Hmmm, Mudlet ma chyba jakiś problem z DEL - spróbowałem teraz ma macu i nie mogę nawet podbindować DEL, nie łapie mi go nawet jak daję "Grab New Key". END, Page Up itp działają, DEL nie.Corief pisze: O dokładnie o to mi chodziło w moim wcześniejszym poście, mimo, że nie do końca potrafiłem chyba wyrazić myśli Wielkie dzięki.
A teraz mam pytanie, mam nadzieję, że tym razem będzie bardziej zrozumiałe.
Otóż, załóżmy, że binduję na numerycznej klawisz DEL/koma, i tam daję to specjalne przejście. Klawisz na numerycznej działa ale działa też klawisz przecinka w "normalnej" sekcji klawiatury. I teraz jak chce użyć przecinka np. przy mówieniu to nie mogę bo chce mi przechodzić przejściem specjalnym. Czy można ten klawisz DEL podpiąć by jednocześnie nie działał przecinek? Korzystam z mudleta 2.1 na windows 10.
Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Takie spostrzezenie mi sie nasunelo z czasem uzywania paska
Roze dalbym na prawa strone ze specjalami
a reszte dosunalbym do lewej strony.
Wygodniej by sie klikalo specjale nie muszac przypisywac ich pod przyciski.
===
po wklepaniu /zabici
licznik na pasku miniaturyzuje sie.
===
do wyroznienia
ucieka i kierunek ucieczki
tekst Atakuje/Atakujesz takze.
wskazuje cel obrony/ataku/blokowania
XXX przelamuje obrone xxx
I prosilbym o drukowane litery
==
Baza to co omawialismy z wrogami.
===
Czy mam zaczac prace nad mapami?
Czy tez bedziesz dzialac nad tym co wklejalem?
Chodzi o to jak z czasem/silami/checiami stoisz bo sporo pracy przy skryptach teraz:).
Daj znac jak cos:).
Roze dalbym na prawa strone ze specjalami
a reszte dosunalbym do lewej strony.
Wygodniej by sie klikalo specjale nie muszac przypisywac ich pod przyciski.
===
po wklepaniu /zabici
licznik na pasku miniaturyzuje sie.
===
do wyroznienia
ucieka i kierunek ucieczki
tekst Atakuje/Atakujesz takze.
wskazuje cel obrony/ataku/blokowania
XXX przelamuje obrone xxx
I prosilbym o drukowane litery
==
Baza to co omawialismy z wrogami.
===
Czy mam zaczac prace nad mapami?
Czy tez bedziesz dzialac nad tym co wklejalem?
Chodzi o to jak z czasem/silami/checiami stoisz bo sporo pracy przy skryptach teraz:).
Daj znac jak cos:).
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2016 13:04 przez Balkrag, łącznie zmieniany 5 razy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
@Adremen zauważyłem kolejną rzecz (którą we wcześniejszej wersji poprawiłem sobie sam, ale w tej już mi się nie chce szukać ), mianowicie jak się wyloguję i zaloguję ponownie (bez wyłączania mudleta) to nie resetują mi się liczniki zabitych
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
amap.locating["name"] = "Adremenie"
amap.locating["loc_id"] = "15967"
w ustawieniach mappera...
Co by tu nie zmienil nie wklepal caly czas lokalizuje mi to co powyzej.
na wejscie mappera
zmiana loc id nic nie daje
tak samo jak zmiana name
=========================
ostepy
+---------------------- Postepy ---------------------+
| |
| Aktualny czas : 09/09 14:56:49 |
| |
| nieznaczne : czas: 47:18 zabici: 18/18 |
| bardzo male : czas: 70:38 zabici: 23/23 |
| male : czas: 105:31 zabici: 33/44 |
| nieduze : czas: 142:15 zabici: 49/62 |
| zadowalajace : czas: 182:36 zabici: 43/79 |
| spore : czas: 215:40 zabici: 55/90 |
| dosc duze : czas: 278:44 zabici: 51/115 |
| znaczne : czas: 359:52 zabici: 70/139 |
| |
+----------------------------------------------------+
Tutaj potrzebna poprawka by czas sie nie kumulowal tylko resetowal do 0 minut co wbity postep. i liczyl od nowa.
-----
Wyslalem na priv wyjscie z banitow Fallow
amap.locating["loc_id"] = "15967"
w ustawieniach mappera...
Co by tu nie zmienil nie wklepal caly czas lokalizuje mi to co powyzej.
na wejscie mappera
zmiana loc id nic nie daje
tak samo jak zmiana name
=========================
ostepy
+---------------------- Postepy ---------------------+
| |
| Aktualny czas : 09/09 14:56:49 |
| |
| nieznaczne : czas: 47:18 zabici: 18/18 |
| bardzo male : czas: 70:38 zabici: 23/23 |
| male : czas: 105:31 zabici: 33/44 |
| nieduze : czas: 142:15 zabici: 49/62 |
| zadowalajace : czas: 182:36 zabici: 43/79 |
| spore : czas: 215:40 zabici: 55/90 |
| dosc duze : czas: 278:44 zabici: 51/115 |
| znaczne : czas: 359:52 zabici: 70/139 |
| |
+----------------------------------------------------+
Tutaj potrzebna poprawka by czas sie nie kumulowal tylko resetowal do 0 minut co wbity postep. i liczyl od nowa.
-----
Wyslalem na priv wyjscie z banitow Fallow
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
No i zmiana z alt na ctrl nie jest dobra zmiana
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ja co aktualizacje przerabiam keye z powrotem na alt:) i jakos leci
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ale mam nadzieję, że wiesz, ze wystarczy zrobić swoje keye, przekopiować source tych z paczki i wtedy na zawsze będziesz miał je pod altem.Balkrag pisze:Ja co aktualizacje przerabiam keye z powrotem na alt:) i jakos leci
Co więcej, można zrobić tak dla wszystkich keybindów, bo one się przeważnie nie zmieniają.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Nowych skryptow jeszcze nie testowalem, ale wkrotce to zrobie.
Sugestia dotyczaca wyswietlania tego, co na sobie nosimy:
Czy daloby sie pod komenda /zbroja lub np. /z wyswietlac sformatowane w podobny sposob jak powyzej (troche rozjechalo mi sie formratowanie, but still) informacje o zbroi?
Zalety:
- przejrzystosc
- mozliwosc szybkiego sprawdzenia stanu zbroi
- upewnienie sie, ze mamy wszystkie elementy zbroi
Druga czesc (po enterze) opcjonalna/na pozniej. Moze daloby sie dodac informacje o takich elementach jak spodnie, koszule, pierscienie itp., ale nie chcialem teraz nazbyt komplikowac (szczegolnie, ze nie wiem, jak dokladnie dziala przydzielanie slotow/ekwipunek od strony kodu Arkadii). Docelowo moznaby zastapic tu ekran "i", np. jeden ze sposobow podejscia do tematu:
Nie moge zaproponowac konkretnego rozwiazania, ze wzgledu na brak wiedzy na temat slotow/kodu, ale moze ta sugestia tez pomoze.
Tekst "brak" w przypadku zbroi (pierwsza czesc tabeli) wyswietlany bylby stosownym kolorem (czerwien?)
Sugestia dotyczaca wyswietlania tego, co na sobie nosimy:
Kod: Zaznacz cały
-------------------------------Zbroja -----------------------------------------
miejsce | nazwa | stan
--------------------------------------------------------------------------------
glowa | brak | -
dlonie | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
ramiona | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
korpus | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
nogi | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
stopy | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
twarz | drewniana maska | -
rece | rekawice kolcze | -
pas | czarny okuty pas | -
nogi | czarne wysokie buty | -
okrycie | dlugi popielaty plaszcz | -
Zalety:
- przejrzystosc
- mozliwosc szybkiego sprawdzenia stanu zbroi
- upewnienie sie, ze mamy wszystkie elementy zbroi
Druga czesc (po enterze) opcjonalna/na pozniej. Moze daloby sie dodac informacje o takich elementach jak spodnie, koszule, pierscienie itp., ale nie chcialem teraz nazbyt komplikowac (szczegolnie, ze nie wiem, jak dokladnie dziala przydzielanie slotow/ekwipunek od strony kodu Arkadii). Docelowo moznaby zastapic tu ekran "i", np. jeden ze sposobow podejscia do tematu:
Kod: Zaznacz cały
twarz | drewniana maska
rece | rekawice kolcze
palce | zloty pierscien (wskaz.), srebrny pierscien (serd.)
pas | czarny okuty pas: zielona skorzana sakiewka, lampa, bialy woreczek, zielony woreczek
nogi | czarne wysokie buty
pochwy | kunsztowna stalowa pochwa (plecy), wyszukana skorzana pochwa (lewy bok)
pojemniki | plecak (plecy), torba (prawe ramie)
okrycie | dlugi popielaty plaszcz
Tekst "brak" w przypadku zbroi (pierwsza czesc tabeli) wyswietlany bylby stosownym kolorem (czerwien?)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2016 06:27 przez Vicentil, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
1.ADR: Rozkazy na pasku nie odswiezaja stanu ciagle jest "OK."
2. Przydaloby sie wyroznic jak kogos ogladasz/*oceniasz
"Ma/Masz na sobie kirys /napier i tak dalej
Tak samo item gildiowy.
3. Zauwazylem ze nie wszystkie zbroje/tarcze/orez zalapuje. I wyswietla chodzi mi o.
Typ zbroi:
Wywazenie
Skutecznosc:
Bede ci wysylac jak wpadna mi w rece:) te co istotniejsze
.
4. Pocialbym tez teksty by mniej zajmowaly np.
[2/6] lekko ranisz >>> xxx orka >> zdobionym dwurecznym mlotem.
[2/6] lekko rani >>> CIEBIE >> zdobionym dwurecznym mlotem.
By miescilo sie w jednej linijcie.
Tak samo spece przydaloby sie pociac.
5. Do /zbieranie przydaloby sie dodac jedna opcje jeszcze.
/zbieranie 8 wez monety z pierwszego ciala, wez monety z drugiego ciala/ trzeciego/czwartego/piatego i tak do osmiu.
Sporo osob zbiera monety z cial po wybiciu lokacji calkowicie masowo podnoszac ze wszystkich lezacych cial.
Napewno przydalaby sie taka opcje dodac.
6. Przydalby sie wirtualny worek z ziolami ktory by zliczal wszystkie ziola z woreczkow i przypisywal je pod keye/bindy badz aliasy
Typu wylapuje/ zlicza /przypisuje wszystkie ziola i przypisuje.
Np
Zdrowie
Dziurawiec (5 sztuk) zjedz "z1"
Xxx kwiat ( 2 sztuki) rozgryz "z2"
Zmeczenie:
Deliona ( 10 sztuk) przezuj "z3"
Trucizna
Ususzony ranog ( 1 sztuka) rozetrzyj "z4'
Odswiezalby sie komenda zliczal i przypisywal np.
"Sprwor"
Obecny skrypt srednio sie sprawdza.
8.
Obecne wyroznienia tekstow trzeba oddzielic pustymi liniami od gory i dolu.
Dac drukowane litery.
I dodac tych co brakuje
Jak ktos rozkazuje mi mam wyroznione ale jak ja rozkazuje juz nie.
Jak ktos mnie blokuje jest ladnie wyroznione jak ktos kogos juz nie.
Jak ktos kogos zaslania z przeciwnikow takze nie jest wyroznione.
Ogolnie cale ciecie tekstu subowanie/gagowanie wymaga uwagi i dopracowania by nabralo przejrzystosci.
Wiem ze to zmudna robota ale niezbedna.
Napewno nie tak przyjemna.
9. Dodalbym jeszcze jedna opcje do paska mianowicie
Puszczanie zaslon po zaslonieciu z opcja On/Off.
Wiadomo automat jest zabroniony ale mozna by go podpisac pod jakis przycick
Tutaj przyklad od razu chcialem zasugerowac jak najwyrazniej wyroznic wazne rzeczy jesli chodzi o bloki zaslony/przelamania/ i tak dalej.
[Zaslaniasz] udanie Xxx
(Pusta linia)
#################
[F1] przestan zaslaniac
#################
(Pusta linia)
Opcja On/off po to gdyz do wypraw,expa opcja niezbedna, ale w pvp niepotrzebna.
Tyle Feedbacku ode mnie na ten moment mam nadzieje ze byl wartosciowy.
2. Przydaloby sie wyroznic jak kogos ogladasz/*oceniasz
"Ma/Masz na sobie kirys /napier i tak dalej
Tak samo item gildiowy.
3. Zauwazylem ze nie wszystkie zbroje/tarcze/orez zalapuje. I wyswietla chodzi mi o.
Typ zbroi:
Wywazenie
Skutecznosc:
Bede ci wysylac jak wpadna mi w rece:) te co istotniejsze
.
4. Pocialbym tez teksty by mniej zajmowaly np.
[2/6] lekko ranisz >>> xxx orka >> zdobionym dwurecznym mlotem.
[2/6] lekko rani >>> CIEBIE >> zdobionym dwurecznym mlotem.
By miescilo sie w jednej linijcie.
Tak samo spece przydaloby sie pociac.
5. Do /zbieranie przydaloby sie dodac jedna opcje jeszcze.
/zbieranie 8 wez monety z pierwszego ciala, wez monety z drugiego ciala/ trzeciego/czwartego/piatego i tak do osmiu.
Sporo osob zbiera monety z cial po wybiciu lokacji calkowicie masowo podnoszac ze wszystkich lezacych cial.
Napewno przydalaby sie taka opcje dodac.
6. Przydalby sie wirtualny worek z ziolami ktory by zliczal wszystkie ziola z woreczkow i przypisywal je pod keye/bindy badz aliasy
Typu wylapuje/ zlicza /przypisuje wszystkie ziola i przypisuje.
Np
Zdrowie
Dziurawiec (5 sztuk) zjedz "z1"
Xxx kwiat ( 2 sztuki) rozgryz "z2"
Zmeczenie:
Deliona ( 10 sztuk) przezuj "z3"
Trucizna
Ususzony ranog ( 1 sztuka) rozetrzyj "z4'
Odswiezalby sie komenda zliczal i przypisywal np.
"Sprwor"
Obecny skrypt srednio sie sprawdza.
8.
Obecne wyroznienia tekstow trzeba oddzielic pustymi liniami od gory i dolu.
Dac drukowane litery.
I dodac tych co brakuje
Jak ktos rozkazuje mi mam wyroznione ale jak ja rozkazuje juz nie.
Jak ktos mnie blokuje jest ladnie wyroznione jak ktos kogos juz nie.
Jak ktos kogos zaslania z przeciwnikow takze nie jest wyroznione.
Ogolnie cale ciecie tekstu subowanie/gagowanie wymaga uwagi i dopracowania by nabralo przejrzystosci.
Wiem ze to zmudna robota ale niezbedna.
Napewno nie tak przyjemna.
9. Dodalbym jeszcze jedna opcje do paska mianowicie
Puszczanie zaslon po zaslonieciu z opcja On/Off.
Wiadomo automat jest zabroniony ale mozna by go podpisac pod jakis przycick
Tutaj przyklad od razu chcialem zasugerowac jak najwyrazniej wyroznic wazne rzeczy jesli chodzi o bloki zaslony/przelamania/ i tak dalej.
[Zaslaniasz] udanie Xxx
(Pusta linia)
#################
[F1] przestan zaslaniac
#################
(Pusta linia)
Opcja On/off po to gdyz do wypraw,expa opcja niezbedna, ale w pvp niepotrzebna.
Tyle Feedbacku ode mnie na ten moment mam nadzieje ze byl wartosciowy.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2016 07:40 przez Balkrag, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
No to jak już chcesz automatyzować zbieranie, to niech skrypcik sam zlicza ciała i wycina ze wszystkich (a zliczanie ciał już adremen zrobił z tego co wiem)Balkrag pisze:
5. Do /zbieranie przydaloby sie dodac jedna opcje jeszcze.
/zbieranie 8 wez monety z pierwszego ciala, wez monety z drugiego ciala/ trzeciego/czwartego/piatego i tak do osmiu.
Sporo osob zbiera monety z cial po wybiciu lokacji calkowicie masowo podnoszac ze wszystkich lezacych cial.
Napewno przydalaby sie taka opcje dodac.