Enefghar pisze:Jeśli chodzi o kondycję własną, to mam do tego przerobiony przeze mnie plugin Liseva, ktory takie informacje (kondycja, zmeczenie, mana [zatrucie]) wyswietla w tzw. pasku informacyjnym: plugin
Jesli chodzi o wyswietlanie k wszystkich w innym okienku, to napewno jakoś się da, ale takowej wiedzy nie posiadam...
ponoc w skryptach liseva bylo 'centrum dowodzenia' czyli skonfigurowany world z m.in. kondycjami ale w wersji skryptow ktora znalazlem w necie nie bylo go ;p
W menu z lista triggow masz do zatickowania Enable trigger sounds. Czy cos w ten desen.
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.
Potrzebuje rysowanie mapki i cos al'a chodzik nie pamietam jak sie to nazywa bindowo zmienialo chodzenie, przemykanie i przemykanie w druzynie. Za udostepnienie bede bezgranicznie wdzieczny.
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
<!DOCTYPE muclient>
<!-- Saved on Saturday, June 30, 2007, 10:48 -->
<!-- MuClient version 4.13 -->
<!-- Plugin "okno_walki" generated by Plugin Wizard -->
<!--
Edit plugin and change "chat_world" variable to be the name of the
world you want chats to go to.
-->
<muclient>
<plugin
name="okno_walki"
author="Nick Gammon"
id="cb84a526b476f69f403517da"
language="Lua"
purpose="Redirects chat messages to another world"
date_written="2007-06-30 10:45:35"
requires="4.08"
version="1.0"
>
<description trim="y">
<![CDATA[
Redirects chats to the specified world.
Add or modify "chat" triggers to capture different sorts of message.
Change the variable "chat_world" to be the name of the world chats are to go to.
]]>
</description>
</plugin>
<!-- Triggers -->
<triggers>
<trigger
enabled="y"
match="^.*ledwo muska.*|rani.*|masakruje.* .*$"
regexp="y"
script="redirect"
sequence="100"
omit_from_output="y"
>
</trigger>
<trigger
enabled="y"
match="^.*udaje sie oslonic.*|udaje sie trafic.*|udaje sie uniknac.*|unika .*$"
regexp="y"
script="redirect"
sequence="100"
omit_from_output="y"
>
</trigger>
</triggers>
<!-- Script -->
<script>
<![CDATA[
walka = "walka"
local first_time = true
function redirect (name, line, wildcards, styles)
-- try to find "chat" world
local w = GetWorld (walka) -- get "chat" world
-- if not found, try to open it
if first_time and not w then
local filename = GetInfo (67) .. "walka" .. ".mcl"
Open (filename)
w = GetWorld (walka) -- try again
if not w then
ColourNote ("white", "red", "Can't open chat world file: " .. filename)
first_time = false -- don't repeatedly show failure message
end -- can't find world
end -- can't find world first time around
if w then -- if present
for _, v in ipairs (styles) do
w:ColourTell (RGBColourToName (v.textcolour),
RGBColourToName (v.backcolour),
v.text)
end -- for each style run
w:Note ("") -- wrap up line
end -- world found
end -- function redirect
]]>
</script>
</muclient>