Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Świetna robota Adremen - dzięki!
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Czy po /aktualizowaniu_skryptow podmini sie plik imie.txt, czy trzeba podmienic nowy z paczki i dostosowac?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Nie podmieni się, trzeba dostosować swój. Ja zawsze biorę ten świeży z paczki i porównuję, co trzeba dodać.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
ok, dziękuje za odpowiedź.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Pytanie dot. nowej opcji wybierania typu monet, które chcemy zbierać.
Po wklepaniu '/zbieranie 1/2/3' ustawia mi typ zbierania (monety, kamienie itp) a nie które monety. Sprawdziłem w configu i zarówno zmiana typu zbierania jak i rodzaju monet ma tę samą komende '/zbieranie' a wartości 1/2/3 zmieniają M/K/MK.
W configu pod
scripts.inv.collect.money_type = 1
ustawia dobrze typ zbierania, nie mogę jednak zmienić tej wartości komendą w grze.
Po wklepaniu '/zbieranie 1/2/3' ustawia mi typ zbierania (monety, kamienie itp) a nie które monety. Sprawdziłem w configu i zarówno zmiana typu zbierania jak i rodzaju monet ma tę samą komende '/zbieranie' a wartości 1/2/3 zmieniają M/K/MK.
W configu pod
scripts.inv.collect.money_type = 1
ustawia dobrze typ zbierania, nie mogę jednak zmienić tej wartości komendą w grze.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Hej, jeśli mam zainstalowane skrypty 3.5 to mogę od razu instalować 3.7 czy pierw 3.6?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wpisz /aktualizuj_skrypty
Od razu ci zainstaluje najnowsze.
Od razu ci zainstaluje najnowsze.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
To prawda, zapomnialem dodac komendy w mudlecie do zmiany opcji ktore typy monet zbierac. Dodam w nastepnej wersji.Ethian pisze:Pytanie dot. nowej opcji wybierania typu monet, które chcemy zbierać.
Po wklepaniu '/zbieranie 1/2/3' ustawia mi typ zbierania (monety, kamienie itp) a nie które monety. Sprawdziłem w configu i zarówno zmiana typu zbierania jak i rodzaju monet ma tę samą komende '/zbieranie' a wartości 1/2/3 zmieniają M/K/MK.
W configu pod
scripts.inv.collect.money_type = 1
ustawia dobrze typ zbierania, nie mogę jednak zmienić tej wartości komendą w grze.
Do czasu az nie bedzie 3.8, musisz zmienic w configu i zaladowac na nowo config.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Skrypty 3.8 sa juz praktycznie gotowe. Wstrzymywalem sie przez tydzien bo czekalem na odzew od deweloperow Mudleta na temat logowania tekstu z wyodrebnionego okna. Opcjonalne wydzielenie okna rozmow jest juz gotowe, ale Mudlet wciaz tego nie loguje do logow. Jest to dosc bezsensowne.
Ta funkcjonalnosc zatem, pomimo tego, ze jest juz w skryptach, ma raczej mala uzytecznosc. Moment, w ktorym devy naprawia logowanie tych okien do logow, bedzie mozna zaczac tego uzywac.
Oczywiscie wydzielenie okna rozmow bedzie opcjonalne. Domyslnie bedzie ono wylaczone (nic sie nie zmieni). Ci, co beda chcieli miec rozmowy w osobnym oknie, beda mogli wlaczyc taka opcje. Okno rozmow bedzie tak samo jak okno kondycji - bedzie mozna je sobie ustawic w jakiejkolwiek wielkosci/formie/miejscu w oknie mudleta.
W 3.8 dlugo oczekiwane definiowane bindy (CTRL +1, CTRL+w, etc). Bedzie mozna sobie w configu ustawic jakie sie chce miec konfiguracje.
Kilka osob pytano o bindy zaslon typu "CTRL+1" to zaslona 1 osoby z teamu, "CTRL+2" drugiej, itd. W niedlugim czasie pojawi sie opcjonalna forma ustawiania takich bindow na podstawie druzyny.
Mozna spodziewac sie aktualizacji w najblizszym czasie.
Ta funkcjonalnosc zatem, pomimo tego, ze jest juz w skryptach, ma raczej mala uzytecznosc. Moment, w ktorym devy naprawia logowanie tych okien do logow, bedzie mozna zaczac tego uzywac.
Oczywiscie wydzielenie okna rozmow bedzie opcjonalne. Domyslnie bedzie ono wylaczone (nic sie nie zmieni). Ci, co beda chcieli miec rozmowy w osobnym oknie, beda mogli wlaczyc taka opcje. Okno rozmow bedzie tak samo jak okno kondycji - bedzie mozna je sobie ustawic w jakiejkolwiek wielkosci/formie/miejscu w oknie mudleta.
W 3.8 dlugo oczekiwane definiowane bindy (CTRL +1, CTRL+w, etc). Bedzie mozna sobie w configu ustawic jakie sie chce miec konfiguracje.
Kod: Zaznacz cały
/bindy
+------------------------- Arkadia skrypty, ver 3.7 ---------------------------+
| |
| Skonfigurowane BINDY: |
| |
| WALKA |
| |
| CTRL + 1 - Atakowanie celu ataku |
| CTRL + W - Wsparcie |
| F1 - Atakowanie osoby z bindow |
| F2 - Przelamywanie i atakowanie celu ataku |
| F3 - Blokowanie celu ataku |
| CTRL + Alt + = - Uzycie kondycji w niskim stanie hp |
| |
| INWENTARZ |
| |
| CTRL + 3 - Zbieranie z cial |
| CTRL + 4 - Dopelnianie lampy |
| \ - Odlozenie pustej butelki |
| |
| PORUSZANIE SIE |
| |
| [ - Wsiadanie na statki i dylizanse |
| CTRL + 2 - Otwieranie bram |
| CTRL + N - Picie ze zrodel wody |
| CTRL + P - Bindy do przejsc specjalnych |
| CTRL + ] - Bindy do podazania za prowadzacym |
| ` - Tryby chodzenia |
| |
| ROZNE |
| |
| ] - Funkcjonalny bind |
| CTRL + - - Tymczasowy keybind (1) |
| CTRL + = - Tymczasowy keybind (2) |
| Alt + - - Tymczasowy keybind (3) |
| Alt + = - Tymczasowy keybind (4) |
| |
+--------------------------------------------------------------------------------+
(skrypty): Opcje gagow zaladowane
Mozna spodziewac sie aktualizacji w najblizszym czasie.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odnośnie braku logowania rozmów, to może obejść ten problem w ten sposób, że rozmowy byłby kopiowane do nowego okna.
Wypowiedzi nie znikałyby z okna głównego, więc byłby logowane. A dzięki dublowaniu w osobnym oknie łatwiej prowadzić rozmowę.
Wypowiedzi nie znikałyby z okna głównego, więc byłby logowane. A dzięki dublowaniu w osobnym oknie łatwiej prowadzić rozmowę.