Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Przede wszystkim chciałem podziękować za te skrypty. Są naprawdę dobrze przygotowane i bardzo ułatwiają grę. Do tego nie są przepakowane jak niektóre "kombajny", których miałem okazję używać.
Korzystając z okazji chciałby też zgłosić kilka błędów:
- bindy nie łapią mi banku w Novigradzie i wielu statków, które stoją w porcie jak się wchodzi na lokację
- w bankach wyrzuca błąd przy przeglądaniu depozytu
- chodzik nie kontynuuje przy lokacjach gdzie trzeba wykonać pewną akcję by iść dalej, lina/blacha/dzwon itd (bramy działają bardzo dobrze)
- czasami nie pokazuje strzałki gdy przeciwnik w panice ucieka z lokacji
- okno z kondycją czasami przestaje działać a restart ui ani skryptów walki nie zawsze pomaga
- chodzik często się gubi gdy drużyna jest na lokacji bez GMCP - mam często laga, może to być powodem?
Kilka sugestii:
- dodanie binda przeglądania aukcji
- przy blokowaniu tarczą wyróżnienie [blo] podobnie jak mamy [par] do parowania
- czasami walczę z npcami których spece nie są numerowane (podesłać logi?)
- dodanie licznika formy (takiego samego jak jest do postępów)
- bind na użycie formy - ciężko ranny/ledwo żywy = +kondycja; wycieńczony/całkowicie wycieńczony = +zmeczenie)
- dodanie na dolnym pasku kondycji aktualnego przeciwnika
Oraz pytań:
- kiedyś był pomysł by dodać bazę książek, udało się to już zaimplementowane?
- jak zmienić kolorowanie np poziomu formy na pasku?
Serdeczne pozdrowienia!
Korzystając z okazji chciałby też zgłosić kilka błędów:
- bindy nie łapią mi banku w Novigradzie i wielu statków, które stoją w porcie jak się wchodzi na lokację
- w bankach wyrzuca błąd przy przeglądaniu depozytu
- chodzik nie kontynuuje przy lokacjach gdzie trzeba wykonać pewną akcję by iść dalej, lina/blacha/dzwon itd (bramy działają bardzo dobrze)
- czasami nie pokazuje strzałki gdy przeciwnik w panice ucieka z lokacji
- okno z kondycją czasami przestaje działać a restart ui ani skryptów walki nie zawsze pomaga
- chodzik często się gubi gdy drużyna jest na lokacji bez GMCP - mam często laga, może to być powodem?
Kilka sugestii:
- dodanie binda przeglądania aukcji
- przy blokowaniu tarczą wyróżnienie [blo] podobnie jak mamy [par] do parowania
- czasami walczę z npcami których spece nie są numerowane (podesłać logi?)
- dodanie licznika formy (takiego samego jak jest do postępów)
- bind na użycie formy - ciężko ranny/ledwo żywy = +kondycja; wycieńczony/całkowicie wycieńczony = +zmeczenie)
- dodanie na dolnym pasku kondycji aktualnego przeciwnika
Oraz pytań:
- kiedyś był pomysł by dodać bazę książek, udało się to już zaimplementowane?
- jak zmienić kolorowanie np poziomu formy na pasku?
Serdeczne pozdrowienia!
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Banki i depozyty do poprawki po zlikwidowaniu kont, będzie to zrobione w 2.10. Stojące statki podobnież.Walkirr pisze:bindy nie łapią mi banku w Novigradzie i wielu statków, które stoją w porcie jak się wchodzi na lokację
- w bankach wyrzuca błąd przy przeglądaniu depozytu
Pamiętajmy, że chodzik to nie automat.Walkirr pisze: - chodzik nie kontynuuje przy lokacjach gdzie trzeba wykonać pewną akcję by iść dalej, lina/blacha/dzwon itd (bramy działają bardzo dobrze)
W 2.9 (release nota w poście poniższym) dochodzi komenda '/dalej', której można użyć przy przerwanym chodziku i wtedy kontynuuje do celu podróży.
Będę wdzięczny za loga/logi kiedy strzałki nie działają.Walkirr pisze: - czasami nie pokazuje strzałki gdy przeciwnik w panice ucieka z lokacji
wyślij mi proszę dokładny opis sytuacji w prywatnej wiadomości. '/walka_restart' powinna jednak w każdym wypadku zadziałać, czasami trzeba jednak poczekać 4-5 sekund aż nowo nadchodzące GMCP zostanie wzięte pod uwagę. Wszelkie szczegóły co/kiedy/w jaki sposób nie działa ślij proszę ze szczegółami na priv.Walkirr pisze: - okno z kondycją czasami przestaje działać a restart ui ani skryptów walki nie zawsze pomaga
Prawdopodobnie ma to związek z przejściami specjalnymi "podążasz za ... na drugi brzeg rzeki". Podążanie za drużyną zostało znacznie ulepszone w 2.9, szczegóły poniżej.Walkirr pisze: - chodzik często się gubi gdy drużyna jest na lokacji bez GMCP - mam często laga, może to być powodem?
Dzięki za sugestie, co do niektórych mam pytanie/uwagi:Walkirr pisze: Kilka sugestii:
- dodanie binda przeglądania aukcji
- przy blokowaniu tarczą wyróżnienie [blo] podobnie jak mamy [par] do parowania
- czasami walczę z npcami których spece nie są numerowane (podesłać logi?)
- dodanie licznika formy (takiego samego jak jest do postępów)
- bind na użycie formy - ciężko ranny/ledwo żywy = +kondycja; wycieńczony/całkowicie wycieńczony = +zmeczenie)
- dodanie na dolnym pasku kondycji aktualnego przeciwnika
- co do speców - tak, podsyłaj spece wrogów/broni których brak, najlepiej z podpisami typu: <ten spec> 0/4, <ten spec> 1/4 itp. Jeśli mi wyślesz w takiej formie dodać mogę to prawie natychmiast.
- licznik formy - chcesz w sensie widzieć ile czasu bijesz/postęp formy? czy nie jest to odrobinę zbędne z uwagi na fakt, że powyżej (chyba) zwiedził jeden punkt formy=jedne postępy?
- bindy na formę mi się bardzo podobają
- kondycja aktualne przeciwnika w dolnym pasku ciekawie, aczkolwiek czy nie jest to duplikowanie? Aktualny przeciwnik jest chyba wyraźnie widoczny w oknie kondycji?
W 2.10 się pojawi. Jeśli masz zapraszam do podesłania listy ksiąg. Mam niektóre, aczkolwiek wolałbym zweryfikować informacje.Walkirr pisze: - kiedyś był pomysł by dodać bazę książek, udało się to już zaimplementowane?
Masz na myśli te graficzne? Chwilowo nie ma opcji konfiguracji w pliku imie.txt, można o tym pomyśleć.Walkirr pisze: - jak zmienić kolorowanie np poziomu formy na pasku?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Wersja 2.9
W zasadzie dodane dwie rzeczy:
Ulepszone podążanie za drużyną
Znalazłem sporo błędów w przypadkach kiedy podażąmy za prowadzącym, zrobimy krok w innym kierunku, mapper wtedy nie reagował. Ten błąd został wyeliminowany. Dość starannie przetestowałem różne przypadki i powinno działać to dość sprawnie. Każde błędy/dziwne zachowania proszę o raportowanie.
Poza tym, aby ulepszyć podążanie dodałem specjalne dwie możliwości w momencie, kiedy tekst podążania nie jest standardowy (czyli nie jest 'podazasz za ... na wschod', a na przykład jest 'podazasz za ... do stajni).
Działa to teraz tak:
(1) najpierw jest wyszukane skojarzenie drużynowe, czyli "podazasz za kims na druga strone mostu" może być "nw". Jeśli takie skojarzenie jest, mapper poprawnie podaża.
(2) Jeśli (1) nie zadziała, sprawdzane są wyjścia specjalne z lokacji i czy takie wyjście występuje w tekście podążania (przykładowo, jeśli wyjście z lokacji jest 'wyjscie', a tekst podazania 'podazasz za ... przez wyjscie na zewnatrz', mapper sam podąży, bo 'wyjscie' jest obecne w tekście.
(3) jeśli zarówno (1) jak i (2) nie zadziała, jest brane 70% tekstu wyjścia specjalnego i sprawdzane czy występuje w tekście podążania. Powinno to wyeliminować masę przypadków, kiedy tekst podążania jest "podazasz za ... do wyjscia", a wyjśćie jest 'wyjscie' (tutaj 70% 'wyjscie' to 'wyjsc', które jest w tekście podążania.
Log jak to działa:
'/dalej' w chodziku
Kiedy przerwany zostanie chodzik (czy to ruch gdziekolwiek indziej czy cokolwiek), komendą '/dalej' można uruchomić bind z aktualnej pozycji do poprzednie celu.
Poprawki
Praktycznie wszystkie błędy (typu podwójne [par]), które zostały mi przesłane są poprawione. Jeśli wciąż czegoś brakuje/coś nie działa jak należy proszę o kontakt.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.9
W zasadzie dodane dwie rzeczy:
Ulepszone podążanie za drużyną
Znalazłem sporo błędów w przypadkach kiedy podażąmy za prowadzącym, zrobimy krok w innym kierunku, mapper wtedy nie reagował. Ten błąd został wyeliminowany. Dość starannie przetestowałem różne przypadki i powinno działać to dość sprawnie. Każde błędy/dziwne zachowania proszę o raportowanie.
Poza tym, aby ulepszyć podążanie dodałem specjalne dwie możliwości w momencie, kiedy tekst podążania nie jest standardowy (czyli nie jest 'podazasz za ... na wschod', a na przykład jest 'podazasz za ... do stajni).
Działa to teraz tak:
(1) najpierw jest wyszukane skojarzenie drużynowe, czyli "podazasz za kims na druga strone mostu" może być "nw". Jeśli takie skojarzenie jest, mapper poprawnie podaża.
(2) Jeśli (1) nie zadziała, sprawdzane są wyjścia specjalne z lokacji i czy takie wyjście występuje w tekście podążania (przykładowo, jeśli wyjście z lokacji jest 'wyjscie', a tekst podazania 'podazasz za ... przez wyjscie na zewnatrz', mapper sam podąży, bo 'wyjscie' jest obecne w tekście.
(3) jeśli zarówno (1) jak i (2) nie zadziała, jest brane 70% tekstu wyjścia specjalnego i sprawdzane czy występuje w tekście podążania. Powinno to wyeliminować masę przypadków, kiedy tekst podążania jest "podazasz za ... do wyjscia", a wyjśćie jest 'wyjscie' (tutaj 70% 'wyjscie' to 'wyjsc', które jest w tekście podążania.
Log jak to działa:
Kod: Zaznacz cały
---------------------------------------------
-- 100% dopasowanie
Placyk przeladunkowy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: barak i zachod.
[2] Podazasz za ... po schodach do baraku. (Returning 100% string rule: 'barak')
Zagracony barak.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
---------------------------------------------
-- 70% dopasowanie (wyjscie->wyjscia-> 70% = wyjsc)
Oddzial poczty kurierskiej.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
[2] Podazasz za ... do wyjscia. (Returning 70% string rule: wyjsc
Droga w garnizonie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, zachod, wschod i poludnie.
Kiedy przerwany zostanie chodzik (czy to ruch gdziekolwiek indziej czy cokolwiek), komendą '/dalej' można uruchomić bind z aktualnej pozycji do poprzednie celu.
Poprawki
Praktycznie wszystkie błędy (typu podwójne [par]), które zostały mi przesłane są poprawione. Jeśli wciąż czegoś brakuje/coś nie działa jak należy proszę o kontakt.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.9
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Wielkie dzięki za wszystkie zmiany i poprawki
Na inne pytania odpowiem w wiadomości prywatnej.
Jeszcze raz dzięki
Ja mam młodą postać, w Arkę nie grałem kilka lat... forma jest dla mnie czymś nowym i np teraz mam dość niski poziom a całego expa pakuję w formę, żeby przyspieszyć zdobywanie zawodu. Często gram jeszcze jakiś czas po tym jak mam niebotyczne żeby wyrobić nieziemską formę. Z tego też się bierze pytanie o kolorowanie formy ponieważ chciałbym mieć max formę wyróżnioną - gdybym wiedział jak to bym sam sobie to ustawiłAdremen pisze: - licznik formy - chcesz w sensie widzieć ile czasu bijesz/postęp formy? czy nie jest to odrobinę zbędne z uwagi na fakt, że powyżej (chyba) zwiedził jeden punkt formy=jedne postępy?
Wszystko jest super wyraźne ale bardzo często mój ekran wygląda tak że na wierzchu mam np przeglądarkę i piszę e-mail albo odp na posta i z Mudleta jest widoczny tylko pasek i kawałki pierwszych zdań, wtedy okno z kondycją jest całkowicie zasłonięte.Adremen pisze: - kondycja aktualne przeciwnika w dolnym pasku ciekawie, aczkolwiek czy nie jest to duplikowanie? Aktualny przeciwnik jest chyba wyraźnie widoczny w oknie kondycji?
Na inne pytania odpowiem w wiadomości prywatnej.
Jeszcze raz dzięki
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
To sobie zakryj calkowicie paski przegladarka na dole a odkryj kawalek na gorze okna kondycji i ot problem z glowy.
Forme masz na pasku 6:6 to masz znaczy full.
Forme masz na pasku 6:6 to masz znaczy full.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Takie małe pytanko. Da radę zrobić, żeby osoby w okienku kondycji były zawsze tak samo uporządkowane? Bo jak się biega i chce się kogoś myszką zasłonić, to można o tym zapomnieć
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Kawal dobrej roboty
Dziwne tylko ze nie moge dodawac wlasnych aliasow - kazde uruchomienie takiego konczy sie wysypaniem klienta...
Czy trzeba to robic w jakis specyficzny sposob?
Dziwne tylko ze nie moge dodawac wlasnych aliasow - kazde uruchomienie takiego konczy sie wysypaniem klienta...
Czy trzeba to robic w jakis specyficzny sposob?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Cos zle robisz bo ja dodaje i usuwam normalnie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Na czystym kliencie bez skryptow aliasy jestem w stanie dodawac bez problemuOrrgar pisze:Cos zle robisz bo ja dodaje i usuwam normalnie.
Wersja 2.1
Chyba pokombinuje z odinstalowaniem klienta
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Jesteś pewien, że dodajesz je w głównym drzewie a nie pod "skrypty"? Chociaż w zasadzie wyłożenie się Mudleta na tworzeniu aliasów to coś, o czym jeszcze nie słyszałem. Jaki dokładnie błąd dostajesz i jaki to system?Villon pisze:Na czystym kliencie bez skryptow aliasy jestem w stanie dodawac bez problemuOrrgar pisze:Cos zle robisz bo ja dodaje i usuwam normalnie.
Wersja 2.1
Chyba pokombinuje z odinstalowaniem klienta