Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ald »

Stanno, może niech zgłosi to jako błąd na arce?
Za czasów żółtka też mi się coś takiego zdarzyło, ale przeszło "samo".
Dobranoc - powiedział diabeł.
Rankor

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Rankor »

Dzień dobry, nie wiem czy to dobre miejsce, ale... jak się teraz rozdziela komendy? Średnik nie działa.
Awatar użytkownika
Agis
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2016 12:38
Lokalizacja: Nuln

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Agis »

shift + enter
"Odważny umiera raz, a tchórz ginie tysiące razy."
Rankor

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Rankor »

Agis pisze:shift + enter
Dziękuję
Raghnall
Posty: 5
Rejestracja: 18 wrz 2016 16:03

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Raghnall »

Umiejętność: walka w ciemności
Co tak naprawdę daje ta umiejętność? Wydawać by się mogło, że im wyżej tym bardziej niweluje premie negatywne do walki po ciemku.
No właśnie, tylko chodzi o całkowitą ciemność (nic nie widać), arkadyjska noc (widać co się ma przy sobie, Ale np. wyjść na traktach nie), czy ciemność rozswietlona jakimś źródłem światła (widać wszystko)?
Opłaca się to trenować, i mieć jakieś realne profity z faktu jej obecności, czy zostawić ją sobie na szary koniec, a monety przeznaczyć na coś innego?

PS. Podejrzewam, że chodzi o całkowitą ciemność (nie widać nic - są to jednak jedynie moje przypuszczenia), jeżeli tak to czy odpowiednio wysoka umiejętność umożliwia skuteczna walkę bez lampy lub innego źródła światła?
Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ald »

Z moich spostrzeżeń wynika, ze po prostu w zupełnej ciemności walczysz troche lepiej, jednak jeżeli przez "skuteczna walke" masz na mysli tak jak przy świetle, to z pewnością nie.
Dobranoc - powiedział diabeł.
Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Gleanevall »

Tak jak podejrzewasz, ten um zmniejsza minusy przy walce w kompletnej ciemności. Dodatkowo istotne jest, że ten sam mechanizm jest używany, gdy zostajesz ogłuszony.

Umy mobow na expowiskach sa z pewnoscia tak dobrane, zeby walka po ciemku byla nieoplacalna. Przypominam sobie jakiś przypadek, gdzie było na odwrót i szybko naprawiono to jako bład - pewnie wiz zapomniał dodać stworkom tę własnie umiejetność.
Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ald »

Gleanevall pisze: Dodatkowo istotne jest, że ten sam mechanizm jest używany, gdy zostajesz ogłuszony.
A to rzeczywiście dosyć istotne, nie wiedziałem. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że ten aspekt działania tego uma jest najbardziej użyteczny i choćby z tego powodu warto to trenować.
Dobranoc - powiedział diabeł.
Villon
Posty: 44
Rejestracja: 27 sie 2016 20:00

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Villon »

Umiejętność "Ocena Przeciwnika"

Czy warto to trenować?
Służy tylko do tego bym mógł coraz lepiej porównywać się z innymi osobami (siła, zręczność itp)? Czy ma też jakiś wpływ na walkę?
Tryggvi
Posty: 141
Rejestracja: 08 gru 2013 02:28

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Tryggvi »

Nie trenuj, nie warto. Sluzy tylko do porownywania.
ODPOWIEDZ