tf-mapper
Re: tf-mapper
Chyba mnie nie zrozumiałeś. Odpalam mappera na tej samej maszynie, co TF-a - nie chcę wystawić mappera 'gdzieś w świecie' i się do niego tunelować. Zassałem paczkę, doinstalowałem dependy i teraz niezbyt wiem, co mam właściwie odpalić.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: tf-mapper
Tak samo jak na macu powinno byc. main.py startuje server. Sprawdz netstatem etc, zobacz czy jakis selinux nie blokujep ortu etc, ewentualnie zobacz czy w prefsach masz zaznaczone zeby nie zaczynac serwera.
Re: tf-mapper
Jest jakaś szansa na poprawienie labeli?? tak by dało się zmieniać wielkość czcionki i/lub orientacje pisania było by super!
Do tego przesuwanie mapy przy wciśniętym kółku myszki.
dzieki, D.
Do tego przesuwanie mapy przy wciśniętym kółku myszki.
dzieki, D.
Re: tf-mapper
Czy ktos sciagnal plik Legnara do integracji z CMudem i moglby go udostepnic?
Re: tf-mapper
Hej,
Czy gdzieś jeszcze jest dostępny plik map.tf ?
Na stronce Thornaga link jest niekatywny, a bez tego ani rusz …
Czy gdzieś jeszcze jest dostępny plik map.tf ?
Na stronce Thornaga link jest niekatywny, a bez tego ani rusz …
Re: tf-mapper
Musisz sobie napisać sam, bo to zależy od ID lokacji, które na każdej mapie są inne. W sumie map.tf służy tylko do teleportów, logowania, statków itp. Masz tu kawałek mojego, żebyś wiedział, o co chodzi:
http://wklej.org/id/1508914/
Samą 'obsługę' mapy masz w moich skryptach gotową:
https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts/s ... ?at=master
http://wklej.org/id/1508914/
Samą 'obsługę' mapy masz w moich skryptach gotową:
https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts/s ... ?at=master
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: tf-mapper
Werbat pisze:Musisz sobie napisać sam, bo to zależy od ID lokacji, które na każdej mapie są inne. W sumie map.tf służy tylko do teleportów, logowania, statków itp. Masz tu kawałek mojego, żebyś wiedział, o co chodzi:
http://wklej.org/id/1508914/
Samą 'obsługę' mapy masz w moich skryptach gotową:
https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts/s ... ?at=master
Dziekuje.
Jednak nie działa mi to … pewnie jakaś bzdura. Niby wszystko jest ok, mapper się odpala, wyskakuje info, że mapa jest połączona, po komendzie /mapa on wyskakuje info, że mapa włączona … tworzę startowy room, zaznaczam go jako aktywny, zmieniam mode na create i … nic. Pokoje tworzą się w mapperze, ale w TF nie dzieje się nic, przy mode walk porusza się po stworzonych w mapperze pokojach, w kliencie nic …
Co mogę robić nie tak ? Jakieś pomysły ?:)
Re: tf-mapper
To działa odwrotnie. Jak Ty się ruszasz, widać na mapperze. Jak biegasz mapperem, Twoja postać stoi.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: tf-mapper
Wielkie dzięki za pomoc Wsio hula !
Re: tf-mapper
jest tu jakis spec od qt?
pisze wsparcie mappera dla musha i mam dosc ciekawy problem:
loguje sie, wlaczam mapper, jestem na lokacji A.
ide na lokacje B, mapper nie reaguje
ide na lokacje C, mapper przesyla mi dane lokacji B (widac to gdy chodzi sie w kolko po 2 lokacjach a jedna ma customy/rebindy)
edit: mapa podaza poprawnie, jedynie informacje ktore wysyla do muda z jakiegos powodu sa opoznione
na potrzeby testow napisalem prosty skrypt i ewidentnie cos jest nie tak z QTcpSocketami
dodam tylko ze sam nie jestem pewien czy da sie to wogole zrobic - wyglada na to ze skryptowanie musha nie dopuszcza tworzenia watkow przez skrypty
pisze wsparcie mappera dla musha i mam dosc ciekawy problem:
loguje sie, wlaczam mapper, jestem na lokacji A.
ide na lokacje B, mapper nie reaguje
ide na lokacje C, mapper przesyla mi dane lokacji B (widac to gdy chodzi sie w kolko po 2 lokacjach a jedna ma customy/rebindy)
edit: mapa podaza poprawnie, jedynie informacje ktore wysyla do muda z jakiegos powodu sa opoznione
na potrzeby testow napisalem prosty skrypt i ewidentnie cos jest nie tak z QTcpSocketami
Kod: Zaznacz cały
from PyQt4 import QtNetwork
from PyQt4.QtCore import QVariant, QString, QByteArray
import time
TCP_IP = QtNetwork.QHostAddress.LocalHost
TCP_PORT = 23923
def process_response(socket):
# ret = socket.read(16)
# while '$%^' not in ret:
# ret += socket.read(16)
while socket.canReadLine():
data = socket.readLine()
print str(data)
if __name__=="__main__":
sock = QtNetwork.QTcpSocket()
sock.setSocketOption(QtNetwork.QAbstractSocket.KeepAliveOption, QVariant(1))
sock.connectToHost(TCP_IP, TCP_PORT)
sock.waitForConnected()
sock.readyRead.connect(lambda: process_response(sock))
print sock.state()
while True:
print '---------------------------e\n'
ret = sock.write('navigate:exit:' + 'e\n')
sock.waitForBytesWritten()
print ret
time.sleep(1)
print '---------------------------w\n'
ret = sock.write('navigate:exit:' + 'w\n')
sock.waitForBytesWritten()
print ret
time.sleep(1)