Spróbuj w ustawienia-skrypty dać więcej na:
Kod: Zaznacz cały
scripts.ui.footer_map_width_p = 16
Spróbuj w ustawienia-skrypty dać więcej na:
Kod: Zaznacz cały
scripts.ui.footer_map_width_p = 16
Kod: Zaznacz cały
-- Wielkosc czcionki na rozy wiatrow (tych symboli i special exitow)
scripts.ui.footer_map_font_size = 10
-- Wielkosc czcionki na belce srodkowej i prawej
scripts.ui.footer_font_size = 11
-- Wielkosc czcionki w oknie stanow
scripts.ui.states_font_size = 11
Kod: Zaznacz cały
>>przejrzyj ksiazki w skrzyni
Zauwazasz szesc takich przedmiotow w skrzyni
* chudy skorzany notatnik - Pajakach i pajakowatych - przeczytana
* runiczna kosciana ksiega - Nieumarlych - przeczytana
* twarda jednobarwna ksiega - Wampirach - nieprzeczytana
* plomienista opasla ksiega - Magii i jej tworach - przeczytana
* czarne nadgryzione tomiszcze - Szczuroludziach - nieprzeczytana
* ciezka solidna ksiega - Stworach pokoniunkcyjnych - przeczytana
Kod: Zaznacz cały
zglebiaj wiedze o (.*) z (.*)
Kod: Zaznacz cały
Zaczynasz zglebiac (.*), probujac dowiedziec sie czegos wiecej o (.*).
Kod: Zaznacz cały
Masz wrazenie, ze z (.*) nie dowiesz sie juz niczego wiecej o (.*).
Ma to sens, pomyślę w niedługim czasie.Artak pisze:<propozycja do ksiąg>
Sprawdź w 2.1 czy wszystkie czcionki są już ok, powinno być wszystko poprawione.Balkrag pisze:<propozycja do ksiąg>
Kod: Zaznacz cały
Rurek przeciska się przez krzaki
[bind ']'] przecisnij sie przez krzaki
Kod: Zaznacz cały
-- Kolorowanie wszystkich czlonkow gildii w bazie (po imionach i shortach).
-- Wystarczy dac klucz = wartosc jako gildia i kolor, przykladowo:
--
-- scripts.people.colored_guilds = {
-- ["CKN"] = "green",
-- }
--
-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie.
scripts.people.colored_guilds = {
}
-- Kolorowanie poszczegolnych ludzi z bazy.
-- Wystarczy dac klucz = wartosc jako osoba i kolor, przykladowo:
--
-- scripts.people.colored_guilds = {
-- ["Adremen"] = "green",
-- ["piekny dostojny rurek"] = "red",
-- }
--
-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie.
scripts.people.colored_people = {
}
+ inne poprawkiMozna sobie dodac tez jakis klawisz, ktory bedzie wysylal wyjscie specjalne
widoczne w rozy wiatrow.
Wystarczy zrobic sobie keybind na jakikolwiek klawisz oraz w polu kodu
(to duze pole do wpisywania ktore zajmuje wiekszosc okna) dac sobie:
compass_click("special1")
Analogicznie, mozna zrobic bindy do 2 oraz 3 przejscia specjalnego z rozy
robiac keybindy z takimi wywolaniami
compass_click("special2")
albo
compass_click("special3")
O dokładnie o to mi chodziło w moim wcześniejszym poście, mimo, że nie do końca potrafiłem chyba wyrazić myśli Wielkie dzięki.Adremen pisze:Arkadia Skrypty + Mapper 2.1
3. keybindy do przejść specjalnych z róży wiatrów
Można sobie zrobić teraz keybindy, które będą wywoływały przejścia specjalne, które są widoczne na róży wiatrów. Wycinek z README_MAPPER opisujący
Mozna sobie dodac tez jakis klawisz, ktory bedzie wysylal wyjscie specjalne
widoczne w rozy wiatrow.
Wystarczy zrobic sobie keybind na jakikolwiek klawisz oraz w polu kodu
(to duze pole do wpisywania ktore zajmuje wiekszosc okna) dac sobie:
compass_click("special1")
Analogicznie, mozna zrobic bindy do 2 oraz 3 przejscia specjalnego z rozy
robiac keybindy z takimi wywolaniami
compass_click("special2")
albo
compass_click("special3")