Witam,
Chciałabym poddać pod dyskusje temat pojedynków.
Założenia:
Pojedynki dotyczą tylko 1vs1 i odbywają się za obustronną zgoda.
Odbywają się tylko i wyłącznie do określonego poziomu kondycji. Np. Ranny i tylko wtedy gdy postacie mają max hp.
Postaci walczącej w pojedynku nie można wesprzeć.
Każda ingerencja z zewnątrz przerywa pojedynek.
Wyjście z lokacji jest równoznaczne z przegraniem pojedynku.
Kwestie dodatkowe
Tytuł związany z takimi bitwami.
Możliwość pojedynkowania się o jakąś nagrodę.
Reakcja gwardii na pojedynkujace się osoby.
Rezultat pojedynku, osoby po pojedynku mają kilka dodatkowych emocji, np. Upokorzenie przegranej, gratulowanie walki, prośba o łaskę itp.
Jeżeli pomysł się spodoba mogę przygotować bardziej szczegółową rozpiskę.
Wydaje mi się że taki system mógłby dać więcej możliwości RPGu i być fajna odskocznią od stania na poczcie i zabijania graczy którzy Nas denerwują.
A opcja pojedynkowania się o fajny drop też może mieć smaczek.
Pojedynki
Re: Pojedynki
Są przecież areny. Nie przeczę, fajnie by było je trochę poprawić...
A druga sprawa - jest taka książka w bibliotece w Novigradzie, nieco archaiczna ale moralność nigdy się nie zmienia - "Kodeks Honorowy". I tam jest zdaje się, również punkt o pojedynkach. Niejednokrotnie widziałam graczy stosujących się do tego punktu. Wsparcie kodowe mogłoby oczywiście pomóc usprawnić i ubarwić coś, co już funkcjonuje.
A druga sprawa - jest taka książka w bibliotece w Novigradzie, nieco archaiczna ale moralność nigdy się nie zmienia - "Kodeks Honorowy". I tam jest zdaje się, również punkt o pojedynkach. Niejednokrotnie widziałam graczy stosujących się do tego punktu. Wsparcie kodowe mogłoby oczywiście pomóc usprawnić i ubarwić coś, co już funkcjonuje.
Re: Pojedynki
W Imperium funkcjonuje stowarzyszenie, które zapewnia takie rozrywki