Witajcie,
Sprawa dotyczy mappera w cMUDzie.
Tworzę mapę za pomocą skryptów z poleceniem #make. Po krótce wygląda to tak, że skrypt łapie mi kierunek w którym idę i tworzy sobie odpowiednio rooma jeśli nie mam go w "bazie" lub linka jeżeli room istnieje.
Nabazgrałem już kilka lokacji i powiedzmy (żeby łatwo zobrazować problem) mam coś takiego:
lokacja startowa, se, sw, nw, i kolejne wyjście na ne, które ma prowadzić do zupełnie odrębnej lokacji, niż lokacja startowa, jednak "wizualnie" będącej w tym samym miejscu na mapperze co lokacja startowa.
Czy jest jakaś komenda aby sprawdzić czy lokacja jest fizycznie na mapie w danym kierunku i jeżeli tak, rysuje ją na na górnej lub dolnej warstwie
lub czy istnieje jakiś inny sposób by ominąć ten problem?
Pozdrawiam i proszę o pomoc
ps. jeśli jest coś niejasne załączę obrazek