Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Rein ma racje torba to dwojka a worek 3
To takze do poprawki...
> /zap
(skrypty): Startuje skrypt lampy
Zapalasz pekata mosiezna lampe.
> Bierzesz butelke oleju z otwartej skorzanej krasnoludzkiej torby.
> Dopelniasz pekata mosiezna lampe z butelki oleju.
> Pekata mosiezna lampa juz jest zapalona.
>
Doliczyles sie jednej sztuki.
> Zamykasz skorzana krasnoludzka torbe.
>
(skrypty): Olej: masz jedna butelke
/zg
Nie jestes w stanie wlozyc butelki oleju do zamknietego pojemnika.
> Gasisz pekata mosiezna lampe.
>
(skrypty): Ok, lampa wylaczona
usunales przy gaszeniu ale przy zapalniu juz nie:)
To takze do poprawki...
> /zap
(skrypty): Startuje skrypt lampy
Zapalasz pekata mosiezna lampe.
> Bierzesz butelke oleju z otwartej skorzanej krasnoludzkiej torby.
> Dopelniasz pekata mosiezna lampe z butelki oleju.
> Pekata mosiezna lampa juz jest zapalona.
>
Doliczyles sie jednej sztuki.
> Zamykasz skorzana krasnoludzka torbe.
>
(skrypty): Olej: masz jedna butelke
/zg
Nie jestes w stanie wlozyc butelki oleju do zamknietego pojemnika.
> Gasisz pekata mosiezna lampe.
>
(skrypty): Ok, lampa wylaczona
usunales przy gaszeniu ale przy zapalniu juz nie:)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Daloby rade uczynic tak by np tak jak teraz jest klik na oknie myszka >> [1] »zabij + wskaz cel ataku
a dodac np. Alt + klik myszka na [1] zabij ( bez wskazywania celu)
bo czasem podczas walki dynamicznie mi to potrzebne zamiennie.
a dodac np. Alt + klik myszka na [1] zabij ( bez wskazywania celu)
bo czasem podczas walki dynamicznie mi to potrzebne zamiennie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
CO do bazy:
Jezeli kogos usuniesz np z numeru 1 to nie przelicza osob i osoba nr 2 jest teraz nr 1.
Tylko zostaja dziury i luki z pustymi polami.
A skrypt zapisuje je dalej i dalej...
1.Mam pytanie zalozymy ze mam kogos w gildii w bazie ale poznam jego imie.
To docelowo bedzie przy spotkaniu mi sie wyswietlac imie czy skrypt bedzie odpalac.
I czy wtedy jak poznam go z imienia musze usunac stary opis i dodac osobe przedstawiona do gildii?
2.Czy baze mozna edytowac recznie odpalajac plik w programie poza klientem czy tez to wysypie nam baze?
Jezeli kogos usuniesz np z numeru 1 to nie przelicza osob i osoba nr 2 jest teraz nr 1.
Tylko zostaja dziury i luki z pustymi polami.
A skrypt zapisuje je dalej i dalej...
1.Mam pytanie zalozymy ze mam kogos w gildii w bazie ale poznam jego imie.
To docelowo bedzie przy spotkaniu mi sie wyswietlac imie czy skrypt bedzie odpalac.
I czy wtedy jak poznam go z imienia musze usunac stary opis i dodac osobe przedstawiona do gildii?
2.Czy baze mozna edytowac recznie odpalajac plik w programie poza klientem czy tez to wysypie nam baze?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Jaki problem wynika z tego, że są dziury? Jeśli kogoś usuniesz to ten ID przepada, ID to unikalny klucz każdego rekordu.Balkrag pisze:CO do bazy:
Jezeli kogos usuniesz np z numeru 1 to nie przelicza osob i osoba nr 2 jest teraz nr 1.
Tylko zostaja dziury i luki z pustymi polami.
A skrypt zapisuje je dalej i dalej...
1.Mam pytanie zalozymy ze mam kogos w gildii w bazie ale poznam jego imie.
To docelowo bedzie przy spotkaniu mi sie wyswietlac imie czy skrypt bedzie odpalac.
2.Czy baze mozna edytowac recznie odpalajac plik w programie poza klientem czy tez to wysypie nam baze?
1. Nie bardzo rozumiem pytanie, ale działa to tak. Jeśli nie masz osoby na liście wrogów to po spotkaniu tej osoby stworzy się na nią trigger i następny wystąpienie tej osoby na ekranie doda już jej imie. Wrogowie są dodawani automatycznie ze startem.
To będzie zmienione: Będziesz mógł wybrać poszczególne gildie, które chcesz mieć cały czas załadowane (ze startem programu) nie mając ich na liście wrogów. Gdzieś w następnej wersji to będzie.
2. Teoretycznie tak, jest to zwykła baza sqlite. Przed edycją proponuję zrobić kopię i możesz spróbować np tego: http://sqlitebrowser.org/
@Reinhardt
dzięki za wychwycenie, poprawka w następnej wersji.
Pracuję obecnie nad zmianami UI, mianowicie chcę wprowadzić rozbudowany pasek na dole, coś w stylu: takim jak jest w TFie od Werbata, więc najprawdopodobniej róża zostanie przeniesiona do tego paska.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dzieki:) fajnie ze sie wziales za skrypty:).
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
1. Banki
Działają Wam /banki? Probowalem w bankach w Quenelles i bodajze w Mariborze - dostaje komunikat, ze to miejsce nie wyglada na bank.
2. Adremen pracujacy nad paskiem
O, swietnie.
Swoja droga, niezle rzeczy da sie zrobic w Mudlecie: http://www.godwars2.org/images/plugin_v115_2.png - nie powiem, podobalby mi sie taki avatar w lewym dolnym rogu (mowie o avatarze postaci, nie npcow).
Btw. nowe (sugerowane) kolory wygladaja b. klimatycznie (w tym nazwy lokacji zmieniajace kolor w oparciu o dzien - drobiazg, a polepsza klimat).
Działają Wam /banki? Probowalem w bankach w Quenelles i bodajze w Mariborze - dostaje komunikat, ze to miejsce nie wyglada na bank.
2. Adremen pracujacy nad paskiem
O, swietnie.
Swoja droga, niezle rzeczy da sie zrobic w Mudlecie: http://www.godwars2.org/images/plugin_v115_2.png - nie powiem, podobalby mi sie taki avatar w lewym dolnym rogu (mowie o avatarze postaci, nie npcow).
Btw. nowe (sugerowane) kolory wygladaja b. klimatycznie (w tym nazwy lokacji zmieniajace kolor w oparciu o dzien - drobiazg, a polepsza klimat).
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Vincentil wpisz sobie na arce" kolory" i sam mozesz sobie je dopasowac.
A wybor masz posrod
Kolory ansi
Kolory xterm
Adr tylko jak da rade w rozy zostal ten przycisk do przejsc specjalnych jak mozna, bo ja glownie jego tam uzywam.
Jest to wygodne bo nie musze bindowac kazdego przejscia specjalnego tylko wylapuje mi z lokacji automatycznie jest w /lok jest dodane.
Co do moich wrazen z gagow przemyslen itepe...
Tak z perspektywy czasu jak przygladam sie gagom.
To ten styl gagowania lepiej by sie sprawdzal.
Jakby caly pozostaly tekst miescil sie w jeden linii.
Wtedy ladnie wszystko ci pokazuje rzedem od lewej.
Nawet wydaje mi sie ze mozna by olac zwykle ciosy a zostawic gagi specy.
Mozna by tez poprzycinac tekst i Wyroznic.
Np
[ZASLONA UDANA ] »»» ADREMEN »»» CIEBIE
[ZASLANIASZ NIEUDANIE ] »»» TY »»» ADREMENA
Tak samo jakby poprzycinac reszte tekstow tak to by 80%
Tekstow miescilo sie w linii.
Co by i doprowadzilo do perfekt styl gagowania eldakara.
Mi osobiscie brak rozroznienia na ciosy mojej ekipy a wroga zywego jesli o kolor gagu.
Tak bym widzial od razu jak ktos mi solidnego speca przywalil na czerwono a jak moi dziabneli to innym kolorem i nie zwracac uwagi.
Wszystko rozhodzi sie o to by bylo jak najczytelniej gdy leca sciany tekstu.
Staralem sie bawic czcionka by Gagi powiekszyc o ten rozmiar dwa, rzeczywiscie wszystko sie rozjezdza na ekranie, nie mam pojecia dlaczego.
Chyba tyle moich przemyslen mam nadzieje ze bedzie przydatne nawet jak ktos nie konieczne je podziela.
Pozdrawiam ADR:)
A wybor masz posrod
Kolory ansi
Kolory xterm
Adr tylko jak da rade w rozy zostal ten przycisk do przejsc specjalnych jak mozna, bo ja glownie jego tam uzywam.
Jest to wygodne bo nie musze bindowac kazdego przejscia specjalnego tylko wylapuje mi z lokacji automatycznie jest w /lok jest dodane.
Co do moich wrazen z gagow przemyslen itepe...
Tak z perspektywy czasu jak przygladam sie gagom.
To ten styl gagowania lepiej by sie sprawdzal.
Jakby caly pozostaly tekst miescil sie w jeden linii.
Wtedy ladnie wszystko ci pokazuje rzedem od lewej.
Nawet wydaje mi sie ze mozna by olac zwykle ciosy a zostawic gagi specy.
Mozna by tez poprzycinac tekst i Wyroznic.
Np
[ZASLONA UDANA ] »»» ADREMEN »»» CIEBIE
[ZASLANIASZ NIEUDANIE ] »»» TY »»» ADREMENA
Tak samo jakby poprzycinac reszte tekstow tak to by 80%
Tekstow miescilo sie w linii.
Co by i doprowadzilo do perfekt styl gagowania eldakara.
Mi osobiscie brak rozroznienia na ciosy mojej ekipy a wroga zywego jesli o kolor gagu.
Tak bym widzial od razu jak ktos mi solidnego speca przywalil na czerwono a jak moi dziabneli to innym kolorem i nie zwracac uwagi.
Wszystko rozhodzi sie o to by bylo jak najczytelniej gdy leca sciany tekstu.
Staralem sie bawic czcionka by Gagi powiekszyc o ten rozmiar dwa, rzeczywiscie wszystko sie rozjezdza na ekranie, nie mam pojecia dlaczego.
Chyba tyle moich przemyslen mam nadzieje ze bedzie przydatne nawet jak ktos nie konieczne je podziela.
Pozdrawiam ADR:)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Tak, to na pewno zostanie, już rozpocząłem wstawianie tego pod nowy pasek.Balkrag pisze:(...)
Adr tylko jak da rade w rozy zostal ten przycisk do przejsc specjalnych jak mozna, bo ja glownie jego tam uzywam.
Jest to wygodne bo nie musze bindowac kazdego przejscia specjalnego tylko wylapuje mi z lokacji automatycznie jest w /lok jest dodane.
(...)
Podejrzewam, że zajmie mi zrobienie tego ~2 dni, bo wszystko robię konfigurowalne. To jest, szerokość, wysokość, proporcje pasków itp.
Pasek będzie składał się z 3 elementów:
1. Najbardziej z lewej to będzie róża, która wygląda tak jak obecnie, możliwe są delikatne kosmetyczne zmiany, ale nic konkretnego.
2. W środku będzie pasek ze stanami tak jak to było do tej pory, choć będą one mogły być w 3 wierszach, dzięki czemu będzie je można upchać wszystkie albo mieć kilka i wszystko się wyskaluje.
3. Z prawej będą robocze elementy: gotowość do zasłony, gotowość do ataku, klikalne bindy do przełamania obrony ataku, kierunek ucieczki (jeśli widoczny) wroga, poczta itp itd.
Pierwsza wersja już niebawem.
@Vicentil:
To jest MUSH, w dodatku jakiś port tego klienta pod jakąś grę, to nie są "skrypty".
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ech, przegladalem galerie Mudleta i tylko jeden screen byl z MUSH-a, oczywiscie musialem wkleic akurat ten
A o kolorach wiem, dzieki, po prostu skonfigurowalem je tak, jak doradzil Adremen i wyglada to b. dobrze.
A o kolorach wiem, dzieki, po prostu skonfigurowalem je tak, jak doradzil Adremen i wyglada to b. dobrze.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Adr trzeba cos zrobic z baza by zalapywala od razu osoby z bazy bo jest ten sam problem co z npecami.
Wchodzi ci wrog na lokacje.
I mimo ze mam ich w bazie...to
xxx mezczyzna, xxx krasnolud, xxx, xxx hardy ogr, xxx
xxx polelfka, xxx i xxx krasnolud przybywaja z polnocy.
dopiero jak drugi raz na nich nalazlem to...
xxxx xxxx mezczyzna (Ciamajda, UG), xxxx xxx krasnolud, XX, xxx xxx
ogr (Ciamajda, UG) i xxx xxx krasnolud (Ciamajda, UG)
przybywaja ze wschodu.
XXi XXX krasnolud atakuje cie!
Tak dobra baza dzialac nie moze bo robi sie bezuzyteczna.
Wchodzi ci wrog na lokacje.
I mimo ze mam ich w bazie...to
xxx mezczyzna, xxx krasnolud, xxx, xxx hardy ogr, xxx
xxx polelfka, xxx i xxx krasnolud przybywaja z polnocy.
dopiero jak drugi raz na nich nalazlem to...
xxxx xxxx mezczyzna (Ciamajda, UG), xxxx xxx krasnolud, XX, xxx xxx
ogr (Ciamajda, UG) i xxx xxx krasnolud (Ciamajda, UG)
przybywaja ze wschodu.
XXi XXX krasnolud atakuje cie!
Tak dobra baza dzialac nie moze bo robi sie bezuzyteczna.