tf-mapper
Re: tf-mapper
możesz spisać z mapy i trzymać sobie pod jakimś aliasem np start novi
ale przy każdym ruchu mapa odpowiada jaki jest id żeby przechwycić musisz napisać trigera w sesji która obsługuje mapę zęby przesłał ci id do arki, nie znam tfa ani tamtejszego configa wiec w skrypcie nie pomogę. u mnie (tintin) to by było jakoś tak
#action {room:{*.}} {#arka {#var {room_id} {%0}}
id się tworzy wraz z tworzeniem mapy, wiec jeśli tworzyłeś w takiej samej kolejności jak autor skryptu to jest prawdopodobieństwo ze id są takie same.
ja ściągnąłem niedawno z http://thornag.github.io/tf-mapper/ i sa różnice wiec chyba nowe.
ale przy każdym ruchu mapa odpowiada jaki jest id żeby przechwycić musisz napisać trigera w sesji która obsługuje mapę zęby przesłał ci id do arki, nie znam tfa ani tamtejszego configa wiec w skrypcie nie pomogę. u mnie (tintin) to by było jakoś tak
#action {room:{*.}} {#arka {#var {room_id} {%0}}
id się tworzy wraz z tworzeniem mapy, wiec jeśli tworzyłeś w takiej samej kolejności jak autor skryptu to jest prawdopodobieństwo ze id są takie same.
ja ściągnąłem niedawno z http://thornag.github.io/tf-mapper/ i sa różnice wiec chyba nowe.
Re: tf-mapper
Chyba raczej odwrotnie - po zalogowaniu na podstawie 'czegoś' (opisu? shorta?) muszę wysłać do mappera komendę, która ustawi mi 'aktywną lokację' na tę, w której stoję.Dorien pisze:możesz spisać z mapy i trzymać sobie pod jakimś aliasem np start novi
ale przy każdym ruchu mapa odpowiada jaki jest id żeby przechwycić musisz napisać trigera w sesji która obsługuje mapę zęby przesłał ci id do arki,
Ok, czyli wszystkie 'teleporty' muszę ustawić sam, dzięki.Dorien pisze:id się tworzy wraz z tworzeniem mapy, wiec jeśli tworzyłeś w takiej samej kolejności jak autor skryptu to jest prawdopodobieństwo ze id są takie same. :)
Tak, to nowe, widać po datach tworzenia pliku. Niestety ta wersja znów psuje to, co u mnie nie działało na początku, muszę poczekać na update.Dorien pisze:ja ściągnąłem niedawno z http://thornag.github.io/tf-mapper/ i sa różnice wiec chyba nowe.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: tf-mapper
Czytam i widzę że od strony użyszkodnia jest to bardzo podobne w obsłudze do mapy w ZMudzie/cMudzie.
Re: tf-mapper
Pewnie tak, dlatego ponownie przepraszam za lamowatość moich pytań - nigdy w życiu nie klikałem mappera ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: tf-mapper
No to po kolei.
1) To jest zwykly socket TCP/IP ktory przyjmuje wszystko nie wazne skad. Takze zeby odpowiedziec na Twoje pytanie to nie, nie bedzie dwohc kulek, bedzie jedna kulka i 2 osobne zrodla probujace ja kontrolowac. Jesli planujesz otworzyc u siebie port 23923 na zewnetrznym IP to poprosze to IP i zaraz Ci podesle nowa wersje softu
2) Telepyrty sa na podstawie shorta lokacji jesli ten jest unikalny (wiekszosc jest). Te shorty do wiekszosci lokacji startowych sa w map.tf - tutaj niestety pewien blad popelnilismy bo zamiast czegos w styku roomName uzylismy autogenerowalnego roomId co powoduje, ze u innych dzialac nie bedzie - trzeba sobie samemu te pokoje powklepywac.
3) Werbat - nic sie w tej kwesti nie zmienilo, lucynka siedzi gdzie siedziala i powinno banglac tak jak banglalo wczensiej.
4) RoomId to jest to takie cos co widac w pracym panelu jak sie wybierze pokoik, typowy uuid
1) To jest zwykly socket TCP/IP ktory przyjmuje wszystko nie wazne skad. Takze zeby odpowiedziec na Twoje pytanie to nie, nie bedzie dwohc kulek, bedzie jedna kulka i 2 osobne zrodla probujace ja kontrolowac. Jesli planujesz otworzyc u siebie port 23923 na zewnetrznym IP to poprosze to IP i zaraz Ci podesle nowa wersje softu
2) Telepyrty sa na podstawie shorta lokacji jesli ten jest unikalny (wiekszosc jest). Te shorty do wiekszosci lokacji startowych sa w map.tf - tutaj niestety pewien blad popelnilismy bo zamiast czegos w styku roomName uzylismy autogenerowalnego roomId co powoduje, ze u innych dzialac nie bedzie - trzeba sobie samemu te pokoje powklepywac.
3) Werbat - nic sie w tej kwesti nie zmienilo, lucynka siedzi gdzie siedziala i powinno banglac tak jak banglalo wczensiej.
4) RoomId to jest to takie cos co widac w pracym panelu jak sie wybierze pokoik, typowy uuid
Re: tf-mapper
No to mi (znów) nie bangla - stat pokazuje, że creation date to dzisiaj, 12:41, co potwierdza, że to nowy build:
~❯ stat /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
16777220 16402300 -rwxr-xr-x 1 bartek.stalewski admin 0 74832 "Aug 23 17:39:02 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" "Aug 23 17:38:53 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" 4096 152 0 /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
~❯ find /Applications/MudMapper.app/ -iname "*lucene*"
/Applications/MudMapper.app//Contents/Frameworks/libQtCLucene.4.dylib
~❯ /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
Traceback (most recent call last):
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 316, in <module>
_run()
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 311, in _run
exec(compile(source, path, 'exec'), globals(), globals())
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/main.py", line 3, in <module>
import di, view, model.entity as entity, model.model as model, model.ui as modelui
File "view.pyc", line 2, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 10, in __load
File "PyQt4/_qt.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/_qt.pyc", line 10, in __load
ImportError: dlopen(/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/lib/python2.7/lib-dynload/PyQt4/_qt.so, 2): Library not loaded: libQtCLucene.4.dylib
Referenced from: /Applications/MudMapper.app/Contents/Frameworks/QtHelp.framework/Versions/4/QtHelp
Reason: image not found
2013-08-23 17:40:56.411 MudMapper[14155:707] MudMapper Error
~❯ stat /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
16777220 16402300 -rwxr-xr-x 1 bartek.stalewski admin 0 74832 "Aug 23 17:39:02 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" "Aug 23 17:38:53 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" 4096 152 0 /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
~❯ find /Applications/MudMapper.app/ -iname "*lucene*"
/Applications/MudMapper.app//Contents/Frameworks/libQtCLucene.4.dylib
~❯ /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
Traceback (most recent call last):
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 316, in <module>
_run()
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 311, in _run
exec(compile(source, path, 'exec'), globals(), globals())
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/main.py", line 3, in <module>
import di, view, model.entity as entity, model.model as model, model.ui as modelui
File "view.pyc", line 2, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 10, in __load
File "PyQt4/_qt.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/_qt.pyc", line 10, in __load
ImportError: dlopen(/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/lib/python2.7/lib-dynload/PyQt4/_qt.so, 2): Library not loaded: libQtCLucene.4.dylib
Referenced from: /Applications/MudMapper.app/Contents/Frameworks/QtHelp.framework/Versions/4/QtHelp
Reason: image not found
2013-08-23 17:40:56.411 MudMapper[14155:707] MudMapper Error
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: tf-mapper
Wrzuc ten plik do /usr/lib i sprobuj jeszcze raz.
Nie mam pojecia dlaczego by to mialo cos zepsuc, ja nic nie zmienialem
Nie mam pojecia dlaczego by to mialo cos zepsuc, ja nic nie zmienialem
Re: tf-mapper
Po skopiowaniu do /usr/lib działa.
No to kolejne pytania:
- da się dodać własną klasę?
- jak ustawić kolorek 'ręcznie' roomowi już istniejącemu?
No to kolejne pytania:
- da się dodać własną klasę?
- jak ustawić kolorek 'ręcznie' roomowi już istniejącemu?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: tf-mapper
1) W wersji na maca nie da sie, ze zrodel sie da.
2) Klasa zawsze nadpisuje kolor wiec zeby ustawic kolor musisz usunac klase.
2) Klasa zawsze nadpisuje kolor wiec zeby ustawic kolor musisz usunac klase.
Re: tf-mapper
Wbudowany mapper ASCII w tintin++ w zupełności mi wystarcza, jednak spróbuję pobawić się z tym cudem.
Edycja:
Nawet ładnie działa, wystarczyło utworzyć nową sesje.
Komendy wysyłamy za pomocą konstrukcji, np.
Edycja:
Nawet ładnie działa, wystarczyło utworzyć nową sesje.
Kod: Zaznacz cały
#session mapper 127.0.0.1 23923
Kod: Zaznacz cały
#mapper #send navigate:exit:e
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013 20:59 przez Ralandil, łącznie zmieniany 3 razy.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual