Jestes absolutnie pewna ze korzystasz z wlasciwej mapki i stoisz na wlasciwym nadbrzezu? Bo ja sie przeszlam do portu, statek jak plywal tak plywa, nawet sobie z kapitanem Pluskolcem pogadalamMurka pisze: Dzięki, z mapki już korzystam i właśnie z niej też wynika, że do Oxen z nabrzeża czwartego, a tu się okazuje, że nieczynne ono. Ale siedzę ciągle na poczcie w Novi to może w końcu kogoś tam spotkam i mi pomoże. Jeszcze raz dziękuje
Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Na razie, to ja niczego nie jestem pewnaMoira pisze:Jestes absolutnie pewna...
I już odkryłam o co chodzi - nie byłam w Porcie Południowym, tylko Północnym, tam gdzie Swed, Niedan i statki do Daevon. Dzięki
Re: Porady dla graczy.
Murka
Jesli nie spotkalas jeszcze zadnego gracza, to pokrec sie wokol Cechu Novigradu, tam masz wygodny fotel a znajomosci same przyjda.
Jesli nie spotkalas jeszcze zadnego gracza, to pokrec sie wokol Cechu Novigradu, tam masz wygodny fotel a znajomosci same przyjda.
Re: Porady dla graczy.
Jak długo trzymana jest postać i konto?
Moja ostatnia aktywność to 23 sierpnia 2012. Czy to znaczy, że trzeba zaczynać wszystko na nowo?
Vae
Moja ostatnia aktywność to 23 sierpnia 2012. Czy to znaczy, że trzeba zaczynać wszystko na nowo?
Vae
Re: Porady dla graczy.
Kod: Zaznacz cały
Jezdziec Apokalipsy Mistrz Elander 10 V 2013
Witajcie Smiertelni!
Ponownie wezwalismy Jezdzca Apokalipsy, aby spis dusz smiertelnych
sporzadzil. Odnalazl trzy tysiace osiemset jeden dusz, dla ktorych
osadzil wiek ich, zdolnosci oraz czas przez jaki poza swiatem bladzily, po czym
tysiac piecset osiemdziesiat dziewiec w niebyt odeslal.
Jednoczesnie informujemy, iz postaci przekraczajace wiek 30 gnomich dni
beda od tej pory przez Jezdzca oszczedzane.
Mistrz Elander
Re: Porady dla graczy.
Smutne me oczęta.
Trzeba narodzić się na nowo.
V
Trzeba narodzić się na nowo.
V
Re: Porady dla graczy.
Napisz do mg, wyjaśnij sytuację, może dostaniesz cofkę.
Zalecana cierpliwość.
Zalecana cierpliwość.
Re: Porady dla graczy.
Vae: Pewnie przywroca, tylko faktycznie, cierpliwie. ;-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
Jak sie przedostać na południe?Korytarz schodzi w dol w kierunku poludniowym. Ta czesc kopalni zostala juz najprawdopodobniej
wyeksploatowana i zalana woda przez krasnoludzkich gornikow. Patrzac na poludnie, dostrzegasz, ze tafla
wody dochodzi az do sufitu tunelu, uniemozliwiajac swobodny marsz w tamtym kierunku.
Tunel w Karak Varn ;p
Re: Porady dla graczy.
Nie da sie juz, a i tak odpowiadam tylko dlatego, ze to specyficzna sytuacja.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz