które przemierzają szlaki lub stoją na pocztach.
Na pewno znajdzie się ktoś chętny pokazać Ci ten rozległy świat.
Dzięki temu zdobędziesz trochę doświadczenia oraz zarobisz parę monet - może je przeznaczyć na treningi nowych umiejętności.
Zapoznaj się z ArkadiaWiki i będziesz miał jakiś obraz tego, jak wygląda Arkadia i czego możesz się spodziewać.
Jednak przede wszystkim poznawaj nowe osoby, które przemierzają szlaki lub stoją na pocztach.
Na pewno znajdzie się ktoś chętny pokazać Ci ten rozległy świat.
- Adventicus
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 sty 2017 23:00
Re: Zupełne początki
Pokręć się po Nuln czy Novigradzie, poznaj innych graczy, początki zdają się trudne, ale szybko zauważysz że ta gra wciąga jak najlepszy narkotyk.
Re: Zupełne początki
Samodzielne uczenie się traktów, uliczek i poruszania się między poszczególnymi miastami także jest najlepszym początkiem.
To już nowi gracze nie są zaznaczani na żółto?
To już nowi gracze nie są zaznaczani na żółto?
Re: Zupełne początki
okey rozejrze sie pokrece na poczatku najtrudniej ogarnac mi komendy Ale jakos to bedzie juz udalo mi sie troszke wciagnac ;D
Re: Zupełne początki
na zolto i na niebieskoAlicia pisze:Samodzielne uczenie się traktów, uliczek i poruszania się między poszczególnymi miastami także jest najlepszym początkiem.
To już nowi gracze nie są zaznaczani na żółto?
Re: Zupełne początki
Na początku ciężko się zorientować co, gdzie i jak. Ze swojej strony polecam (i po części powtarzam słowa poprzedników):
- Noszenie paczek. Dobry sposób na poznanie miast i traktów. Idź na pocztę, 'ob tabliczke' i 'pobierz paczke'. Potem 'oddaj paczke'.
- Uzbieraj na podstawowe treningi mieczy (lub innej broni), uników, parowania i tarczownictwa.
- Wytrenuj pływanie i wspinaczkę.
- Wybierz sobie zawód i uzbieraj 250 złota na jego rozpoczęcie.
- W gildii podróżników 'medytuj' i 'ustaw cechy'. Rozdysponuj punkty pomiędzy siłę, zręczność i wytrzymałość. Intelekt i odwagę olej zupełnie - chyba, że jesteś pewien, że wiesz co robisz.
- Wybierz pochodzeniówkę.
- Zastanów się nad wyborem stowarzyszenia.
- Kup podstawowy sprzęt - zbroję, tarczę i broń u kowala, na aukcji lub w novigradzkim Cechu.
- Idź poexpić na snotlingach w Kreutzhofen, a potem na goblinach lub orkach.
- Kup sobie ubrania, zamow sakiewkę w Bogenhafen, plecak w Ebino, zrób sobie tatuaż w Oxenfurcie. Idź do fryzjera w Averheimie. Może jakiś kolczyk?
- Poznaj ludzi, baw się dobrze.
Re: Zupełne początki
mial bym tutaj jeszcze jedno pytanie moze troche glupie. mam troche sprzetu z urny, i chcial bym sie tego dziadostaw pozbyc. moge wywalic to gdzies w jakies krzaki czy po prostu musze znalezc kupca i to sprzedac ?
Re: Zupełne początki
Możesz spróbować wrzucić z powrotem do urny. Możesz sprzedać. I możesz śmiało wywalić w krzaki. Nic złego się nie stanie.
Re: Zupełne początki
Właściwie wszystko już zostało powiedziane.
Z mojej strony mogę jedynie wspomnieć:
- Poświęć trochę czasu na ArkaWiki . Tam jest dużo informacji które pomogą stworzyć pewien obraz świata i praw tej gry. Od ogołu do szczególu - póżniej tematy rozwiniesz już w grze przez interakcję z innymi graczami.
- Spaceruj traktami, zwiedzaj, korzystaj z map. Bądź też czujny, nie warto wchodzić wszędzie gdyż można czasami już nie wrócić - choć to daje najwięcej satysfakcji
( pamiętam jak sam zwiedzałem gre i każdy cmentarz, krypta, czy jaskinia napawała podekscytowaniem - czy coś mnie zabije, będzie ścigać itp).
Generalnie początki są fajne, ale mogą być trudne.
Radziłbym też określić kim chcesz by Twoja postać była z zawodu - Zawód to w skrócie zbiór umiejętności oraz cios specjalny.
Uzbierać jak najszybciej 250zl i go pobrać, aby już naliczał się staż. O tym wszystkim więcej dowiesz się na ArkaWiki i w grze.
Co do pochodzeniówki oraz stwoarzyszenia - radziłbym się wstrzymać. Poznać świat, gre. I gdy już wpadnie jakiś fajny pomysł, to rozbudować historię swojej postaći i ją ukierunkować.
Np. moja postać to pochodzący z Kislevu żołnierz, którego oddział został wybity przez hordy chaosu, i uciekł do Imperium, gdzie zaciągnął się do Kompanii Gryfa jako żołnierz najemny .
Pomysł na stowarzyszenie może wpaść póżniej - nie ma co się spieszyć z jego wyborem. Cieszyć się grą, i zobaczyć gdzie swoją postać widzisz. A może poznasz innych graczy którzy Cię przekonają? Wszystko jest możliwe.
Z mojej strony mogę jedynie wspomnieć:
- Poświęć trochę czasu na ArkaWiki . Tam jest dużo informacji które pomogą stworzyć pewien obraz świata i praw tej gry. Od ogołu do szczególu - póżniej tematy rozwiniesz już w grze przez interakcję z innymi graczami.
- Spaceruj traktami, zwiedzaj, korzystaj z map. Bądź też czujny, nie warto wchodzić wszędzie gdyż można czasami już nie wrócić - choć to daje najwięcej satysfakcji
( pamiętam jak sam zwiedzałem gre i każdy cmentarz, krypta, czy jaskinia napawała podekscytowaniem - czy coś mnie zabije, będzie ścigać itp).
Generalnie początki są fajne, ale mogą być trudne.
Radziłbym też określić kim chcesz by Twoja postać była z zawodu - Zawód to w skrócie zbiór umiejętności oraz cios specjalny.
Uzbierać jak najszybciej 250zl i go pobrać, aby już naliczał się staż. O tym wszystkim więcej dowiesz się na ArkaWiki i w grze.
Co do pochodzeniówki oraz stwoarzyszenia - radziłbym się wstrzymać. Poznać świat, gre. I gdy już wpadnie jakiś fajny pomysł, to rozbudować historię swojej postaći i ją ukierunkować.
Np. moja postać to pochodzący z Kislevu żołnierz, którego oddział został wybity przez hordy chaosu, i uciekł do Imperium, gdzie zaciągnął się do Kompanii Gryfa jako żołnierz najemny .
Pomysł na stowarzyszenie może wpaść póżniej - nie ma co się spieszyć z jego wyborem. Cieszyć się grą, i zobaczyć gdzie swoją postać widzisz. A może poznasz innych graczy którzy Cię przekonają? Wszystko jest możliwe.