Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Bardzo dziekuje!
Ale to jakies zapetlone. Ja potrzebuje prostego skryptu.
Tu tak nie mozna?
Podales nadal zbyt skomplikowane skroty..a ja chce 1, 2, 3 itd. Najprosciej. 1 werbata i chce by po wpisaniu cyfry 1 i enter polecial alias na to co chce.
Druga rzecz, to ma byc ciag komend - zabij werbata, przedstaw, pocaluj itd.
Ale to jakies zapetlone. Ja potrzebuje prostego skryptu.
Tu tak nie mozna?
Podales nadal zbyt skomplikowane skroty..a ja chce 1, 2, 3 itd. Najprosciej. 1 werbata i chce by po wpisaniu cyfry 1 i enter polecial alias na to co chce.
Druga rzecz, to ma byc ciag komend - zabij werbata, przedstaw, pocaluj itd.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Nie chcialem tak pisac, bo sam sie zawsze myle przy komendach i wole miec aliasy poprzedzone jakims znakiem specjalnym, ale wystarczy zmienic pattern z "^#z([0-9]+)\s*$" na "^([0-9]+)\s*$". Jesli masz jakiekolwiek pytania to pisz na priv(i tak czekam az ubity NPC wroci z wycieczki w zaswiaty), zeby nie zasmiecac tematu, bo to w sumie ogolnomudletowe.Crer pisze:Ale to jakies zapetlone. Ja potrzebuje prostego skryptu.
Zamiast: send ( "zabij " .. moje.bindowanyAtak[ matches[2] ] ), dajesz serie komend (przedstaw sie nie zrobisz, bo to inny przypadek gramatyczny):Crer pisze:Druga rzecz, to ma byc ciag komend - zabij werbata, przedstaw, pocaluj itd.
Kod: Zaznacz cały
send ( "zabij " .. moje.bindowanyAtak[ matches[2] ] );
send ( "pocaluj " .. moje.bindowanyAtak[ matches[2] ] );
send ( "machnij reka" );
send ( "wytnij serce z ciala " .. moje.bindowanyAtak[ matches[2] ] );
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Słyszał kolega o funkcji sendAll?Szmups pisze:Kod: Zaznacz cały
send ( "zabij " .. moje.bindowanyAtak[ matches[2] ] ); send ( "pocaluj " .. moje.bindowanyAtak[ matches[2] ] ); send ( "machnij reka" ); send ( "wytnij serce z ciala " .. moje.bindowanyAtak[ matches[2] ] );
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Niestety skrypt mi nie dziala. Wszystko zrobilem wg instrukcji.
https://zapodaj.net/97bf1d819ebd5.jpg.html
Ale jeszcze jeden problem jak wbic do tej serii komende wskaz X jako cel ataku?
Jak ma wygladac ten kod?
https://zapodaj.net/97bf1d819ebd5.jpg.html
Ale jeszcze jeden problem jak wbic do tej serii komende wskaz X jako cel ataku?
Jak ma wygladac ten kod?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Zmodyfikowales nie ten pattern. Tu jest plik:
Wybierasz z menu Package Manager -> Install i wybierasz pobrany plik. Wtedy wgra Ci aliasy, ktore bedziesz mogl normalnie modyfikowac.
Zapamietuje przez "#z 1 ukolczykowanego wytatuowanego elfa", a potem sama cyfra wysyla komendy, jest tam tez "wskaz jako cel ataku".
Kod: Zaznacz cały
https://nofile.io/f/7ogDzwrnKSa/szybki_atak.xml
Zapamietuje przez "#z 1 ukolczykowanego wytatuowanego elfa", a potem sama cyfra wysyla komendy, jest tam tez "wskaz jako cel ataku".
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Ja pier**** przerost kodu nad zadaniem. Crer wypie*** to wszystko.
Czas na "Chu*** skryptera"
Crer patrzy i sie uczy:
------------------------------------------------------------------
Pattern: ^zzz (.*)$
Code:
CelAtaku = matches[2]
cecho("\n<red> ZBINDOWALEM: ".. CelAtaku)
------------------------------------------------------------------
A w keyu czy tam drugim alliasie robisz tak:
send("sponiewieraj ".. CelAtaku .. "", false)
send("zniszcz ".. CelAtaku .. "", false)
send("wypipkuj ".. CelAtaku .. "", false)
------------------------------------------------------------------
Edit:
Do 2 alliasa mozna dodac
send("przedstaw przeciwnika") i jesli nie bedzie zasloniony to przedstawi poprawnie
Czas na "Chu*** skryptera"
Crer patrzy i sie uczy:
------------------------------------------------------------------
Pattern: ^zzz (.*)$
Code:
CelAtaku = matches[2]
cecho("\n<red> ZBINDOWALEM: ".. CelAtaku)
------------------------------------------------------------------
A w keyu czy tam drugim alliasie robisz tak:
send("sponiewieraj ".. CelAtaku .. "", false)
send("zniszcz ".. CelAtaku .. "", false)
send("wypipkuj ".. CelAtaku .. "", false)
------------------------------------------------------------------
Edit:
Do 2 alliasa mozna dodac
send("przedstaw przeciwnika") i jesli nie bedzie zasloniony to przedstawi poprawnie
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Tercoral, nic nie skumalem z tego co napisales.
Szmups, dziekuje, zrobilem jak kazales. Niestety nie dziala. wiem, tez, ze sie czepiam, ale alias #z 1 orka to nadal nie jest uproszoczony 1 orka.
Juz wiem o co chodzi. Dziala, ale musze podac chociaz jeden przymiotnik. A ja chce tylko #z 1 orka!
Szmups, dziekuje, zrobilem jak kazales. Niestety nie dziala. wiem, tez, ze sie czepiam, ale alias #z 1 orka to nadal nie jest uproszoczony 1 orka.
Juz wiem o co chodzi. Dziala, ale musze podac chociaz jeden przymiotnik. A ja chce tylko #z 1 orka!
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
...
Poprostu sprobuj sie wczytac glebiej i zrozumiec co to jest... kiedy masz allias ze zmienna ktora kod ci zapisuje, a pozniej echuje.
A w drugim alliasie czy tez keyu uzywasz tej zmiennej poleceniem send()
Poprostu sprobuj sie wczytac glebiej i zrozumiec co to jest... kiedy masz allias ze zmienna ktora kod ci zapisuje, a pozniej echuje.
A w drugim alliasie czy tez keyu uzywasz tej zmiennej poleceniem send()
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Twoj alias nie pozwala mi na stworzeniu bindow np. na 5 roznych wrogow. 1 tercorala, 2 thrangorna itd.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
No to teraz powaznie zastanow sie co mozna zrobic jak mamy zmienna "CelAtaku"
Mozna zrobic UWAGA BEDZIE TRUDNO drugi allias ze zmienna "CelAtaku2" i zrobic z nia to samo co z pierwsza...
Mozna zrobic UWAGA BEDZIE TRUDNO drugi allias ze zmienna "CelAtaku2" i zrobic z nia to samo co z pierwsza...
Tęczowe serce...