Przeciez to jest podpiete.Tercoral pisze:Tam powinno byc "rozkaz druzynie zaslonic" lepsze wykorzystanie.miejsca by bylo.
Klikasz raz wskazujesz cel obrony klikasz drugi raz leci roxkaz druzynie zaslonic
Przeciez to jest podpiete.Tercoral pisze:Tam powinno byc "rozkaz druzynie zaslonic" lepsze wykorzystanie.miejsca by bylo.
W przyszłości mam zamiar dodać pewne API, które będzie umożliwiało robić takie rzeczy jako swoje dodatki. Ale jeśli miałbym przewidywać kiedy to wejdzie to strzelałbym za 2-3 miesiące.Tendril pisze:Dobra, moze cos niezrozumiale napisalem - tak wiec jeszcze raz:
- nie chce robic automatycznego triggera ktory sam by cos slal na muda w danej sytuacji, chce zeby w danej sytuacji przypisywal sie bind (tak zebym - calkiem swiadomie - robil cos jednym klikiem zamiast wpisywac cala komende 'z reki', albo przypominac sobie aliasy).
- nie jest problemem zrobienie binda ktory feeduje ze 'stringa' otrzymywanego prosto z muda (czyli umiem zrobic takiego binda zeby dzialal po wpisaniu 'kondycja'), mi jednak chodzi o to, zeby feed szedl z tej konsolki z hpkami (gdzie mozna klikac ataki, zaslony itepe) a nie bezposrednio z muda (czyli bind oparty na poziomie kondycji odpalal sie bez koniecznosci wpisywania 'kondycja' co chwile)
Mam nadzieje, ze teraz jest bardziej zrozumiale (sorry za brak polskich znakow - kom)
Dzięki - teraz przynajmniej wiem, czego nie wiem a to spory upgradeWerbat pisze:No to musisz to z GMCP wyciągać.
Dobrze wiedzieć (i ze swojej strony od razu sugeruję pomyśleć nad gotowcem do 'formy' - bo pewnie sporo osób może to uznać za przydatne. Tak czy siak mam nadzieję, że do tego czasu u siebie to już ogarnęAdremen pisze:W przyszłości mam zamiar dodać pewne API, które będzie umożliwiało robić takie rzeczy jako swoje dodatki. Ale jeśli miałbym przewidywać kiedy to wejdzie to strzelałbym za 2-3 miesiące.Tendril pisze:Dobra, moze cos niezrozumiale napisalem - tak wiec jeszcze raz:
- nie chce robic automatycznego triggera ktory sam by cos slal na muda w danej sytuacji, chce zeby w danej sytuacji przypisywal sie bind (tak zebym - calkiem swiadomie - robil cos jednym klikiem zamiast wpisywac cala komende 'z reki', albo przypominac sobie aliasy).
- nie jest problemem zrobienie binda ktory feeduje ze 'stringa' otrzymywanego prosto z muda (czyli umiem zrobic takiego binda zeby dzialal po wpisaniu 'kondycja'), mi jednak chodzi o to, zeby feed szedl z tej konsolki z hpkami (gdzie mozna klikac ataki, zaslony itepe) a nie bezposrednio z muda (czyli bind oparty na poziomie kondycji odpalal sie bez koniecznosci wpisywania 'kondycja' co chwile)
Mam nadzieje, ze teraz jest bardziej zrozumiale (sorry za brak polskich znakow - kom)
Skrypty. Mapa jest aktualizowana co jakiś czas, wspominam o tym jak jest update mapy.Drubin pisze:To poprawia tylko skrypty czy mape tez?
Kod: Zaznacz cały
-- Ustawienie do przelamania. Jakie wypoczecie (przynajmniej)
-- musi byc, aby lamac przy /prze (w przeciwnym razie nie zostanie wykonane).
-- Warunek ten mozna ominac korzystajac z '/prze!' oraz '/prze! [id]',
-- wtedy przelamanie zostanie wykonane bez wzgledu na zmeczenie
--
-- wartosci sa nastepujace:
-- 9 (domyslne) - przelamanie wystapi zawsze
-- 8 - przelamanie wystapi jesli jest sie "wycienczonym" i nizej
-- 7 - przelamanie wystapi jesli jest sie "bardzo wyczerpanym" i nizej
-- itp. az do 0 (tylko przy w pelni wypoczetym)
scripts.character.break_fatigue_level = 9
Kod: Zaznacz cały
-- Bindowanie dwukrotnego 'alt +' do uzycia +k.
-- podana wartosc jest wartoscia, przy ktorej pokazana
-- zostanie informacja o tym bindzie i dwukrotne wcisniecie jego zadziala.
--
-- wartosci sa nastepujace:
-- -1 - wylaczone dzialanie tego binda
-- 0 - bind wyskoczy, gdy bedzie sie ledwo zywym
-- 1 - (domyslne) bind wyskoczy, gdy bedzie sie ciezko rannym
-- itd..
scripts.character.bind_hp_level = 1
Kod: Zaznacz cały
lua saveWindowLayout()